Esen hafif rüzgar kumları yavaş yavaş savuruyordu , Alice ayakkabasında ki kumlardan biraz rahatsız olmaya başlamıştı ama mızmızlanmanın zamanı değil diye düşündü . Piramidin büyük olacağını tahmin etmişti ama bu kadar yakında olunca gözüne hayalinden daha büyük göründü . Önlerinde şeritleri yok sayarak altından eğilerek geçtiler . Hellod onlara doğru yaklaşan iki güvenlik görevlisini etkilemek için tırnaklarını uzattı . Zihninden Nyden'a bir mesaj yolladı .
" Buraya giremezsiniz lütfen geri dönün " dedi adam ciddi bir şekilde . Nyden umursamadan adama doğru bir adım atınca şok tabancasıyla Nyden'ı vurdular . Nyden kabloları söküp gülümsedi .
" Gıdıkladı " İki adamı da ensesinden yakalayıp Hellod'a doğru sürükledi Hellod adamların boğazlarını tıkraklarını geçirip zihinleriyle oynadıktan sonra tırnaklarını geri çekip yollarına devam etmelerine izin verdi .
Evan öne geçti birkaç taşa dokunduktan sonra koca taşı yerinden hiç zorlanmadan itti birden diğer taşlarda yerinden oynayıp geçleri için büyük bir kapıya dönüştü.
Alice bir hamle yapması gerektiğini düşündü Evan'ın sinirli olduğunun o da farkındaydı .
" Kasların için seni afffetmeyi deneyebilirim bu konuyu düşünücem " Evan'ın suratı büyük bir gülümseme yerleşti .
Piramidin içine girince Nyden elinden ateş çıkarıp karanlığı bir nebzede olsa aydınlattı .
" Ayrılsak iyi olur yüzük taşıyıcıyı daha hızlı buluruz " dedi Hellod .
" Alice sen Nyden'la git dedi " Evan daha çok güven kazanmak için .
" Alice zihninde onu hissetmeye çalış " diye hatırlattı Hellod ve karanlıkta Hellod'la gözden kayboldular .
Alice daha iyi görebilmek için retinasını değiştirdi . Duvardaki sembolleri görünce Nyden'ın yanından ayrılıp incelemek için yaklaştı .
" Neye bakıyorsun " dedi Nyden elinde ki ateşi duvara tutarken .
" Ne anlattıklarını biliyor musun? " diye sordu Alice antik yazıları okuyamıyordu .
" Seth ve Osiris "
Alice karanlıkta dahi cam gibi gören gözleriyle tüm duvarı süzdü sağa doğru şekiller devam ediyordu.
" Kim olduklarını bilsem her şey daha güzel olabilirdi "
" Mısır tanrıları biz doğmadan çok çok önce varlardı ama başka bir evrende bizim evrenimizde başka suretler de bulunuyorlar ama uzun zamandır hiç mısır tanrısı görmedim "
" Başka bir evren ? "
" Evet her evren belli bir mitolojiyi kapsıyor gibi düşünebilirsin eğer herkes tek bir evrende olsaydı büyük bir kaos olurdu "
Nyden'ın aklına Alice'le biraz daha yakınlaşmak için Seth ve Osiris'in hikâyesini anlatmanın mantıklı bir fikir olduğu geldi hazır duvarlar da hiyeroglifler varken daha etkili biçimde anlatabilirdi .
" Seth ve Osiris'i anlatmamı ister misin ? "
Alice omuz silkti " Zaten bişey bulacağımız yok gibi " diye cevap verip Nyden'a yakınlaştı .
"Kardeşi Seth Osiris'in halk tarafından bu kadar sevilmesini ve her şeyden önemlisi hükümdarlığında başarısını kıskanmıştır. Seth kardeşi Osiris'ten kurtulmak ve ortadan yok etmek istemiştir. Bu durumdan dolayı bir plan yapmaya başlamış ve güven duyduğu 72 kişi tanrı Seth'e bu planın uygulanması için yardım etmiştir. "
" Kardeşinin vücut ölçülerine uygun olarak bir tabut yaptırmıştır. Tabutu en pahalı elmas ve değerli taşlarla döşemiştir. Büyük bir şölen düzenleyip kardeşi tanrı Osiris'i de şölene davet etmiştir. Şölenin sonuna gelindiğinde daha önceden yaptırdığı tabutu ortaya çıkarır ve tabut kime uygun olursa ona vereceğini ilan etmiştir. Şölene katılan tüm davetiler tek tek tabutu denemiştir. Sıra kral Osiris'e gelmiş ve tabutun içine girerek tabutu denemeye kalktığı anda Seth tabutu kapatıp üzerini çivilemiştir. Daha sonrasında ise tabutu Nil nehrine bırakmıştır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN TANRIÇASI
FantasySonka ölen Tanrı ve Tanrıçaları yakarak bir tören düzenledi . Uyuyan Tanrı içinde cam bir tabut yaptı ve onu Olimpos'un en gizli odalarında sakladı . Kronos tüm yarı tanrılarıda öldürmüştü . Onlardan da çok az kalmıştı ve Sonka geri kalanları da öld...