Alice anlında ki bir miktar teri koluyla sildi . Havadaki metalik koku diğerlerine işliyordu yatakta doğrulup Milan'a göz attı ama yerinde değildi . Hellod'un yattığı odanın kapısının ucunda dikiliyordu .
" Bir sorun mu var " dedi yanına giderken .
İçerde olanları görünce ufak bir çığlık kopardı . Hemen Hellod'un başucuna koştu yatak tamamen sırılsıklamdı kan damlaları yere birbir damlıyordu. Kana basmamaya çalıştı .
" Yaralandı mı ? " Diye sordu telaşı sesinden belliydi.
"Hayır Alice " dedi Milan sakın adımlarla Alice'in yanına gidip kolundan tutarak geriye çekti .
" O Kan Tanrıçası yani bunu yapması normal duş aldığında da aynı şey oluyor "
Alice derin bir iç çekti onun bir Tanrıça ve ölümsüz olduğu aklından uçup gitmişti . Kolunu Milan'dan kurtarıp tanrıçanın baş ucuna gitti anlına bir öpücük kondurdu .
" Tatlı rüyalar " diyip gülümsedi .
" Ne zaman uyanacak ? "
" Tahminen yarın veya ondan sonraki gün " elini karnına attı Alice , midesinin açlıktan burulduğunu hissetti . En son ne zaman yemek yediğini düşünmeye çalıştı dün akşam sahneye çıkmadan önce birşeyler atıştırdığını hatırladı. Duvarda duran koca saate baktı öğleyi iki saat geçmişti sonra duvarda asılı olan broşürü kaptı ve Hellod'un odasından çıktı .
Milan'a göz atmayı ihmal etmedi ellerini yavaş yavaş birleştiriyordu , tamamen birleştirdiginde kapının yarısını kaplayan bir bariyer oluştu .
" Kanlar odadan dışarı çıkmasa iyi olur " gülümsemesi Alice'i mutlu etti nedensizce. Milan odayı keşfetmeye çıkınca Alice yatağa atlayıp " Acıktım " diye bağırdı . Broşüre bakınca otelin giriş katında bir restorant ve mağaza vardı yemek yemeden önce birkaç parça kıyafet almayı düşündü Milan'ın tişörtünde de kocaman bir yırtık vardı . Ama önemli bir şeylerin eksikliğini düşündü parası yoktu . Milan onu almaya gelmeden önce hızlıca üstünü değiştirmeyi başarmıştı altında kot bir şort üstünde ise sadece beyaz bir tişört vardı .
" Tanrıça'dan para aşırsak bizi öldürür mü ? " Diye bağırdı Milan'a . Milan oda spreyini Hellod'ın odasına sıkmakla meşguldü . Alice lavanta kokusununu alana kadar kan kokusunun ne kadar acı olduğunu fark etmemişti .
" Para konusunun sıkıntı olmayacağını söyledi istediğimiz gibi harcayabiliriz ama bir sorun var sen uyanmadan önce cüzdanına baktım nakit para yok kredi kartları var sadece "
" Siktir " dedi ve birden kafasında bir ampul yandı " Otelden alışveriş yaparsak hepsine hesaba yazabilirler " diyip güldü .
"Ne bekliyoruz o zaman " dedi Milan oda spreyini tamamen bitirmişti ama kan kokusunu hala hissediyordu . Alice yataktan kalkıp önce lavobaya gidip saçını düzeltti sonra Milan'ın koluna girince Milan sırıttı .
" Unutma biz kardeşiz " diyip güldü Alice .
" İki hafta içinde iki harika kadınla yan yanayım kan bağı olmasının bir sorunu yok " Milan kendini haklı buldu bu konuda ikiside şuan Hellod'un kanını taşıyordu . Yüzük onlara bir parça da olsa bağışlamıştı . Oda kartını alıp kapıyı çekip çıktılar .
" Öncelikle yemek yiyelim " Alice meraklı gözlerle Milan'a baktı .
" Tanrıça hakkında ne biliyorsun " diye sormaktan çekinmedi .
" Mitolojiye ilgim var ve büyük çaplı bir oyunda tüm tanrılar var ben genelde Hellod olurum " diyip güldü . " Ölen tanrılar da var sadece "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN TANRIÇASI
FantasySonka ölen Tanrı ve Tanrıçaları yakarak bir tören düzenledi . Uyuyan Tanrı içinde cam bir tabut yaptı ve onu Olimpos'un en gizli odalarında sakladı . Kronos tüm yarı tanrılarıda öldürmüştü . Onlardan da çok az kalmıştı ve Sonka geri kalanları da öld...