Alice iki saate yakındır araba sürüyordu nereye gittiği konusunda bir fikri yoktu dümdüz gidiyordu sadece Hellod ne zaman uyanır diye merak etmeden duramıyordu . Saat gece yarısını geçeli çok olmamıştı ikiside biraz suskundu . Milan onu kurtarmaya gelen adamı düşünüyordu , Alice ise kısık bir sesle radyodaki şarkıya eşlik ediyordu .
" Daha ne kadar araba sürmeliyim ? " Alice sıkıntısını belli eden bir of çekti . Milan araba sürmeye hevesliydi geçen yaz ehliyet almıştı ama hiç pratik yapmamıştı ve şuan gece olduğundan çekiniyordu . Aklına parlak bir fikir geldi , ağzını açtığı anda uzun zamandır konuşmadığı için bir kuruluk hissetti .
" Alice biraz daha yavaş sürersen aklımda bir fikir var " Alice tamam anlamında kafasını salladı ve Milan'ın isteğini yerine getirdi . Milan biraz sonra arabayı durdurmasını istedi ve arabadan atladı . Alice de bacaklarını esnetmek için peşinden indi .
" E ne yapıyoruz ? "
" Umarım taş bükme yeteneklerim tahmin ettiğim kadar güçlüdür , yaptığım hareketler yüzünden gülersen sonu kötü olur " Alice iki dudağını birbirine bastırıp arkasını dönüp Hellod'u kontrol etmeye gitti .
Milan iki bacağını ayırıp sertçe ritmik bir şekilde yere vurmaya başladı , yer sarsılıyordu ama hiçbirsey olduğu yoktu . Milan iki elini havaya doğru kaldırınca arabanın sığabileceğinden biraz daha büyük 4 duvar yükseldi . Alice yutkundu ve şaşkınca baktı , Milan tek duvara iki elini koyup geldiği yere geri gönderdi . Alice hemen arabaya binip park etti . Milan tekrar duvarı kapadı .
" Sen harika bir çocuksun " diyince Milan biraz gururlandı ve samimi bir bakış attı .
" Benzimiz neredeyse bitiyor ve açım " diye sızlandı Alice , Milan'ın karnı ona katılarak guruldayınca sessizce kıkırdadılar .
" İleri de bir benzinlik olması lazım biraz benzin ve yiyecek alalım "
" Ama paramız yok " Milan bunu hatırlattığı için kendisiyle fazla gurur duymadı .
" Güçlerimiz var " dedi ve yolu gösterircesine yürümeye başladı .
Benzinlik fazla uzakta değildi ama biraz sallana sallana yürümüşlerdi . Hellod uyanana kadar ikiside kendini güvende hissetmiyordu , benzinliğin önüne gelince Alice kolundan tutup durdurdu .
" Ne yapıyoruz paramız yok ? " Milan kendini tutamayıp güldü .
" Güçlerimiz var diye havalanıyordun " Alice göz devirdi pençelerini ortaya çıkardı . Bu sefer parmakları uzamıştı ve tırnakları bıçak gibi keskin görünüyordu .
" Sen bizi doyur kardeşim bende arabayı " diyerek Milan'ı içeriye yolladı . Milan hep böyle bir soygun yapmayı istemişti , silahını çıkarıp " paraları torbaya doldur " demek eğlenceli olabilirdi ama silahı yoktu , silah kendisiydi . Ellerini çevirdi ve güvenlik kamerısının yanında ki duvarlar kamerayı ezdi . Bir tane de dışarıda olmalıydı . Hemen çıktı ve Alice bir işaret çakıp kamerayı gösterdi ve eliyle ' ben hallettim ,' dercesine göğsüne vurdu .
Yerden küçük bir çakıl parçası aldı ve kameranın camını parçalara ayırdı , tekrar içeriye girdi bir sepet alıp . Canı ne isterse doldurmaya başladı . Aklına evde ki masa oyunlarında ablasıyla birlikte annesine ve babasına karşı kazandığı zaman geldi . Annesi bir hata yapıp kredi kartını onlara vermişti , bir saat sonra bir araba dolusu abur cuburla dönmüşlerdi .
Milan kasaya en yakın rafın arkasına geçti elini yere koydu ve küçük bir hareket yaptıktan sonra yakından bir bağırma sesi duyuldu . Kasiyer yere çakılmıştı , Milan vakit kaybetmeden marketten çıkmayı düşündü . Market'in girişinde ki adamı görünce olduğu yerde donup kaldı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN TANRIÇASI
FantasySonka ölen Tanrı ve Tanrıçaları yakarak bir tören düzenledi . Uyuyan Tanrı içinde cam bir tabut yaptı ve onu Olimpos'un en gizli odalarında sakladı . Kronos tüm yarı tanrılarıda öldürmüştü . Onlardan da çok az kalmıştı ve Sonka geri kalanları da öld...