(❦)
Gün Batımından Bir Adım Geride,
Gün Doğumunun Sınırında
☾ ⋆*・゚:⋆*・゚:✧*⋆.*:・゚✧. : ⋆*
İlk ve son defa görüyormuş gibi
Sık sık, sıkı sıkı sarılın sevdiklerinize.
Sarılmak ayakları yerden kesmek,nefesi nefese vurmaktır. Gönlü fethetmek,
sağ yana da bir kalp koymaktır.
Sarılmak,
Yarayı sarmak, hasreti orta yerinden kırmaktır.
Sarılmak hissetmek, sevmektir,
Sahiplenmek, güvenmek, değmektir.
Sarılmak yaklaşmak,
Kavuşmak, paylaşmak, güç vermektir.
Günaydınların en güzeli, merhabaların en sıcağıdır.
Kitaplar dolusu sözden daha çok şey anlatır.
Kelimeleri aradan çıkarıp insanı rahatlatır.Sevdiklerinize,
Rüzgar gibi yağmur gibi bulut gibi,
Kırk yılda yeşeren umut gibi sarılın.
Hava gibi su gibi ışık gibi,
Meme emen bebek, dağlar delen aşık gibi sarılın.-Sarılmak sevme sanatıdır.-
Aşk sarılmakla başlar,
Sevgi, sarılmakla insanın içine işler.
Sarılmakla bir nebze katlanılır hale gelir dönüşü olmayan gidişler.
Vedalaşıyormuş gibi, sevdiklerinize sık sık, sıkı sıkı sarılın, bedenleri soğumadan.(Çok severim uzuuuun yolları da yolculukları da.
En güzel kavuşmaları,
En güzel sarılışları yaşattıkları için.)Tahsin Özmen, Sarılmak En Güzel Eylemdir
Mavi ışığın altında oturmuşlardı. Mert ve Can izlenecek filmi seçmek için tartışıyorlardı. Can, korku filmi izlemeleri gerektiği konusunda kararlıydı. Öte yandan Mert buna kesinlikle karşıydı. Geceleri, özellikle ilerlemiş saatlerde, Enez ürkütücü bir havaya bürünüyordu. "Korku filmi izleyelim işte!" dedi dudaklarını adeta bir çocuk gibi büzerken Can, mavi saçları gözlerini kapatıyordu biraz.
"Kaç kere diyeceğim hayır diye oğlum, niye anlamak istemiyorsun sen?" Canı sıkılmış bir şekilde ofladı Mert. Mavi ve kitap okurken fazlasıyla göz yoran kitaba rağmen okuduğu kitaptan başını bir kez olsun kaldırmayan Görkem'e bakmıştı ona destek olmasını rica eden bakışlarla ama gencin, dünyadan haberi yoktu. "Nasıl okuyorsun bu ışıkta?"
"Gözlerim çok yoruldu aslında ama kitap çok sarıyor. Siz karar verebildiniz mi?" Kitap okurken nasıl da dünyadan uzaklaşıyordu öyle.
"Can'a korku filmi dışında bir şeyler izlememiz gerektiğini söylemeye çalışıyorum."
"Tek başına izlersin korku filmini, daha sakin bir şey izleyelim." Biraz başından savıyor gibi konuşmuştu ama o da pek korku filmi meraklısı değildi. İzlediği olmuştu ama pek etkilenmemişti. Yine de Bilge ya da Damla'nın kesinlikle izlemek isteyeceğini sanmıyordu. Mira için ise pek bir fikri yoktu. "Mira'yı bilmem ama Damla ya da Bilge pek korku filmi insanı değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Umutlar Daktilosu ❦
Teen Fiction❝ "İstesen de unutamazsın ki sen onu... Hiçbir his senin ona duyduğun sevgiyi değiştiremez. Hiçbir hissin gelmesi ya da gitmesi onunla senin arandaki bağı kopartamaz. Hem eğer Aslan Kral'daki gibi sevdiklerimiz gökteki yıldızlar olup bizi izliyorlar...