Nyden'ın Yolculuğu : Son

309 28 10
                                    

Nyden zihninde oluşan görüntüyü hatırlamaya çalıştı . Gözlerini kapadı ve ışınlandı her yerin çiçeklerle kaplı olduğu bir mezarlıktaydı bunca koku zihnine süratle dolmuştu . Kontrolünde olmadan yürümeye başladı yürüdüğünü fark ettiğinde çoktan durmuştu . Karşısında cam bir mezar vardı içi yosunlarla kaplandığından kimin mezarı olduğu görünmüyordu . 

" Buraya süreklendiğime göre tekrardan merhabalar Ayen " 

Nyden elini cama değdirir değidirmez cam tuzla buz oldu sanki bu dokunuşu bekliyormuş gibi toz olup uçuverdi . Karşısında Ayen'in ilk günki gibi duran çürümemiş bedeni vardı . Nyden bedeni bulduğuna sevindi Ayen'i kucağını alıp bedenini kucaklayıp olimpos mezarlığına ışınlandı . Hali hazırda onun mezarı vardı çoğu tanrı Ayen'in bedeninin burda olduğunu sanıyordu ama içi boştu . Nyden mezarı kazdıktan sonra Ayen'in yanına çöktü ve saçlarını okşadı.

" Belki de arkadaş olabilirdik " Nyden hiç arkadaşlık kuramıyordu diğer tanrılar Sonka yüzünden hep ondan uzak durmuş  zaten diğer varlıklarla iletişim kurması yasaktı ve Sonka burnunun dibindeyken yasakları kırması işleri daha da zorlaştırıyordu . Bütün tanrılar Sonka'dan nefret etmese de Nyden'ı sevmiyorlardı .

Ayen'in söylediği gibi kolyeyi boynundan çıkardı kolye parlarken gözlerini kıstı .  Nyden kolyeyi bir kenara bırakıp bedeni toprağın içine yerleştirip üstünü kapadı . Kolyeyi tekrar eline aldığında yas tutması gerektiğini fark etti ve gözünden bir damla yaş süzüldü ve kolyeyle buluştu . Kulaklarını dolduran çığlık sesiyle ellerinin kulaklarına siper etti kolye elinden süzülü hava da asılı kalmıştı sesten sonra birde ışık patlaması yaşandı bir kaç saniye içinde herşey eski haline dödü ama bu sefer de herşey çok sakindi . Nyden hiç beklemediği birşey görünce yerinden irkildi. Mezardan zarif bir el yükseldi , Nyden hemen oturduğu yerden kalkıp Ayen'in elini tutup yukarıya çekti . Ayen derin derin nefesler alıyordu Nyden şaşkın şaşkın bakıyordu .

" Hayattasın " 

Ayen üstündeki toprağı silkeledikten sonra " Sonunda " diyebildi nefesleri arasından .

" Şuanda bana aşık olman gerekmiyor muydu ? " 

" Nasıl geri döndüğümü değil de bunu mu merak ediyorsun "

Nyden elini saçlarının arasına sokup özür diler bir ifadeyle baktı . Ayen tek elini Nyden'ın omzuna koydu gözlerinde şefkat vardı şimdilik içindeki öfkeyi Sonka'yla karşılacağı ana saklıyordu .

" Bana kahve ısmarlamaya ne dersin şimdi böyle şeyler moda olmalı değil mi ? " 

Ayen parmağını şıklatınca dağınık altın saçları örgü halinde sağ omzuna düştü toprak içindeki kıyafetleri gitmiş dizinde biten kırmızı çiçek desenli bir elbise gelmişti çıplak ayakları da hafif topuklu bej ayakkabıları da giymişti . Bir an Nyden'a bakıp kıyafetinde ki tozu sildi Nyden gözlerinin bir anlığınıa kapayp açtığında kendi üstündekilerinin de değiştiğini gördü . Toprak içinde ki kıyafetleri beyaz çizgili bir gömlek ve siyah pantolanla değişmişti ayağında da oldukça rahat spor ayakkabılar vardı .

" Afroditin kızı olduğunu bu kadar belli etme diyip güldü Nyden oldukça şaşkındı ama kalbinin derinliklerinde bir yerde yeni bir arkadaşı olduğu için mutluydu .

" Ben sadece kendimi ışınlayabiliyorum Ayen " 

" Venüs'ün gücünü hafife alıyorsun hem unutma ben Venüs'ün de tanrıçası sayılırım yani güçlerin beni kapsamalı diye düşünüyorum "

KAN TANRIÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin