Tanrıça'nın Çocukları

2.1K 150 56
                                    

Not : Olaylar buradan sonra hızla devam edeceği için Milan'ın bakış açısından değil de İlahi bakış açısından devam edicem . İyi okumalar .

Milan yediği yumruğun şokuyla neye uğradığını şaşırmıştı . Jim'in Alice'i koruyucağından emin olamıyordu çünkü şuanda beş kurtadamla baş etmeye çalışıyordu , arada birisi gözünden kaçıp Alice'e alır diye korkuyordu .

Jim silahını çıkarıp adamlardan birini anlının ortasından vurdu . Milan yutkunup bir adım geri çekildi , böyle bir birşeyi beklemiyordu . Alice Milan'ı kolundan tutup kendine çekti .

" İyi misin ? Hani hepsini öldürüyordun?"

"Ben söylemedim " diyip yutkundu . Jim diğer kurşunlarıda kurtadamların üzerine boşaltmıştı

" Hepsi öldü mü ? " Milan'ın ağzı fazlasıyla kurulmuştu.

" Sadece birisi hemen gidelim " kapanmış olan kapıyı tekrar itti . Jim'den biraz iri kıyım olan adam içeri girip tek hamlesiyle Jim'i karşı duvara fırlattı . Milan yerden bir taş blok fırlatıp bir kaç saniye kazandı .

" Bu Dante " dedi Alice . Milan biraz daha korkmuştu içgüdüsü buna engel olmadan korkuyu hissediyordu . Alice Jim'i kaldırmak için gidince Dante ve Milan başbaşa kaldı .

Dante boynunu sertçe sola doğru çevirdi . Birkaç kemiğin kırıldığını hissetti Milan , gözlerini Milan'a çevirdiğinde Milan'ın ağzı tekrar çöllere döndü . Kırmızı gözleri korku saçıyordu yüzündeki kemikler değişmişti .

" Elinden gelen bu mu " diye bağrındı Milan .

" Ucube şovu " yumruğunu yere vurdu yerden çıkan taşlar dizlerine kadar kaplamıştı hareket etmesi imkansız görünüyordu Milan için . Jim ayılmıştı Alice'in yardımı olmadan yürüyebilecek kadar iyi durumdaydı .

" İyi işti ama gitmeliyiz " Dante etrafa kükrüyordu . Taşların kırıldığını hissediyordu Milan kapıya doğru koştu ve birden taşların tamamının kırıldığını duydu . Dante kolundan yakalayıp ağzını ayırmıştı Milan'ı ısırıcaktı . Milan hızlı bir hamleyle Dante ile arasına Jim'i soktu . Kulakları sağır eden müziği delip geçmişti Jim'in bağırışı .

Dante tekrar ağzını açtı sıra Milandaydı . Milan'ın boğazını delip geçicek dişleri durduran şey Alice'in koluydu .

" O kadar kolay değil Dante "

Alice'in yüzündeki meydan okuyan ifadeyi tanımıştı . Rüyalarında onu Sonka'dan kurtardığı zamanla aynıydı . Milan tanıdığı bakışın verdiği özgüvenle bağırmaya başladı deprem okurcasına yer sallanıyordu , Dante dengesini kaybedince Milan onun elinden kurtuldu . Milan Dante'nin suratına bir yumruk geçirirken duvardan bir parça kopup kafasında parçalanmıştı . Alice tekrar kolundan tutup kapıya çekti .

Kapıdan çıktıklarında deprem kesilmişti , Alice'in yüzünde muzaffer bir gülümseme vardı ." Sakın korkma " dedi . Milan anlamsız bir biçimde bakıyordu , Alice bir saniye geçmeden Dante'nin suratına bedenine ve kıyafetlerine sahipti .

" Dikkat çekmemek lazım " diyip güldü . Milan bu kadar rahat olmasına inanmıyordu . Dikkat çekmeden yavaşça yürüyüp kapıdan çıktılar . Korumalar yeni ayılmıştı.

Alice bağırdı " aptallar içeride kıyamet kopuyor siz uyuyorsunuz " diyip gözlerini kırmızıya çevirdi . Korumalar hemen içeri daldı . Alice eski haline dönünce Milan kolundan yakalayıp arabaya doğru koştu . İkiside binince Hellod bir iç çekti , gerçek formuna dönünce Alice şaşkın ve hayran bakışlarla kendine gelmeye çalıştı .

KAN TANRIÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin