Oyun bitti.

2.1K 200 1
                                    

     Hannah ve Owen yataklarında uyuyordu. Kapıları vurulmadan bir an içeri iki muhafız girince şaşkınlıkla yataktan fırladılar.

    "Kral Robert'ın emri ile, eski Kral Kendrick'in ölümünde etkiniz olduğu öğrenilmiş ve infazınıza karar verilmiştir."

    Hannah ortak salona girince babasına baktı. Muhafızlar kollarına girip, onları kanlı topraklara götürürken, halk onları izliyordu. Eski Lord vezir olduğu için kanlı topraktaki infazı kimse izlemeye gitmemesi için Robert özel olarak talimat vermişti.

    Larissa olanları öğrenince taht odasına Robert'ın yanına gitti. İçeride iki muhafız daha vardı.

    "Robert ne yapıyorsun? Owen'ı nasıl infaz etmeye kalkarsın?!" Diye bağırdı.

    Robert özel olarak bilettiği kılıcı alıp kınına soktu. Larissa'ya donuk gözlerle baktı.

    "Sen kimsin de bana, Kral'a hesap soruyorsun? Hem Owen'dan sana ne? Haddini aşma cadı."

    Larissa duyduklarına inanamıyordu. Robert başka bir şey söylemeden ona çarpıp yanından geçti. Muhafızlarda onunla birlikte çıktı. Larissa onu durduramayacağını biliyordu. Bir kere bir Kral'ı zaten öldürmüştü. İkinci kez deneyemezdi. Hem o Robert'tı, onu nasıl öldürebilirdi ki?

    Ağlayarak köye dönerken cadı muhafızlardan biri onu Kraliçe'nin çağırdığını söyledi. Taht odasına girdiğinde Freya yine tahtta oturmuyordu. Eskiden Larissa'yı bu yaptığı bile büyülerdi. Ama şimdi hiçbir etkisi yoktu üzerinde.

    Yanına gelip, ona sarıldı. Larissa onu itmemek için kendini zor tuttu. Bırakıp yüzüne üzgün bir ifade takıp konuştu.

    "Olanları duydum. Çok üzgünüm Larissa. İnan elimden bir şey gelse hiç düşünmeden yapardım." Hayır yapmazdın diye düşündü Larissa. Mutluluğunu çok iyi saklıyordu.

    Larissa bir adım geri çekildi. Ona bakmamaya, nefretini gizlemeye çalıştı.

    "Teşekkür ederim. Eğer başka bir şey yoksa..."

    "Anlıyorum yanlız kalmak istiyorsun." Dedi sözünü kesip. "Ama bir şey daha var. Kral Robert yeni vezirini, ortak konseyin huzurunda açıklamak istedi. Ayrıca yeni Kral olarak, bir de şenlik yapmak istiyor." Larissa'nın gözünden bir damla yaş daha düştü. "Şenlik bu gece. Sen katılmak zorunda değilsin. Ama biz katılmak zorundayız Larissa. Anlıyorsun değil mi?"

    Başını salladı. "Gidebilir miyim?" Kraliçe izin verince evine doğru yol aldı.

    Hava iyice aydınlanmaya başlamıştı. Eve girdiğinde annesi ve Hope yanına geldiler.

    "İkna ettin değil mi Robert'tı?" Dedi Hope.

    Larissa Hope'a sarılıp ağladı. Annesi elini tutup başını salladı.

    "Robert, yeni vezirini bu gece ortak konseyin huzurunda, bir şenlikle birlikte seçecekmiş."

    "Ne?" Dedi Hope. "Bu kadarı çok fazla."

     "Bize en güzel kıyafetleri hazırla Hope. Bu gece o şenliğe gideceğim."

     Hope'un gözleri kocaman oldu. Larissa yukarı odasına çıkınca bir şey söyleyemedi. Victoria'ya bakınca Larissa'nın söylediğini yapması için başıyla onay verdi. Bu gece özel şenliğe katılacaklardı.

          ⌛

      Şenlik o gece melezlerin saldırdığındaki gibiydi. Larissa en güzel kıyafetini giymiş ve geceye katılmıştı. O geceki gibi iki halkın, Kral ve Kraliçesi yan yanaydı. Robert ayağa kalkınca herkes sustu.

YASAK VADİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin