Αυτό που φαίνεται, πολλές φορές δεν είναι αυτό που είσαι.
~Προδότες~
''Δεν είναι ώρα για αστεία Κέβιν, πες μου που είναι! Τι θες από εμένα για να την αφήσεις ελεύθερη?'' Ο Πέιν παρακολουθούσε προσηλωμένος την συζήτηση τους, αν όντως την είχε εκείνος, θα το παραδεχόταν? Και αν την είχε, γιατί να έκανε κακό στο παιδί του? Αν όπως του είχε πει ο Λουκ, προσπαθούσε να τον εκδικηθεί για τον θάνατο της Έμμα, τότε η Ζιζέλ ήταν εξίσου σημαντική για κείνον, άρα, ποιον προστάτευε ο Λουκ? Μήπως τον εαυτό του? Αφού έχοντας την δίπλα του, του το έκανε πιο δύσκολο να τον σκοτώσει? Μήπως φοβόταν μην έρθει η Ζιζέλ σε επαφή μαζί του και την χάσει? Μην την πάρει με το μέρος του? Αν όντως ήταν αυτός ο λόγος όμως, δεν θα έπαιζε το κεφάλι του κορόνα γράμματα, δεν θα το διακινδύνευε. Ποιος άλλος είχε λόγο να της κάνει κακό; Αυτή ήταν η σωστή ερώτηση.
''Που είναι η κόρη μου Λουκ? Πόσο γαμημένο καιρό λείπει? Στο ορκίζομαι στα κόκκαλα της μόνης γυναίκας που αγάπησα, ότι θα σε σκοτώσω, αν η Ζιζέλ κινδυνεύει... '' Κρατούσε φοβισμένος το κινητό του, ένιωθε αδύναμος, η οικογένεια του ήταν η αχίλλειο πτέρνα του και είχε ήδη φάει το βέλος. Την είχε στα χέρια του πριν δυο μέρες. Πώς γίνετε να έπαθε κακό σε ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα? Δεν θα άντεχε να χάσει και εκείνη, όχι τώρα που την βρήκε, γιατί δεν τον είχε ενημερώσει ο Φίλιπ? Θα έπρεπε να το ξέρει, θα ήταν το πρώτο μέρος που θα έψαχναν.
Δεν φαινόταν να λέει ψέματα, αν δεν είχε αυτός την εγγονή του, τότε ποιος? Αν την είχε θα το παραδεχόταν, δεν υπήρχε λόγος να την κρύβει, ήξερε αρκετά καλά τον τρόπο που λειτουργούσε ο Κέβιν. Το άγνωστο είναι πάντα πιο τρομαχτικό, όταν δεν ξέρεις ποιον θα αντιμετωπίσεις, ο εχθρός μπορεί να είναι πιο κοντά από όσο νομίζεις, και η εμπιστοσύνη χάνεται. Παλεύεις μόνος.
''Δύο μέρες'' Είπε μονολεκτικά.
''Αν έχει πάθει κάτι Λουκ, ο θάνατος θα φαντάζει πολύ λίγος σε σύγκριση με ότι σου κάνω, μια η Έμμα και τώρα η Ζιζέλ! Όταν με έδιωξες σε είχα προειδοποίηση διάολε, σου είχα πει πως αν πάθουν κάτι θα γυρίσω για σένα!'' Φώναζε, τα είχε σπάσει όλα στο γραφείο, μα ο πόνος δεν έφευγε από μέσα του. Τι γινόταν πίσω από την πλάτη του? Ποιος ήθελε το κακό της κόρης του?
''Δεν με ενδιαφέρει, το μόνο που θέλω είναι να την βρω και μετά μπορείς να κάνεις ότι θες'' Είχε δίκιο, είχε μεγάλο μέρος ευθύνης για όσα περνούσε η οικογένεια του.
YOU ARE READING
Deloroso
Romance''Το ένιωσα, το ένιωσα που να πάρει...με ήθελες όσο και εγώ'' Δεν μπορούσε να εξηγήσει την συμπεριφορά του, θα ορκιζόταν ότι χτες ήταν κάποιος άλλος, ένας άντρας που θα έδινε τα πάντα να την σφίξει για λίγα δευτερόλεπτα στην αγκαλiά του, να της κλέ...