- KÜÇÜK UMUTLAR DAKTİLOSU -
❝ Çünkü bu dünyada değerli ne varsa içimizde yaşayan anlara dairdir
ve bir kez yaşamış olan bir daha ölmez. ❞
♡ Nihan Kaya, Seni Feda Etmeyeceğim
[ 💖 ]
Yazmaya olan tutkumun her zaman arkasında olan aileme ve Mine'ye,
Bu kitabı okuma fırsatı olsaydı benimle gurur duyacağını bildiğim anneannem Zeliş ve Mehmet dedeme,
Ayrıca Küçük Umutlar Daktilosu'nun kapağını yapıp kendisine hayran bıraktıran Atlas'a,
Kucak dolusu sevgilerimle...
[ 💌 ]
Kendimi bildim bileli yazmaya aşıktım. Küçükken kağıtlara resimler çizer, ebeveynlerime hikayemi yazdırırdım. Anlatacak bir şeylerim vardı ve bu benim için bir ihtiyaçtı. Zamanla yaşam tarzım haline geldi. Şimdilerde yazmadığım bir hayatı düşünemiyorum bile.
Sizi Küçük Umutlar Daktilosu sakinleri ile baş başa bırakmadan önce nasıl başladığımı kısaca anlatmak istiyorum. Bu romandaki karakterler ve olaylar kurgusal olsa da derinlerde bir yerde tanıdık hikayeler, tanıdık kişilikler var. Çünkü Küçük Umutlar Daktilosu Enez; Enez'de çocukluğum, gençliğim ve -umuyorum ki öyle olacak- yaşlılığım demek. Bitirdiğim ilk kitabım olduğu için değil ama yazdığım en gerçek, en benden ve bizden olan kitabım olduğundan Küçük Umutlar Daktilosu benim için çok özel.
Her şey bir anda başladı. Yas tuttuğum, fazlasıyla acı çektiğim ve işlerin içinden bir türlü çıkamadığım bir anda... İlk bölümü deftere yazdım. Ruhum da zihnim de kıpır kıpırdı. İçimde biriken her şeyi sayfalara dökmek istiyordum. Tatlı bir aşk hikayesi yazacaktım, Enez'den ve yaz gecelerinden, kimi zaman üstümüze çöken hüzne rağmen yine de birlikteyken gülümseyebildiğimizden bahsedecektim. Küçük Umutlar Daktilosu'nu yazmaya işte böyle başladım. 2021'in ocak ayıydı, bitirdiğimde ise takvimler 21 Ağustos 2022'yi gösteriyordu. Yeniden düzenlemeye ise 23 Kasım 2022'de başlıyorum. :)
Küçük Umutlar Daktilosu'nu okuyup hikayeme ortak olacağınız için ne kadar heyecanlı olduğumu kelimelerle anlatmak, kelimelere âşık olan ben için bile çok zor. Hepinize çok teşekkür ederim. İyi ki geldiniz. Umarım benim için olduğu gibi sizler için de Küçük Umutlar Daktilosu çok özel bir anı olur. Keyifli okumalar dilerim.
Elif İdil
23.11.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Umutlar Daktilosu ❦
Teen Fiction❝ "İstesen de unutamazsın ki sen onu... Hiçbir his senin ona duyduğun sevgiyi değiştiremez. Hiçbir hissin gelmesi ya da gitmesi onunla senin arandaki bağı kopartamaz. Hem eğer Aslan Kral'daki gibi sevdiklerimiz gökteki yıldızlar olup bizi izliyorlar...