Evan ve Hellod sarılmayı kestiğinde Milan saklandığı taşın arkasından çıktı . İkisine bakarak gülümsemekle yetindi Alice Evan'la biraz daha samimi olabilmek için yanına gitmişti . Milan uzakta tek başına dikiliyor ve düşünüyordu .
Hellod kendisini daha güçlü hissediyordu uykusundan erken uyanmaş olmasına rağmen , Evan da kardeşiyle birleştiği için kendisini güçlü hissediyordu ama yinede kaçmak için çaba harcamıştı. Yanına gelen Alice'e espriler yaparken Sonka'yı düşünmüyordu . Hellod ise kardeşini izlerken tamamen Sonka'yı unutmuştu ne büyük bir hataydı .
" Demek öyle " dedi Alice şaşırmış bir şekilde Evan ne diyordu umrumda bile değildi sadece dudaklarını izliyordu.
Evan tekrar konuşmaya başlamıştı ki biraz sonra bir şimşek oldukları yere düşünce sustu . Çok geçmeden acı bir çığlık duyuldu Sonka dünyaya inmişti. Elini Milan'ın sırtından geçirip göğsünden çıkarmıştı , Milan çaresizce çırpınıyordu ağzından kanlar akıyordu ve sadece hareketsiz kaldı. Sonka 'sırada kim var' dercesine baktıktan sonra Milan'ı fırlattı . Alice hiç düşünmeden Milan'a koştu , Evan ve Hellod donmuştu , düşünemiyorlardı sadece korkuyorlardı .
" Ne sanmıştınız benden kaçabileceğinizi mi ? Aptallar " ikisine birden enerji demetleri yollamaya başladı . Hellod havaya doğru bir çığlık attı ve Sonka'ya gökyüzünden kan yağmurları yağmaya başladı asitten daha yakıcıydı .
" Bir planım var onu oyala kardeşim " dedi Evan biraz geriledi ve ellerini açarak kara dumanlar yaratmaya başladı . Hellod Milan'a bakınca öfkeden kudurdu ve gerçek formuna büründü . Sonka'ya doğru koştu , Sonka kan yağmurunu halletmişti ama yerde biriken minik kan gölleri Hellod'un gözyaşı ile birleşerek ahtapot kollarına dönüştü ve etrafını sarıp sıkmaya başladı , Sonka tek hamlede onlardan kurtulup Hellod'un boğazından yakaladı . Elinden fışkıran kara kıvılcımlar Hellod'un boğazından içeri giriyordu , Hellod Sonka'nın koluna delik deşik etmişti Sonka dayanabildiği kadar dayandı ve geri çekildi . Hellod yere diz çöktü Sonka son bir ona baktı tam ensesine bir kıvılcım demeti sokup onu yere serdi .
Sıra Evan'a gelmişti güçleri engelleyen kara kıvılcımdan güçlü bir tane yaratıp Evan'ı tam göğsünden vurdu . Evan zorla kalkıp dumanların arasına saklandı ve bağırmaya başladı .
" Seni çağırıyorum tüm evrenlerin en güzel ölümsüzü , seni çağırıyorum intikam için Athena'nın laneti , onun oğlunu zehirlemen için seni çağırıyorum Medusa . Ben Evan Zeka ve İntikam tanrısı sana gelmen için yalvarıyorum " Ama hiçbirsey olmuyordu . Evan bağırmaya devam ederken Sonka dumanların içine dalıp onu çıkardı Evan ve Sonka ölümüne bir kavgaya tutuştu gerçek anlamıyla ölümüne .
Milan derin bir nefes vererek uyandı , Alice görevini tamamlayıp onu iyileştirmişti . Alice kendini tutamayıp olduğu yere yığıldı bayılmamıştı ama bu kadar güç kullanmak onu tüketmişti . Milan hemen Evan'a doğru yardım için koştu , Evan onu geri püskürttü .
" Uzak dur !" o sırada hamle sırası Sonka'ya geçmişti. Milan onu dinleyip Hellod'a koştu ve kucağına alıp Alice'in yanına taşıdı . Hellod felç geçirmiş gibi duruyordu yere yatırınca fısıltı gibi sesi duyuldu .
" Medusa "
" O hala yaşıyor mu ? " diye şaşkınca sordu Milan.
" Medusa'yı çağır Milan yapabilecek tek kişi sensin "
" Benimle ne ilgisi var ?"
" Milan! " Diye bağırdı Alice .
" Nasıl yapıcam ? "
" Dumanların içine dal sesini duymak için can atıyor olmal-" Hellod'un sesi kesildi . Alice kendini biraz daha iyi hissediyordu Hellod'a yaklaşıp elini anlına ve göğsüne yerleştirdi . Milan dumanların içine girmeden Evan'ın savaşı kaybettiğini gördü avazı çıktığı kadar bağırdı yerden 45 derecelik çıkan taş kazıklar Sonka'ın içinden geçti , Milan sendeledi kendini saniye içinde toparlayıp dumanların içine daldı. Dışarıdan siyah görünen dumanlar içine girince başka bir dünyaya açılmıştı etraf yemyeşildi ve gün çoktan doğmuştu .Etrafa bakmaktan yapması gereken şeyi neredeyse unutuyordu ağzı kurumuştu bağıramayıcağını düşündü , denedi ama yapamadı sessiz bir fısıltı çıkmıştı ağzından " Medusa " ama yer gök inlemiş gibiydi yılan seslerini duyarken gözlerini anında kapadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN TANRIÇASI
FantasySonka ölen Tanrı ve Tanrıçaları yakarak bir tören düzenledi . Uyuyan Tanrı içinde cam bir tabut yaptı ve onu Olimpos'un en gizli odalarında sakladı . Kronos tüm yarı tanrılarıda öldürmüştü . Onlardan da çok az kalmıştı ve Sonka geri kalanları da öld...