2.Κακη αρχή

4K 177 4
                                    

Δεν δείχνουν οι εκφράσεις τα συναισθήματα μας.

Τα μάτια είναι οι προδότες.

~Κακή αρχή~

''Λουκ τι με ήθελες?'' Προσπάθησε, με μεγάλη  δυσκολία,  να παραμείνει ψύχραιμος. Δεν είχε συνηθίσει σε τέτοιες συμπεριφορές, κανόνιζε πάντα να κερδίζει τον σεβασμό από τους ανθρώπους γύρο του, με τον έναν  ή τον άλλον τρόπο, και η κοπέλα απέναντι του, καταπατούσε αυτό τον νόμο που είχε θέσει. Είχε πολύ μεγάλη γλώσσα για να την αφήνει να κυκλοφορεί ελεύθερη, κάποιος έπρεπε να την κόψει και ήταν χαρά του να πάρει την πρωτοβουλία.

''Συγχώρησε την Πέιν, παραφέρεται και δεν ξέρει τι λέει. Όντως είναι η εγγονή μου, έλειπε καιρό από το Μεξικό αλλά αποφάσισε να γυρίσει και να κάνει μια νέα αρχή στο πλάι μου'' Την κοίταξε υπερήφανος για αυτό το βήμα, χωρίς να έχει σκοπό να πει στον Πέιν περεταίρω λεπτομέρειες, ούτως η άλλως δεν τον αφορούσαν τα οικογενειακά τους.

''Καλά ξεκίνησε η αρχή μου'' Τον ειρωνεύτηκε και κάθισε καλύτερα στην θέση της.

''ΖΙΖΕΛ!'' Την προειδοποίησε, μα εκείνη δεν έλεγε να καταλάβει. Ήταν ήδη πολύ αμήχανος με την ανακοίνωση του, ίσως γιατί ήξερε πως οι πιθανότητες να δεχόταν ο Πέιν την πρόταση του ήταν μηδαμινές. Έπρεπε όμως, γιατί ήταν ο πιο ικανός από τους άντρες του.

''Δεν νομίζω ότι με αφορά η αρχή της εγγονής σου! Εύχομαι να μην ήταν αυτός ο λόγος που με έφερες μέχρι εδώ'' Είπε αυστηρά. Δεν φοβόταν τον Λουκ, τον σεβόταν αλλά μέχρι εκεί. Του είχε εξηγηθεί από την πρώτη στιγμή που του ζήτησε να συνεργαστούν πως δεν δεχόταν διαταγές, μόνο αν συμφωνούσε θα έκανε κάτι, αλλά ήταν τόσο καλός στην δουλειά του που του έφτανε να τον έχει με τον μέρος του.

''Σε αφορά...γιατί θέλω από εδώ και πέρα να είσαι η σκιά της Πέιν, ξέρεις πως αυτή την περίοδο τα πράγματα είναι πολύ επικίνδυνα και θέλω να ξέρω πως είναι με κάποιον που δεν θα κινδυνεύει και προπαντόν εμπιστεύομαι'' Κοίταξε την εγγονή του τρυφερά και μετά εκείνον περιμένοντας μια απάντηση. Κρεμόταν από τα χείλη του, λες και από αυτήν την νήμα, κρατιόταν η ζωή του.

''Δεν είμαι babysitter Λουκ, δεν θυμάμαι να κάναμε τέτοια συμφωνία'' Απόρησε με αυτό που άκουσε. Αν ήταν κάτι που δεν είχε περάσει από το μυαλό του, ήταν το να του εμπιστευτεί την εγγονή του, αλλά όχι! Δεν θα έκανε την νταντά σε κανέναν, όσο κι αν τον κολάκευε!

DelorosoWhere stories live. Discover now