Nyden'ın yolculuğu : Ateş

311 31 0
                                    

1 AY ÖNCE

Nyden Milan'a nefret dolu gözlerle baktı Hellod'un soyu onu tiksindiriyordu . Venüs'ün topraklarının gücünü kullanarak onunla savaşıyordu ama çocuk da en az onun kadar güçlüydü .

" Teslim oluyorum , kazanamayacağım bir savaşa girmem aptallık olur " Nyden Milan'ın kucağındaki Hellod'u dikkatlice süzdü.

" Akıllı çocuk " Nyden bu kadar kolay olacağını düşünmüyordu çocuktan bir hamle bekledi ama çocuk öylece tek dizinin üstünde duruyordu .

" Tek bir sorum var efendim sonra Tanrıça sizindir "

" Benimle pazarlık yapma çocuk Tanrıça'nın yanından çekil "

Milan umursamadan sorusunu sordu " Kız nerede ? "

" Onu öldürmedim " dedi Nyden ve bir adım attı .

" Bende öyle düşünmüştüm " Milan doğrulunca Hellod'un altındaki zemin biraz kalktı , Milan vücudunu geriye itip kollarını havaya kaldırdı . Tanrıça fırladı ve camı kırarak aşağıya doğru düşmeye başladı . Milan biraz hızlı mı oldu diye düşünmeden edemedi.

" Ne yaptın " diye bağırdı Nyden çocuğa doğru koşmaya başladı gölgelerin içinden kusursuz bir varlık belirdi . Ve Nyden'ı tek eliyle havaya kaldırdı . Suratında hiçbir ifade yoktu . Milan'a bakarak " Git " Milan hiç düşünmeden camdan aşağı atladı . Duvara bir yumruk geçirince altında bir zemin oluştu hızlıca aşağı indi ve arabayı buldu . Hellod arabanın ön camını kırmıştı .

Nyden kurtulmaya çalışmıyordu Evan'ı hemen tanımıştı . Zeus'un çoçuklarından en delisine saldırmak gibi bir hata yapmayı düşünmüyordu kaçması en muhtemel olandı ve fırsat gözetmeye başladı . Evan boğazından tuttuğu Nyden'ı tek hamlede duvara fırlattı ; duvarda çatlaklar oluşurken Nyden yere düştü . İki elini nazik bir hamleyle öne itince etraflarını kara bir duman kapladı .

" Seni öldürmemem için tek bir şey söyle yarı tanrı , yüzyıllar boyunca Sonka'nın beni hapsetmesine yardım ettin "

Nyden ne diyeceğini bilemiyordu belki de şuan son dakikalarımı yaşıyorum diye düşündü . Bin yıldan fazla yaşamıştı ve hayatının son iki yüzyılı Sonka'nın köpeği olarak geçmişti diğer tanrılar böyle diyordu . Duman'ın olayını anladı Evan zeka tanrısıydı ve ona düşünmesi için şans veriyordu . Derin bir nefes aldı kafasını gururla kaldırdı

" Öldür beni "

" Aptal Nyden yeni tanrıların yüz karası yaşayıp Sonka'nın köpeği olmak senin en büyük cezan değil mi zaten "

" Sen yapmazsan zaten Hellod'u getirmediğim için o yapıcak "

" Asıl soru yaşamak istiyor musun ? " Benim düşmanım değilsin Nyden birdaha karşıma çıkma "

Evan ellerini açıp dumanları geri çekti iki elini birleştirip bilye büyüklüğünde üstünden siya dumanlar çıkan güç topunu Nyden'a uzattı .

" Nedenini bilmiyorum ama yaşamayı hakediyorsun güç topunu Nyden'ın avcuna bırakıp gölgeler içinde kayboldu.

Nyden sırtını duvara verip yere çöktü . Odanın kapısı açılınca Nyden Olimposta'ki evine ışınlandı. Ne yapacağını bilemeden birkaç saniye boyunca öylece durdu . Nefes alışverişi yavaşladı ve bağırmaya başladı . Etrafına ateş saçmaya başlayan Nyden ateşi venüsün toprağıyla birleştirip saniyeler içinde evini ve yakın araziyi kül etti .

Sonka hemen yanında bitmişti " Ne yaptığını sanıyorsun sen ? Hellod nerede iki aptalı yenip onu alamadın mı " Sonka enerjiyle onu cezalandırmak için bir hamle yapınca Nyden yerden fışkırttığı toprakla onu engelledi .

KAN TANRIÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin