Evan ve Alice yarı çıplak öpüşüyorlardı ikisinide ayrı duvarlara fırlatıp sinirle konuştu .
" Ben sizi yüzüğü bulmak için gönderiyorum sizde tavşanlar gibi sevişiyorsunuz "
Alice bir yerlere tutunarak ayağa kalktı , gözleri birkaç saniye tanrıları süzdükten sonra gözlerini kaçırmadan eliyle komodinin üstünü yokladı. Odada bir sessizlik vardı Hellod burnundan soluyordu , Alice tişörtü üstüne geçirdikten sonra Hellod biraz daha sakinleşmişti . Alice Milan ve Medusa'yı bulmak için odadan yavaşça dışarıya süzüldü . Kırmızı halıya bakarak ilerledi etrafta kimse yoktu biraz daha bakındıktan sonra dikkatini koridorun sonundaki otomat çekti şuan pek aç değildi ama sonra kullanabilirdi . Milan'la Medusa'yı bulamayınca aramaktan vazgeçti ve artık Hellod'un sinirinin geçtiğini düşündü ve odaya dönmeye karar verdi . Alice Hellod'un sinirinin hemen geçtiğini görünce öncesinde şaka yaptığını anladığı için içi rahatladı.
" Nasılsın güzelim ? " Dedi ve göz kırptı Hellod.
" İyiyim ama yüzük hakkında pek bir şey göremiyorum " utanır gibi olduğu için kafasını öne eğdi .
" Mısır'da olduğuna emindin ama " Hellod elini havaya kaldırıp kırmızı dumanla bir daire çizmeye başladı .
" Buraya geldikten iki gün sonra o adamı görmeyi bıraktım , Sonka'yı da görmüyorum sadece piramidin içine giriyorum ve herşey karanlık "
Hellod biraz düşündü böyle olmaması gerekiyordu kim olduğunu görmesi gerekiyordu .Biraz sessizlik oldu sonrasında Hellod neler olduğunu anlayınca , Milan'ı düşündü onun gözünde perde yoktu çünkü hayatta kalma içgüdüsü gözündeki perdeyi açmıştı ama Alice görmemesi gereken şeyleri göremiyordu . Evan'a sinirli bir bakış attı , elinde ki dumanları toplayıp acı veren bir topa dönüştürüp Evan'a attı .
" Kardeşimin kafası bir karış havada olmasaydı gözünde ki perdeyi kaldırmayı akıl ederdi "
" Ne perdesi ? "
Hellod ayağa kalktı ve form değiştirmeye başladı . Evan onu ilk defa böyle görüyordu demir gibi saçlar , uzun dişler ve tırnaklar gözlerinde ki sonsuz karanlık . Evan onun bu görüntüsüne şaşırmıştı ama tepki vermemeyi seçti aynı şekilde Alice de hiçbir şey görmediği için bir tepki veremiyordu .
" Gel " dedi , elini Alice uzatıp Alice elini tutunca kendine çekip anlına bir öpücük kondurdu . Alice Hellod'u bu haliyle görünce kaçmamak için kendini zor tuttu kısa bir süreliğine de Evan'ın etrafında eflatun ve mavi karışımı bir renk aurası gördü kendi aurası ise turkazla mor renkli halkaların iç içe geçmesi gibiydi .
" Bundan sonra piramitlerin içini de rüyalarında görürsün ve bizi yeni yüzüğe götürürsün bizde hedefimize biraz daha yaklaşırız "
" Harika görünüyorsun " diyebildi sadece Alice . Başkaları için biraz korkutucu olabilirdi ama Hellod'un kanından gelenler ona hayran kalıyorlardı .
" Keşke Milan'ın yeni halini de görebilseydin "
Alice anlamadığını belirtmek için kaşlarını çattı " Sahi onlar nerede ? "
" Bu aslında hem iyi hem de kötü bir haber "
" Ne oldu ? "
" Kayıp krallığa girmeden önce Medusa ve Milan ruhlarını birleştirdiler . Medusa Milan'ı kendi gezegenine götürdü " Alice'ın boğazına bir yumru oturdu . Evan'ı seviyordu Hellod'u da öyle ama Milan yanında olmadığı zaman huzursuzdu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN TANRIÇASI
FantasySonka ölen Tanrı ve Tanrıçaları yakarak bir tören düzenledi . Uyuyan Tanrı içinde cam bir tabut yaptı ve onu Olimpos'un en gizli odalarında sakladı . Kronos tüm yarı tanrılarıda öldürmüştü . Onlardan da çok az kalmıştı ve Sonka geri kalanları da öld...