Saf Güzellik

3.6K 244 51
                                    

Milan Miles

" Ben senin Tanrıçanım "

Kadını baştan aşağı süzerken ne kadar büyüleyici olduğunu fark ettim . Sadece bakıyordum konuşmak için ağzımı oynatamıyordum , üstünde tek parça halinde parçalanmış ve kana bulanmış siyah bir elbise vardı .

" Sana ne oldu ? " diyebildim en sonunda .

" Bunlar çok uzun hikayeler belki sonra anlatabilirim "

Altdudağını ısırıp göğsüne doldurduğu havayı serbest bıraktı . Gözlerini gözlerime dikip elini bana uzattı .

" Hellod "

Şaşkınlığımı gizleyemiyordum , evet güzel kadınlar görmüştüm ama bu kadar güzelini değil . Elini sıkarak karşılık verdim .

" Milan " silkelenip kendime geldim ve güzelliğinin büyüsünden kurtulmayı başardım .

" Bize gidebiliriz sen " tekrar baştan aşağı süzdüm " Duş alıp kendine geldikten sonra bana uzun hikâyeleri anlatırsın "

Hellod bir kahkaha patlattı sonrada koluma girdi . Evin yolunu biliyormuş gibi o yöne döndü neyseki çok fazla koşmuştum ve az mesafe kalmıştı . Yoksa çöpten çıkmış bir kadınla eve gittiğimi komşulardan önce anneme açıklayamazdım .

" Umarım deli değilsindir ve beni doğramazsın "

Bir süre birşey söylemedi ayılmaya çalışan Nate ve Tay'ın yanına geldiğimizde gözünün ucuyla bakarak " Sence bu yaptıkların delilik mi ? "

Bu susmam için yeterli olmuştu eve kadar ikimizde konuşmadık . Kapıyı açarken önce kafamı uzatıp kimsenin olup olmadığına baktım Hellod kapıyı itince yere doğru sendeledim .

" Ah , evde kimse yok olsaydı beni davet etmezdin "

" Haklısın"

Evime alıp iyilik yaptığım kadın bana küstahlık yapıyordu , belkide gerçekten bir tanrıçaydı . Duştan çıkınca konuşması umuduyla ablamın odasında ki duşa götürdüm . Havluları gösterirken tek bir hamleyle üstündekinden kurtulunca tekrar donakaldım .

" Bunu beklemiyordum " diyip yutkundum . Bana bakıp gülümsedi .

" Senden utanıcak değilim ama sen kalp krizi geçirmeden çıksan iyi olur " Omuzlarıma yüklendi ve beni banyodan dışarıya doğru itti .

O kapıyı kapatırken ben ablamın dolabına baktım tüm eşyalarını bırakmıştı çünkü alışveriş yapmadan duramıyordu . Şimdiden bunların iki katını aldığından emindim . Hellod ne giyebilir diye düşünürken karnımdan bir gurultu geldi .

" Ne giymek isterse onu giysin "

Ablamın odasından çıkıp mutfağa yöneldim , herşey bu kadar normal geliyordu çünkü birazdan uyanacağımı biliyordum . Rüyamın tadını çıkarmamak için bir neden yoktu . Rüya olduğunu Nate'in kolunu kırdığımda fark etmiştim . Harika kahvaltıyı boşverip dünden kalan soğuk makarnaya sosladım ve Hellod banyodan çıkmadan bitirdim .

Annemin sanat adı altında pencerenin önüne dizdiği küçük bir çocuğun yumruğu büyüklüğündeki taşlara baktım . Taşlar titremeye başladı biraz daha odaklandığımda iki tanesi çatladı . Su sesinin kesildiğini duyunca hemen ablamın odasına koştum .

" Şuan bir rüyada mıyım ? " elimi anlıma vurdum .

" Gördüğün herşey gerçek " tekrar çırılçıplak kalınca arkamı döndüm dolabın kapağı açıldı , bir dakikadan az bir süre geçtikten sonra arkamı dönebileceğimi söyledi .

KAN TANRIÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin