Evim Güzel Evim

756 62 127
                                    

Medusa ve Milan portaldan geçip çok kısa bir süre süzüldüler ve ayakları yere bastı . Medusa kafasını Milan'a çevirip şefkatle yüzünü seyretmekten kendini alıkoyamıyordu. Çok fazla zamandır onu ve iyileşmeyi beklemişti.

" Gözlerini açabilirsin geldik "

Milan yavaştan gözlerin açarken herşeyin bir rüya olup olmadığından emin olmak istiyordu ve onu gerçeğe bağlayan tek şey Medusa'nın elini tutmasıydı.

Karşısında ki manzarayla dili tutulmuş Milan afalladı çok büyük bir arazinin içindelerdi önlerinde kocaman taştan bir saray vardı , bakımsız duruyordu geriye kalan herşey gibi bahçedeki bitkiler ölmüştü gökyüzünün mor tonları herşeyi güzel gösteriyordu ama bahçe felekat bir durumdaydı .

"Sanırım birileri bahçıvanı kovmuş " ortamı biraz ısıtmaya çalışıyordu.

" Ama Evan'ın portalanından seni çağırırken herşey bambaşkaydı "

" Bakışlarınla insanları taşa çeviren bir canavar olduğunda " yüzü düştü üzülmüştü çünkü Milan'ın bu tepkisini beklemiyordu . Milan çenesinden tutup gözlerini gözlerime kenetlendi.

" Birlikte herşey düzeltebiliriz , sonsuza kadar burdayız sonuçta "

" Sen birde içeriyi gör " dedi . Medusa'nın modu hemen değişmişti içerisi burdan daha iyi durumdaydı çok fazla oda vardı ama Medusa sadece kütüphane , banyo , mutfak ve yatak odasını temiz tutuyordu . Onun için çalışanlar vardı onun için gerekli olan şeyleri alıyorlardı ama onlarla da çok fazla görüşmüyordu . Medusa belki bu kadar zengin olmasaydı onlar bile gelmeye cesaret edemezdi herkes ondan korkuyordu ama bu günler geri de kalmıştı .

Milan kendini burda daha canlı hissettiğini fark etti , damarlarında ki kanın akışını hissediyordu düşüncesi rahatsız ediciydi ama sonuç olarak Milan Kan Tanrıçasının soyundan geliyordu. Acaba gelecekte kana hükedermiyim diye düşününce Medusa " sanmıyorum " diye cevapladı .

" Doğru ya zihnimi okuyabilirsin " dedi ve Medusa'nın yanağına masum bir öpücük kondurdu. Sonra yerden basketbol topu büyüklüğünde bir kayayı kaldırdı , gökyüzüne doğru fırlattı kaya hava da şekil değiştirdi , üstünden kanlar aktı ve jilet kadar keskin bir tırpana dönüştü .

" Sence ne kadar bu halde kalır ? "

" Bu bahçeyi temizlemeniz baya uzun sürebilir "

" Unutuyorsun hayatım ben bir cadıyım , yani o kadar da uzun sürmez "

" Ya da şöyle yaparız hiç büyü kullanmadan kendi imkanlarımızla " tırpanı gösterdi " Evimizi mükemelleştirebiliriz "

Medusa kendini bir anlığına çok hafif hissetti bütün dertleri gitmişti ta ki Milan şu soruyu sorana kadar " komşularımız var mı ? " Milan'ın yaptığı hatayı anlaması uzun sürmedi . Tabi ki komşuları yoktu kimse onun arazisine bile yaklaşmaya cürret edemiyordu .

" Sorumu değiştiriyorum şuan nerdeyiz "

" Evimizideyiz "

" Evet ama hangi gezegendeyiz , biliyorsun ki dünya dışı yaşamın olduğunu yeni öğrendim "

" Güneş sisteminde değiliz aslında burasının bir güneşi de yok " Milan sessizce dinlemeye devam ediyordu ama zihninden geçen soruları sorması için Medusa'nın iznini aldı .

" Enerji kaynağı ? "

" Dünyanın enerji kaynağı güneş miydi " Milan kafasıyla onayladı . "

" İçeriye geçelim birşeyler içeriz hava birazdan soğur " Milan'in elindeki tırpan tekrar kanlar dökerek eski taş haline döndü . Milan olduğu yere bırakıp Medusa'nın peşinden gitti . İçerisini de oldukça merak ediyordu . Geçtikleri koridorlar taş sütunları devasaydı ama güzel bir görüntü değildi dışarısı gibiydi . Mutfağa geçince mutfağın göz kamaştırıcı olduğunu fark etti diğer yerlerin aksine ada tezgah mutfağın ortasını kaplıyordu duvarlarda tahta ve kahverengiydi , ışıklandırma loş sarı bir renkti tahtanın üstüne düşmesi doğal bir hava yaratıyordu . Rafların camlarının içinde de ışıklar hafif mor şekilde parlıyordu , modern ama bir o kadar da eski çağlardan çıkmış gibi görünüyordu .

KAN TANRIÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin