Nyden kapanan asansör kapısının ardından biraz bakakaldı . Kızın yüzünü görüp görmediğini merak etti ve biraz durakladı insanlar onu göremezdi bu şekilde . Birden sinsice bir sırıtma suratına yayıldı Hellod'un yanındaki çocuklardı . Önce onları sonra da Hellod'u yakalamak onun için çocuk oyuncağı olucaktı . Nereye gittikleri apaçık ortadaydı en alt kattaki havuza gidiyorlardı , Nyden biraz bekleyip aşağı inmeyi düşündü sadece biraz daha eğlensinler diye düşündü .
Alice bir kahkaha patlattı ve gülmeden duramıyordu , Milan saçma bir ifadeyle yüzüne bakınca biraz nefes alıp toparlanmaya çalıştı .
" Ne demiri bükebiliyorum diye kıskandın mı ? " Alice daha sesli bir şekilde gülmeye devam etti sesi yankılanıyordu ve Milan hala saçma yüz ifadesinde ısrarcıydı . Alice kuyruğunu su yüzüne çıkararak salladı , Milan'a ipucu vermeye çalıştı ama Milan anlamadı .
" Uzun bir kuyrukla demiri sallayabilirim " Milan'ın yüz ifadesi büsbütün değişmişti . Biraz bozulmuştu sonra biraz gerilerek suya Alice'in üstüne atladı havuz tahminlerinden daha derin ve uzundu Alice hızlı bir hamleyle geri çekildi .
" Yakala beni eğer yapabilirsen " diyerek meydan okudu Alice . Milan hayır anlamında kafasını salladı içinde kötü bir his doğmuştu birden .
" Milan bana anlatman gereken başka bir tanrı varmı ? Hellod kötü bir tanrıçaysa bir ton düşmanı olmalı "
" Kardeşiyle uğraşmaktan düşman edinmeye fırsat bulamadı ve tanrılarda kim kötü veya değil inan anlayamıyorsun ama birde Nyden var Hellod onu aşağı çekti "
Alice ayaklarını yerine getirmişti şimdi daha iyi hissediyordu " Aşağı çekti de ne demek ? "
" Nyden yaşayan tek yarı tanrı Hellod onu tanrı statüsden aşağı çekip tüm güçlerini akıttı ama Nyden şanslıydı Venüs'le birleşip yeniden doğdu kırmızı bir bedenle sadece o mavi gözleri kaldı "
Alice pür dikkat dinliyordu ve birden taş kesildi havuzdan çıkmak için birkaç kulaç atması gerekti . Tam birşeyler söylemek için ağzını açmıştı ki , Milan arkasında belirip ağzını kapadı ve kafasını salladı . Kulağına eğildi ve " Birisi bizi gözetliyor " diye fısıldadı .
" Asansörde ki adam o Nyden " Milan korkuyla yutkundu çünkü Nyden her zaman intikam peşindeydi . Ve onlar Hellod'a bağlıydı yani bu da onları yem yapıyordu .
" Üç dediğimde duvara doğru koş " Alice onaylarcasına kafa salladı . Hiçbir şeyden haberleri yokmuş gibi konuşmaya devam etmek istedi Alice .
" bir saat kadar daha burda kalabiliriz " diye bağırdı Milan korkuyla sıçradı .
" Havuz çok güzel değil mi " diye tekrar bağırdı . Milan göz devirdi ve yavaşça " üç " diyiverdi .
" Bir ve iki nerede kaldı " Milan sinirle bakınca Alice duvara doğru yol aldı ve kenarında dikilmeye başladı. Milan da peşinden gidiyordu bir saniye yukarı baktı . İki elini de duvara koyup itti duvarda kare bir boşluk açıldı . Alice'i içeriye itti sonrada tavandaki betonu kullanarak lambaları paramparça etti . Boşluğa girdi ve ayağını yere vurdu . Bir anda yukarıya doğru fırladılar . Milan boşluğu kapattı . Kafasını kaldırdığında yanında göbekli yaşlı bir kadın duruyordu .
" Sen ! " Diye bağrındı ve Alice'in gücünü hatırladı . Alice kafasındaki şapkayı çıkartıp Milan'ın kafasına taktı . " Kafanı öne ey ufaklık " Milan denileni yaptı otelin etrafında bir tur atıp içeriye girdiler . Resepsiyonda ki kadın onları asansörün yanında yakaladı .
" Sizde kimsiniz otel kartınızı gösterin " herkesi tanıyormuş gibi söyleyince Alice birden kızardı . Sonra başka birinin bedeninde olduğunu fark etti . Kadını omzundan itti ve sinirli bir bakış attı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN TANRIÇASI
FantasySonka ölen Tanrı ve Tanrıçaları yakarak bir tören düzenledi . Uyuyan Tanrı içinde cam bir tabut yaptı ve onu Olimpos'un en gizli odalarında sakladı . Kronos tüm yarı tanrılarıda öldürmüştü . Onlardan da çok az kalmıştı ve Sonka geri kalanları da öld...