Και αν χαθώ, θα ζω μέσα σου.
~Έτοιμοι~
''Είναι η τελευταία φορά που συνεργάζομαι μαζί σου Λουκ!'' Είπε ο Κέβιν καθώς γέμιζε το όπλο του με σφαίρες, δεν υπήρχαν περιθώρια για λάθη, έπρεπε όλα να πάνε κατευχήν και ο μόνος τρόπος ήταν να συνεργαστούν.
Το ότι δεν ευθυνόταν για τον θάνατο της Έμμα έκανε τα πράγματα πιο εύκολα μεταξύ τους αλλά και πάλι, το ότι ήταν η αφορμή να φύγει, δεν το συγχωρούσε. Όταν του έδειξε το βίντεο το οποίο την έδειχνε τελευταία φορά στο σπίτι του Τζέιμς, δεν μπορούσε να πιστέψει στα μάτια του, τον Τζέιμς τον συμπαθούσε, νόμιζε πως ότι είχε χτίσει στο Μεξικό, το είχε καταφέρει μόνος του και όχι ότι ήταν απλά ένα τσιράκι του Κέβιν. Στα μάτια του ήταν ένας ισχυρός άντρας με αξίες. Τον εμπιστευόταν και είχαν κάνει συμφωνία πως για το καλό της κόρης του δεν θα έλεγε ποτέ την αλήθεια για τον λόγο που έφυγε ο Κέβιν, είχε καταλάβει ότι ήταν ερωτευμένος μαζί της και αυτό τον έκανε να τρέφει ελπίδες ότι θα την προσέχει, δεν είπε ποτέ πως στα μάτια του φάνταζε ο τέλειος γαμπρός, μα τελικά καλά έκανε, γιατί δεν ήταν. Ίσως έπρεπε να εμπιστευτεί τη κρίση της κόρης του, κάτι ήξερε η καρδιά της και επέλεξε τον Κέβιν.
''Αναγκάζομαι, έχε χάρη που θέλω την εγγονή μου σώα στα χέρια μου'' Είπε θέλοντας να αποφύγει ακόμα έναν καυγά μαζί του, η πρώτη τους συνάντηση δεν είχε πάει και πολύ καλά, κατηγορούσαν ο ένας στον άλλον για τα λάθη τους, ο Πέιν κατέληξε να τους χωρίζει και ο Κέβιν να αποχωρεί, αλλά τώρα δεν υπήρχε χώρος για αυτά, έπρεπε όλα να γίνουν σωστά.
''Δεν θα λύσετε τώρα τις διάφορες σας. Ας κάνουμε μια ανακεφαλαίωση, εγώ θα πάω στον Φίλιπ και εσύ θα βρεθείς με τον Τζέιμς έχοντας τα χαρτιά της μεταβίβασης, ο Λουκ θα περιμένει σήμα και θα έρθει σε εμάς, η Κάθριν? Μπορούμε να την εμπιστευτούμε?'' Είπε ο Πέιν έτοιμος για ότι θα ακολουθούσε, μπορεί να έχανε την ζωή του πιο γρήγορα από όσο φανταζόταν, ήλπιζε να τον πάει πρώτα στην Ζιζέλ και μετά να τον σκοτώσει. Είχαν εισχωρήσει ένα τσιπ μέσα στο δέρμα του για να ξέρουν την τοποθεσία του, οπότε και νεκρός θα ήξερε πως θα την σώζανε, αν και η επίθεση έπρεπε να γίνει με προσοχή, αφού θα την είχαν ακόμα στα χέρια τους και εκεί ίσως βοηθούσε η Κάθριν, έχοντας και εκείνοι μια όμηρο το παιχνίδι θα ήταν ισότιμο.
YOU ARE READING
Deloroso
Romance''Το ένιωσα, το ένιωσα που να πάρει...με ήθελες όσο και εγώ'' Δεν μπορούσε να εξηγήσει την συμπεριφορά του, θα ορκιζόταν ότι χτες ήταν κάποιος άλλος, ένας άντρας που θα έδινε τα πάντα να την σφίξει για λίγα δευτερόλεπτα στην αγκαλiά του, να της κλέ...