İki Hafta önce
Hellod'u hapsedeli iki asır geçmişti ortalık sakindi . Sonka bu sakinliğe alışkındı kız kardeşinin isyanı çok kısa bir süre sürmüştü . Sonka'nın gözü hep onun üstündeydi ama ufacık bir dikkat dağınıklığı onu alt ediyordu . Sonka babasından çok farklıydı , Zeus oldukça çapkın ve sapkındı . Sonkada ki en belirli özellik ise bencillikti öyle ki kardeşlerini bile hapsederek tehditlerden uzak durmuştu . Onun tek isteği mutlak hükümdar olmaktı önüne kim geçerse ezmekten çekinmeyecekti . Sonka Hellod'a kıyasla iyi bir tanrı olarak bilinirdi ama Hellod ona denk olamazdı o iyi ve kötünün birleşimiydi . Mitoloji de Zeus Sonka'ya dönüşmüş olarak yazıyordu Sonka bununla hep gurur duydu .
Nyden Sonka'nın odasına girdi . Kuvvet ve çeviklik tanrısı Nyden Sonka'nın sağ kolu olarak biliniyordu .
" Zamanı geldi " dedi . Yüzünde anlamsız bir tebessüm vardı . Hizmetçi kız neyin zamanı geldi diye düşündü Sonka'ya bir bardak içki vermişti . Tanrılarında kafası çok uzun bir süre olmasa da güzel olabiliyordu.
Sonka bardağı kavrarken kızın gözlerinin içine baktı " Sen bunları düşünme güzelim " diyip içkisini bir seferde bitirip kızı yolladı . Nyden'a kafasıyla bir işaret yapıp Olimpos'un en gizli odasına doğru yola koyuldu . Hellod'un yaptıklarından sonra Nyden'ın eski gücünden eser yoktu . Tüm vücudunu taş kaplamıştı Venüs ona hayat vermişti ve biraz da güç ortalık sakin olduğu için Sonka'nın ayak işlerini yapıyordu ama bir şeyden habersizdi Sonka'nın canı sıkılırsa ilk kurban o olucaktı sonuçta yarıtanrı olmuştu ve Sonka yarıtanrılara olan nefretini ilk doğduğunda göstermişti .
" Sen burda kal " dedi ve içeriye girdi . Odanın içinde sayısız kapı vardı siyah ve beyazdan başka bir renk yoktu kapılardan birisi hariç . Sonka gökyüzünün rengindeki kapıya doğru yürüdü aslında bu bir tuzaktı neden en belirgin kapıda uyuyan tanrıyı saklasın ki . Belirgin kapı iki kapının tam ortasındaydı ittirdi ve içeriye girdi bu iki kapı hariç diğerleri tuzaktı ve ölümden başka birşey getirmezdi .
Sonka uyuyan tanrıya baktı ve geçmişi hatırladı.Kronos'u yendiği zamanı geri döndüğünde Hekate kendi kafasına göre iş yapmıştı ve yeni bir tanrı daha yaratmıştı . Ama Sonka'nın kimsenin bilmediği bir sırrı vardı Themis zamanında tanrıyı uyandırdı Sonka oraya gitmeden saniyeler önceydi . Themis tanrının ipek saçlarının altından anlına dokundu . Çok güçsüzdü elleri titriyordu gözleri bir saniyeliğine kaydı ve ağzından kısık sesle birkaç kelime çıktı .
" Evan, Zeka ve İntikam Tanrısı " Themis son sözünü söyleyip can verirken Evan bağırarak uyandı . Biraz etrafına bakındı ve olan biteni kavramaya çalıştı . Diğer tanrılar gibi oda herşeyden haberdardı .Sonka'ya baktı ve gülümsedi.
" Kardeşim "
" Hiç sanmıyorum " Sonka Themis'in bedenin bir enerji dalgası çekip aldı . Siyah şimşeği Evan'ın kalbine sapladı . Bunun onu öldürmeyeceğini biliyordu . Ama uzun bir süre uykuda tutardı . Evan her iki asırda bir uyanmak üzere çokça uykuya dalmak zorunda kaldı önceki uyanışı biraz sorunlu geçmişti o dikkatini dağıtmıştı . Hellod da ortalığı şimdi ikiside elinin altındaydı .
Evan kendine geliyordu ve birden ayaklandı karşısında Sonka'yı görünce nefretle baktı .
" Bu sefer olmaz " gölgelerden bir savaşçı yaratıp Sonka'nın üstüne saldı . Sonka için bir çerezden farksızdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN TANRIÇASI
FantasySonka ölen Tanrı ve Tanrıçaları yakarak bir tören düzenledi . Uyuyan Tanrı içinde cam bir tabut yaptı ve onu Olimpos'un en gizli odalarında sakladı . Kronos tüm yarı tanrılarıda öldürmüştü . Onlardan da çok az kalmıştı ve Sonka geri kalanları da öld...