6.Τι Δουλειά Έχεις Εδώ?

2.8K 169 9
                                    


Δεν είναι σύμπτωση, κάποιος λόγος θα υπάρχει.

~Τι δουλειά έχεις εδώ?~


Όλη την υπόλοιπη μέρα, δε σηκώθηκε από το κρεβάτι.  Αν δεν  ήταν εκείνος εκεί να την προστατέψει, Θα μπορούσε να είχε χάσει την ζωή της. Θα κατέληγε όπως η μητέρα της, αν και η διαφορά είναι πως εκείνη δεν είχε κάποιον μαζί της να την σώσει. Μήπως είχε δίκιο ο παππούς της? Μήπως δεν ήταν ικανή να τα βγάλει πέρα μόνη της? Ήθελε απλά να αποδείξει πως μπορούσε να ζήσει φυσιολογικά. Μα το μόνο που κατάφερε, ήταν μια τρύπα στο νερό.

Αυτά τα δύο χρόνια που προσπαθούσε να ξεχάσει, ήταν λες και ξανά ήρθαν στην επιφάνεια ζητώντας την πίσω. Ένιωσε την ανάγκη να ξανά εγκλωβιστεί, να ξανά κλειστεί στον εαυτό της, στην προσωπική της φυλακή, σε ένα σκοτεινό κόσμο που υπερτερεί το κλάμα.  Απογοητεύτηκε από τον τρόπο που κυλούσε η καθημερινότητα της, δεν ήθελε να φοβάται να ζήσει και σήμερα φοβήθηκε πολύ!

Ίσως ένα μπάνιο την βοηθούσε να ξεπλύνει τις σκέψεις της, να εξαφανίσει όλη αυτή τη βρωμιά που κατοικούσε εκεί μέσα και να της υπενθυμίσει τον λόγο που αποφάσισε να σταθεί στα πόδια της. Ναι, αυτό έπρεπε να κάνει.

Στάθηκε μπροστά στην ντουλάπα, πήρε ένα καθαρό εσώρουχο και πήγε προς το μπάνιο, άνοιξε την βρύση της μπανιέρας αλλά δεν έβγαζε νερό. "Όχι και εσυυυυ" Άνοιξε του νιπτήρα και είχε, συνειδητοποίησε πως λογικά είχαν πρόβλημα τα υδραυλικά. Αυτό της έλειπε τώρα.

"Τι πάει λάθος με την ζωή μου επιτέλους?"  Πήρε μια καθαρή πετσέτα και πήγε στις κοινόχρηστες τουαλέτες. Θα ζητούσε αργότερο από την Ενι να στείλει κάποιον να το φτιάξει, αλλά τώρα  είχε προτεραιότητα το μπάνιο.

Βούλιαξε στην μπανιέρα αγκαλιάζοντας τα γόνατα της και άφηνε το νερό να πέφτει πάνω της. Δεν ήθελε να λυγίσει, δεν θα άντεχε άλλη μια κατρακύλα. Τόσες μέρες προσπαθούσε να επιστρέψει στην καθημερινότητα της, να ζήσει σαν μια φυσιολογική κοπέλα, μα το σύμπαν δεν έδειχνε να θέλει να την βοηθήσει. Τα λόγια της μητέρας της ξανά έδωσαν το παρόν και της πρόσφεραν την δύναμη που έψαχνε  "θα τα καταφέρω μαμά μου, θα ζήσω για την ζωή που σου στερήθηκε" 

Όταν ένιωσε την ζεστή θερμοκρασία του νερού να χάνεται, έκλεισε την βρύση και βγήκε από την μπανιέρα. Φόρεσε το εσώρουχο της και τύλιξε μια πετσέτα γύρο από το σώμα της. Προσπαθούσε να την δέσει αλλά κατά λάθος είχε πάρει την μικρή πετσέτα και δυσκολευόταν. Την κράτησε με το χέρι της και βγήκε από το μπάνιο, αλλά αυτό που είδε την σόκαρε με αποτέλεσμα να της πέσει κάτω, η μάλλον αυτός.

DelorosoWhere stories live. Discover now