Kraliçe

497 47 33
                                    

Milan ve Medusa evden dışarıya adım atmadan bir hafta geçirmişlerdi. Bu durum ikisinin de hoşuna gidiyordu ama ne var ki Milan sıkılmaya başlamıştı .Kollarında Medusa varken sonsuz huzuru hissediyordu ama bir haftadır yemek yiyip , film izleyip ve sexten başka bir aktiviteleri yoktu . Bu durum Medusa'yı hiç sıkmamıştı asırlar boyunca Milan'ı beklemişti ama onun huzursuzluğunu hissettiği için ayak uydurmaya karar verdi .

Medusa odasının içindeki banyoya girip aynada bir süre kendine baktı , genelde Milan kitap okurken veya başka bir işle uğraşırken bunu sık sık yapıyordu. Parmaklarını ipek gibi yumuşacık saçlarından geçirdi , sırayla önce dudaklarına sonra da yanaklarına dokundu . Normal bir insan gibi görünmenin verdiği mutluluk tarif edilemezdi . Ona ölümü fısıldayan yılanları bir saniye bile düşünmemişti şimdiye kadar derin bir nefes aldı ellerini mermere koyup gözlerinin içine bakmaya başladı. Koyu yeşil gözleri ormanlar kadar derindi kendi yansımasına o kadar dalmıştı ki arkasından sessizce gelen Milan'ı fark etmedi .

Milan Medusa'ya sarıldı ve yanağına masum bir öpücük kondurdu.

" Günaydın Aşkım " dedi Medusa .

" Sanada günaydın " Medusadan ayrılıp yüzünü yıkamak için musluğu çevirdi .

Medusa eğilmiş Milan'ın sırtında elini gezdirirken zihninden bir düşünce yolladı . ' Bugun bahçeyle ilgilenebiliriz ' Milan hemen doğrulup heyecanını belli etti . Yeni güçlerini kullanmaya çok hevesliydi .

" Harika bir bahçemiz olucak " Medusa'nın dudaklarına yapışıp birkaç saniye öpüştükten sonra geri çekildi.

" İyi bir kahvaltı sonra da işe koyulalım " Medusa Milan'ı bu denli heyecanlı görünce onunda modu yükseldi o da bahçe için umutlandı. Kahvaltıdan sonra Medusa ikisinin de tam üzerine oturan tulumlar yarattı. Bahçeye çıktıklarında derin derin nefes aldı Milan 1 haftadır evden hiç dışarı çıkmamışlardı .

Milan çıplak ayaklarıyla ölü toprağa bastı , elini Medusa'ya uzatıp yanına çekti . Medusa toprağı adım atınca yaratıcı bir güç oluştu toprak nemlendi ve canlandı.

" Cidden herşeyi güçlerimizle halledemez miyiz ? "

Milan'ın istediği şey buydu bahçe çokta umrunda değildi . Basket topu büyüklüğünde ki kayayı birkaç parçaya böldü ve disk haline getirdi . Milan derin bir nefes verirken taş disklerden kanlar fışkırdı ve jilet kadar yuvarlak bıçaklarla dönüştüler . Milan elini ileriye doğru uzattığında bir kaç dakikada tüm ölü bitkilerden kurtulmuşlardı . Medusa da parmaklarını oynatarak tüm toprağı tekrardan canlandırdı . Bahçe artık düz ve yeşildi pek bir numarası yoktu sade bir bahçeydi . Milan üflese kırılıcak heykel fıskiyeye ellerini koydu . Şu boşluklarından akan kan fıskiyeyı yeniledi ve onardı . Kanlar bitince temiz su akmaya başladı .

" Etkilendim " Medusa Milan'ın yanağına bir öpücük kondurdu .

Bahçeyi istedikleri gibi düzenleyip çeşitli çiçekler ve ağaçlar ektikten sonra Medusa ışıklandırmayı tekrar yapılandırdı. Bahçe artık göz alıcı duruyordu bir günde iyi iş çıkarmışlardı .

" Biraz çarşıda gezip piknik yapmak için birşeyler mi alsak ? " Diye sordu Medusa ilk başta bu fikre sıcak baksada sonradan eski görünüşü gözlerinin önüne geldi değişmiş olsa bile insanların onu tanıyacağını biliyordu .

Milan Medusa'nın huzursuz olduğunu hissedince " Gitmeyelim " dedi birden.

" Elinde sonunda buradan dışarıya adım atıcaz ne kadar erken o kadar iyi " Parmağını şıklatıp uşaga at arabasını getirmesi için mesaj gönderdi .

KAN TANRIÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin