Bölüm Şarkısı :
The Irrepresssibles - In This ShirtAlice sımsıkı kapadığı gözlerini Hellod'un " Açabilirsin " demesiyle önce tek gözünü açıp etrafı kontrol etti normalde yattığı yerden yukardaydı, anlam veremedi aşağı bakmayı akıl edince kendi bedeninin içini gördü ve aşağıda da uyku da olan gerçek bedenini gözleri şaşkınlıkla açılırken yutkundu ve Hellod'a bakıp gülümsedi.
" Bu baya havalı "
Hellod elini uzattı ve ikisinin eli birbirine kenetlendi . Hellod'un suratında üzüntü ve pişmanlık vardı , Alice bir hata yaptığını düşündü yaşadığı herşey birbir aklından geçiyordu . Evan'la olan şeye mi sinirlendi diye düşündü .
" Vay be kızım , bu kadar çok duygu karmaşasına girme auran çok güçlü " diyince Alice kendine geldi .
" Hadi biraz rahatlayabileceğimiz bir yere gidelim seni en çok rahatlatan şey nedir ? "
Alice bir dakika boyunca düşündü bir an okyanus demek istedi ama her zaman şelalelerin ardındaki mağaralara bayılmıştı.
" Şelale mağarası "
Hellod parmağını şıklattı ve etrafındaki herşey değişmeye başladı , önce hızla akan suyun sesi kulaklarına doldu Alice'in sonra kokuyu aldı mağaranın içindeki çiçeklerin kokusuydu , gözleri mekanı tam gördüğünde buraya daha önce üniversite gezisinde geldiğini hatırladı. Sadece hatırladığından daha güzeldi .
" Alice konuşmamız gereken şey sıradaki yüzük değil zaten onu astral seyahatle bulamazsın o konuda yalan söyledim . Tekrar uyuduğunda onu bu sefer gözünde perde olmadığı için daha net görüceksin "
" Ne konuşucaz önemli birşey mi oldu "
Hellod oturması için bir yer gösterdi , Güneş tam mağaraya vurduğu için içerisi karanlık değildi herşey çok net görünüyordu .
" Alice güçlerini ne kadar iyi kullanabiliyorsun ?" Hellod ortamı yumuşatmak için sormuştu.
Alice bunu hiç düşünmemişti , aslında gayet iyiydi şekil değiştirdiğinde çok fazla o halde kalamıyordu ama iyileştirme yeteneği harikaydı Milan'ı ölümden döndürmüştü nerdeyse .
" Şekil değiştirmelerim çok uzun sürmüyor ve deniz kızına dönüşebiliyorum peki tamamen başka bir forma bürünebilir miyim ? "
Hellod kafasını hayır anlamında salladı " sadece vücudunun bir kısmını, iyileştirme yeteneğinde çok iyi olduğunu zaten gördüm "
Sessizlik olunca Alice konuşmaya yeltendi ama vazgeçti , saygısızlık etmek istemedi biraz etrafa göz gezdirmenin daha iyi olabileceğini düşündü Tanrıça şuan birşeyler konusunda kararsızdı ve Alice bunu sezmişti .
Alice kafasını tavana kaldırınca sarkıtları gördü sert ve sağlam görünüyorlardı , bazısı tamamen siyah bazısı beyaz ve kahverengiydi . Fazla dikkatini çekmediği için gözlerini bu sefer çiçeklerle buluşturdu buraya sonradan getirildikleri belliydi ama kendi yaşamlarını kendileri sürdürmüştü.
" Artık Milan yok biliyorsun " kafasını tekrar Tanrıça'ya döndürdü . " Genelde konuşmaları ona yaptırmak benim için daha kolay "
Alice düşünmeden " Bana güvenmiyor musun ? " Diye sordu . Söylediği onda bir şok etkisi yaratmıştı aynı şekilde Hellod'da soru karşısında afallamıştı . Kaşlarını çatarak Alice'e baktı .
" Artık Milan yok ve benim etrafta güvenebileceğim tek kişi sensin " Hellod Milan'in gidişine yeni üzülmeye başladığını fark etti biraz daha sessizlik oldu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN TANRIÇASI
FantasySonka ölen Tanrı ve Tanrıçaları yakarak bir tören düzenledi . Uyuyan Tanrı içinde cam bir tabut yaptı ve onu Olimpos'un en gizli odalarında sakladı . Kronos tüm yarı tanrılarıda öldürmüştü . Onlardan da çok az kalmıştı ve Sonka geri kalanları da öld...