Tanrıların Savaşı

8.3K 390 77
                                    

Yeryüzünü veya gökyüzünün bilinenin veya bilinmeyen hükümdarları belli dünyalar ve onlara hükmedenler yaşadadığınız dünya ve evren hepsinin hükümdarı enerjinin tanrısı SONKA. Ve Sonka'nın hükmünde olan diğer tanrı ve tanrıçalar hepsi tüm tanrılar uyum içindeydi , öyle de olmalıydı değil mi? Sonka zamanında hepsinde güçlü olduğunu kanıtlamış ve tanrılarında ölebileceğini göstermişti . Bu biraz şans eseri olmuştu kimse Terton'un (Mars'ın Tanrısı ) son yarı tanrı olduğunu bilmiyordu . Buna Sonka dahildi Terton ona kafa tuttuktan sonra cesedi Lavka'ya yani lav gezegine fırlattı . Zaman hızla akıp gidiyordu Sonka evrenlerin uyumunun keyfini sürerken kız kardeşi Hellod'un kendi gezegeninde ne yaptığını umursamadı , Hellod kanın tanrıçası gücüne güç katıyor Sonka'yı yok etme planları kuruyordu .

Sonka ve Hellod kardeşti ikiside Zeus'un çocuklarıydı ama birbirlerinden farklı olma sebepleri anneleriydi . Sonka Athena'nın ( Bilgelik Tanrıçası ) oğlu iken , Hellod , Eris ( Nifak tanrıçası ) kızıydı .Hellod yaratılış anından beri Sonka'ya kin duyuyordu çünkü Sonka saf bir şekilde güzeldi ama Hellod şekil değiştirendi .

Gezegenler arası gezginler olmasaydı Hellod'un planı tamamen kusursuzdu , gezginler Sonka'dan aldıkları enerji karşılığında her şeyi anlattılar tüm gördüklerini , Hellod gezegeninde ki herkese gücünden dağıtmış ve birer savaşçıya dönüştürmüştü.

Oysa Sonka'nın ilk kuralı kendi gücünüzü asla hiçbir ölümlüye vermeyindi . Zeus'tan sonra yarıtanrıların devri bitmişti. Sonka salak değildi , Hellod'un gücünün farkındaydı , bu yüzden diğer tanrılar ve tanrıçalardan yardım isteyip Hellod'un gezegenini yok ettiler ve onun peşine düştüler . Hellod savaşmaya hazırdı , Venüs gezeginine ışınlanıp onu bulmalarını bekledi beklerken de boş durmadı ve tuzaklarını kurdu .

Yerleri süpüren kanın her tonu olan saçlarını topladı , ellerini saçlarına geçirip gerçek gözlerini şimdiki gözlerinin yerine getirdi , diğerlerinden farklıydı gücünü saklıyabiliyordu , istediği zaman basit bir insan görünümünde olabilirdi . Ama en değerlisi gözyaşlarıydı , damlalarında kara büyüler vardı . Kırmızı gözleri parlıyor göz kenarlarında ki siyah çatlaklar sonsuzluk gibi derindi . Ağzını açıp etrafa tıslarken vampir dişlerini ortaya çıkardı ve son olarak ellerini saçlarından çekip iki yana açtı . Hellod şimdi kendi görüntüsündeydi o kadar güçlü görünüyordu ki , tek bir bağırışıyla binlerce insanı öldürebilirdi .

Akan kanlarla önce kemikler sonrada etler ve tüyler birleşip kendi boyunda iki kurt ortaya çıktı , sol elini kurdun postuna soktu ve devasa kılıcı çıkartıp yere sapladı , aynı anda Sonka ve diğer on tanrı venüse kraterler açarak indi , diğer tanrılar ve tanrıçalar Hellod'un baş kaldırısından hoşnut olmasalarda Sonka'nın tarafında değillerdi , bu olaydan sonra itibari yerle bir olmuştu. Terton'un olayı çoktan unutuldu . Sonka en güçlü tanrı olabilirdi ama bazı tanrılar özeldi ve kimse onları zorlayamazdı .

Hellod sırıtarak on bir tanrının sınırlarını zorluyordu çünkü gülümsemesinde bile savaş yatıyordu , sağ eliyle kılıcı kavrayıp sol elinden yakıcı kanlar saçarak kurtlarla birlikte üstlerine koşmaya başladı . Onları yenemeyeceğini biliyordu ama gözyaşları hepsini tanrı statüsünden aşağı çekebilirdi , tabi ki Sonka hariç .

Ndyen kurtlardan birininin kafasını koparmıştı ama bunun bir faydası olmadı kurdun tekardan kanlardan oluşan bir kafası çıktı , Nyden aynı şeyi tekrar edicekken Hellod kılıcı kalbine sokup çığlık atarak suratına siyah ve kırmızı karışımı bir damla göz yaşı bıraktı . Nyden yavaşça nefes aldı , Hellod kılıcı çekip uzaklaştı . Onunda ne olacağından haberi yoktu.

Nyden venüsün kırmızı topraklarını sıkıyordu , kaslı vücudu çürüyormuş gibiydi , bu sırada kimse Hellod'a saldırmayıp olanları izlemeyi tercih etti . Nyden son bir kere nefes aldı ve mavi gözlerini hışımla açtı , diğerlerinden bir kademe güçlü olmasa belki her şeyini kaybederdi ama venüsle birleşip yepyeni cılız ama eskisinden daha uzun kırmızı bir vücüda sahip oldu . Artık tanrı enerjisi etrafa yayılmıyordu tamda tahmin edilen gibi olmuştu o artık yarı tanrı yarı insan olmuştu . Hellod en büyük hatası yaptığı şeyi gurulanarak izlerken . Sonka arkasına geçip elini sırtına koymuştu , çok basit bir şey gibi görünsede saliseler içinde parmak uçlarından mora yakın enerji demetleri fışkırmaya başladı . Hellod'u delip geçen demetler onu her saniye daha güçsüz düşürüyordu . Tanrılar çoktan gitmişti .

Hellod kollarını savuruyor ve Sonka'ya isabet ettirmeye çalışıyordu . Elini yere koydu belirli bir daire ortaya çıktı ve yer sarsılmaya başladı . Sonka diğer eliyle Hellod'un boğazını sıktı .

Nyden hala ordaydı yere düşen kılıcı aldı , artık tek gücü bu gezegenden geliyordu , kılıcı toprağın içine sokup parçalara ayrılmasını zevkle izledi ve o da gezegeni terk etti . Sessizliği yaran Hellod'un çığlıkları , Sonkanın elini çekmesiyle kesildi ufak tefek iniltiler vardı sadece kurtların yerinde ise kan gölleri vardı . Sonka sırıttı beklide hep Hellod'dan nefret etmişti.

" senin için üzgün olduğumu dile getirmem lazım kardeşim "

Birkaç adım gerileyip düşünceleriyle sarı enerji demetleri yarattı ve Hellod'un etrafını sardı .

"Emin ol " dedi iniltilerin arasından Hellod .

" senin sonun Nyden dan kötü olucak " Sonka'nın sinirleri gerildi ve uzun zaman sonra ilk defa kahkaha attı , sonrada Hellod'un acı çekmesini istediğinden enerji demetlerini sıkıtı . Hellod insan formuna dönüyordu , gözlerinin yarıkları iyileşti , diken saçları eski haline döndü .

" bunu yapabieceğinden bu kadar eminsen artık ne bizim aramızda ne de başka bir varlığın yanında barınabilirsin ismin bile ağza alımayacak bundan sonra senin tek adın " lafını bölüp dişlerinin arasından ;

" Kan tanrıçası " demeyi başardı sırttı sanki balta yiyormuş gibi acıyordu .

" Tutsak Tanrıça sana daha çok yakışır " ellerini iki yana açtı ve mekan değişti , Şimdi Lavka'ya gelmişlerdi , Lavka'nın tam içindelerdi tek giriş çıkış yolu ışınlanmaktı . Sonka kardeşinin saçlarını yakaladı eline batlamalarını umursamadı lav gölünün kenarına getirip kafasını zorla eğdirdi ve ensesine siyah bir enerji demeti soktu . Hellod güçlerini kusmaya başaldı her şey akıyordu . Sonka bunu tek bir sefer yapabilirdi ve onu da Hellod için harcamıştı . Elbette hala Hellod'un gücünden haberdardı . Bu onu engellerdi ama durdurmak mı ? Asla !

Hellod'u kollarından zincirledi ve zincirleri mühürledi .

" Korkma öyle ya da böyle kardeşimsin , yanına ,Krant'ı yollarım "

Krant , Hellod'un ilk ve tek aşkıydı , sonra Sonka Krantı bir embesile dönüştürdü " hayır asla " .

El salladı ve yok oldu onun yerinde şimdi ağzından salyalar akan krant duruyordu . Zincirlendiği duvara yaslanıp dizlerini karnına çekip ağlamaya başladı , her şeyi mi kaybetmişti ? gözyaşları berraktı ama içindeki kıvılcım kırmzısını gördü.

" Bu durumdan kötüsüne hazırla kendini Sonka "...

Devam edecek.

KAN TANRIÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin