Milâttan asırlar önceydi insanoğlu denizlere yeni açılıyordu . Denizlerin Tanrısı Poseidon onlara yardım ediyor ve okyanusa zarar verenleri cezalandırıyordu . Zeus babası Kronos'un tahtında Tanrıları yönetiyor . Hades ise sadece yer altı cehenneminde ölülerle oynamakla meşguldu .
Zeus'un kontrolünde ortalık sakindi , Mutlak Kudretin Tanrısı Zeus bir Titan'ı yenmiş ve tahtını almıştı . Kronos'u asla çıkarmayacağı bir yere hapsetmişlerdi . Tüm tanrıların bunda parmağı olsa da böbürlenmeyi ve gücü sadece Zeus üstlenmişti .
Savaş tanrısı Ares bundan hiç memnun değildi , Zeus'dan daha güçlü olduğunu iddia ediyordu . Yapabileceği en büyük hatayı yaptı ve Kronos'un serbest kalması için bazı tanrıları gaza getirdi .Ares sonuçta başarılı oldu ama hesaba katmadığı ayrıntılar onun ve nerdeyse tüm tanrıların sonu oldu .
Kronos'un gazabı hepsini yok etmeye yetti , ölü bedenleri Olimpos'un her yerindeydi . Kronos asla durmuyor ve heryerde canlı kalan Tanrı'ları öldürüyordu .
Zeus'la karşı karşıya geldiginde Poseidon'da oradaydı . Kardeşiyle birlikte Titan olan babalarına kafa tutuyorlardı .
" İlk defa çocuklarımla karşı karşıya gelmiyorum " diyerek ikisinide öldürmeyi başardı . Kronos bu savaştan ciddi anlamda yara aldı , bunu fırsat bilen Hades titana saldırsada o da başarılı olamadı .
Ve geriye bir avuç Tanrıça kaldı, Kronos dinlenip güçleniyordu . Tanrıçalar sorun değildi . En güçlülerini çoktan yenmişti , bu rahatlığının sonuçlarından habersiz bir şekilde planlar kurmaya başladı . Sıradaki hedefi tutsak titanları bulup öldürmekti .
Son kalan tanrıçalar Hekate( Büyü Tanrıçası ) , Themis ( Adelet Tanrıçası ) ve Nyx ( Gece Tanrıçası ) birleşip Rhea'dan yardım istemişlerdi . Rhea( Kronos'un karısı) Zeus'un öldüğünü öğrenince ve Kronos'un yaptığını öğrenince yardım etmeyi kabul etmiş . Ve kendi gücünü Tanrıçalara bağışlamıştı .
Ellerinde ki bu güçle ne yapmaları gerektiğini düşünen Tanrıçalar , ölen en güçlü tanrıların çocuklarını yaratmaya karar verdiler . Nyx karanlıktan faydalanıp işe yarayacak tüm tanrıları ve tanrıçaları toplamış , Themis en iyi kombinasyonları yapıp Kronos'u yenebilecek Tanrılar ve Tanrıçaları seçmiş , Hekate ise çocukları büyü gücüyle dünyaya getirmişti .
" Zeus ve Athena " diyen Themis'e göz ucuyla baktı Hekate.Athena Zeus'un kızıydı ve şimdi ondan bir çocuğu oluyordu neyse ki Tanrılar için bu bir ilk değildi . Korkudan titriyordu bu çocuklar son ümitleriydi ve Kronos onları her an yakalayabilirdi .
Hekate sağ elini Zeus'un göğsüne , sol elinide Athena'nın göğsüne koydu . Titandan aldığı güç ve kendi büyüsünü karıştırıp yepyeni bir çocuk yarattı . Ama bir bebek değildi çırılçıplak yatan 30'larında bir adamdı . Bu iyi olmuştu çünkü büyümelerini beklemek zaman alırdı .
Sapsarı saçları , kaslı vücudu , uzun bir boynu vardı Zeus'a benzemiyordu . Ama onun kadar güçlü görünüyordu . Themis yeni doğan Tanrı'ın anlına elini koydu ve onu uyandırdı .
" Sonka " dedi " Enerji Tanrısı "
Sonka boş gözlerle bakarken Hekate'nin sol elinin altındaki Athena kül oldu . Sonka yeni doğmuş olsada herşeyden haberdardı .
Nifak tanrıçası Eris Athena'nın yerini aldı ve o da Athena'yla aynı şekilde kül oldu . Ama Zeus da daha fazla dayanıcak gibi görünmüyordu ve onu bir kenara kaldırdılar . Hekate biraz soluklanırken Themis yeni doğan Tanrıça'ya baktı .
Saçları öylesine uzun ve güzeldi ki , kırmızın her tonu vardı . Ve saçlarından kan damlıyordu , yüzü anlatılamayacak kadar güzeldi . Themis elini anlına koydu .
" Hellod , Kan Tanrıçası "diyerek onu uyandırdı . Hellod etrafa kötü kötü bakıyordu . Güçlerini keşfetmek için kenarda oturmayı tercih etmişti . Sonka ise Nyx'e gözcülükte yardım ediyordu .
Hellod uzun ve bir o kadar ince parmaklarına baktı , tırnaklarını uzatabildigini fark etti . Vampir dişlerine sahipti, diken gibi saçlarını ipek saçlarına dönüştürüyordu . Gözleri değişiyordu tamamen Sonka'dan farklıydı o saf güzeldi . Ama sanki Hellod şekil değiştiren gibiydi ve o anda Sonka'ya olan nefret başladı .
" Vakit kaybetmeyelim " dedi Hekate . Ve yeni Tanrılar yaratmaya koyuldular . Terton ( Mars'ın Tanrısı ) diğerlerinden oldukça güçsüz ve cılızdı . Mor teninden kemikleri görünüyordu . İlk iki tanrıya göre tipi çok da iyi sayılmazdı.
" Ben yanılmam o da diğerleri kadar güçlü olacak " diye üsteledi Themis.
" Hera ve Ares " dedi . Hekate onların çocukları olan Nyden'ı yarattı . Nyden , Sonka'ya benziyordu oldukça güçlüydü .
" Kuvvet ve Çeviklik Tanrısı " diyip onu da uyandırdı. Toplam 24 Tanrı ve Tanrıça yaratmışlardı. Kronos doğan enerjinin farkına vardı , vakit kaybetmeden onları yok etti . Ama Rhea'nın planından habersiz olduğu için yeni Tanrılar ve Tanrıçalar Kronos'u tekrar Tartorosun dibine hapsettiler .
Geri dönüp baktıklarında ne Themis ne Hekate yaşanıyordu . Ama bir sürprizle karşılaştılar . Kronos saldırmadan önce Hekate , Themis'e sormadan birsey yapmıştı . Zeus ve Eresbos'u ( Karanlık Tanrıçası ) kullanarak bir Tanrı daha yarattı . Ama bu Tanrı asla uyanmadı .
Sonka ölen Tanrı ve Tanrıçaları yakarak bir tören düzenledi . Uyuyan Tanrı içinde cam bir tabut yaptı ve onu Olimpos'un en gizli odalarında sakladı . Kronos tüm yarı tanrılarıda öldürmüştü . Onlardan da çok az kalmıştı ve Sonka geri kalanları da öldürdü . Tüm düzeni kurdu ve asla bozulmaması gereken kurallar koydu .
Hiçbir Tanrı ve Tanrıça bir insanla veya Tanrı statüsü olmayan biriyle ilişki yaşamayacak.
Ve hiçbir Tanrı ve Tanrıça gücünü bir insanla veya Tanrı statüsü olmayan biriyle paylaşmayacaktı .
Altın iki kuralı asla kimse çiğnemedi .
Sonka'nın hükümdarlığı asırlarca sürdü , Zeus'un oğluydu ve kimse ona karşı gelemezdi . Gelenler cezasını bulmuştu öyle değil mi ?
...
Devam edecek.
! Yeni bölümü yılbaşında paylaşmayı düşünüyorum giriş bölümünü beğenenlerin bilgisine !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN TANRIÇASI
FantasySonka ölen Tanrı ve Tanrıçaları yakarak bir tören düzenledi . Uyuyan Tanrı içinde cam bir tabut yaptı ve onu Olimpos'un en gizli odalarında sakladı . Kronos tüm yarı tanrılarıda öldürmüştü . Onlardan da çok az kalmıştı ve Sonka geri kalanları da öld...