Kayıp krallığın girişinde öylece dikiliyorlardı Milan'ın boş boş bakarken bir adım daha attı ve okyanusun üstünde devasa boyutta bir kara parçası oluştu . Gözün gördüğünden fazlası vardı aklından geçiremeyeceği güzellikler öylece karşısındaydı .Medusa elinden tutunca daha güzel şeylerin olduğunu ve elini tuttuğunu fark etti.
Medusa otelden ayrılmadan önce kuvvetli bir büyü yapmış ve Milan'ın ailesini büyülemişti .Milan için endişe etmiyorlardı ve gelecekte de etmeyecekleri Milan onu unutmalarını istememişti her fırsatta ziyaret edeceğinden emindi ve cenazelerde orda olucaktı . Ölüm Milan için yas tutmaktan fazlasıydı , insanlar ölünce ruhları yaşamdan sonraki yaşamda huzur bulacağına inanırdı. Annesi babası ve ablası huzur bulanlardan olucaktı.
Evden ayrılırken onlarla vedalaşmadığını söylemişti Medusa'ya , Medusa içini rahatlatan bir cevap verdi " Veda etmen gerekmiyor " bir kükreme duyulunca Milan düşüncelerinden sıyrıldı .
3 erkek minotor* boynuzlarını birbirlerine tokuşturarak kavga ediyorlardı . Milan yaratıkları yeni fark ediyordu bu güzel mekanın kötü tarafı da bu olmalıydı . Kafasını havaya kaldırdığında uçan pegasusları* gördü ve tanımlayamadığı onlarca canlı vardı .
Sentorlar* yanlarına gelip biraz kişnedikten sonra etraflarına sardılar onları gören minotorlar dikkat kesildi . Hellod güçlerini kaybetmiş olabilirdi ama hala oldukça zekiydi .
" Kraliçe Andromeda ile görüşmeye geldik ben Kan Tanrıçası buda oğlum diğeri de gelinim " Medusa'nın ismi burda hoş karşılanmayabilirdi .
" Ne istiyorsun tutsak tanrıça " sentorlar kişner biçimde gülmeye başladılar . Hellod istemsizce yumruğunu sıktı .
" Kraliçe bize yardım edicek sonra da kayıp krallıktan ayrılacağız"
" Bunca yolu tek başınıza geçemezsiniz hele de böyle ezik varlıklarla bizi kandıramazsın senin bir oğlun yok kim bu çocuk " mızrağını Milan'a doğrultuyordu ki hayatta kalma içgüdüsü Milan'ı harekete geçirdi mızrağı elinden aldı . Elini Medusa'dan çekip mızrağı yere sapladı etrafında bir tur dönüp biraz daha derine soktu Sentorlar ne olduğu anlamadan yerin içine kaymaya başladılar .
" Bunca yolu geçebiliriz bize güvenin " gülümsemesini üstlerine koşan minotorlar soldurdu . Mızrağını fırlatıp birini bacağından vurup yere düşürdü .
" Siz bunları def edin ben de yolu bulayım " Medusa yere diz çöküp toprağa elini soktuktan sonra gözlerini kapadı . Hellod yerden bir mızrak kaptı .
" Bakalım bende hala iş var mı " mızrağı havaya fırlattı ve küçük bir çığlık attı mızrak minotorlara doğru giderken kanlar saçmaya saçılan kanlarda küçük oklara dönüşmeye başladı . Minotorların ikiside yere düşünce Milan üstlerini topraklara kapadı .
" Kraliçeden ne istiyorsunuz ?" Diye bağrındı sentor.
" Kutsanmam gerek düştüm ve beni kaldırabilecek fazla kimse yok " diye çıkıştı Hellod. Evan kendini toparlamıştı ama Hellod eski Hellod değildi kendisi de farkındaydı .
" Yolu buldum ama çok uzak " ikisinede elini uzatınca Hellod'a baktı" ufak bir yardım fena olmazdı ".
Hellod uzun tırnaklarını bileğine batırdı Medusa akan kanı avucuna sürdükten sonra gizlenme büyüsünü yaptı " Sonsuz nehire kadar gizli kalacağız orda hiçbir büyü işlemez karşıya bir kayıkla geçeceğiz "dedi Medusa .
Sonsuz nehire kadar hiçbir sorun çıkmamıştı üç başlı köpekler kokularını almıştı ama Medusa onları uyuttu .Nehir'in dibine geldiklerinde küçük bir kayık gördü Milan ama nehir öylesine hırçındı ki bu kayık suya değdiği anda parçalanırdı karşıya en az 100 metre vardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN TANRIÇASI
FantasySonka ölen Tanrı ve Tanrıçaları yakarak bir tören düzenledi . Uyuyan Tanrı içinde cam bir tabut yaptı ve onu Olimpos'un en gizli odalarında sakladı . Kronos tüm yarı tanrılarıda öldürmüştü . Onlardan da çok az kalmıştı ve Sonka geri kalanları da öld...