Chapter 10

645 137 2
                                    

Chapter 11

Soo young pov 💛

ජංකුක් එහෙම කලේ ඇයි.. ඉදපන්කො එහෙනම් මාත් කරන්න.. 😏

👩 " ම්ම්ම් මන් ටිකකට පහලට ගිහින් එන්නම්.. ඔයා මේ room එකේ ඉන්නකෝ.. ඔයාට ඕන විදියට හදාගන්න.. මීට පස්සෙ ඔයා තමයි මේකෙ වැඩ කරන්න ඕනෙ...

💛 " දේ ඔන්නි.. කුමාවෝ 😊😊😊 "
ඔන්නි මාව ජේකේගෙ room එකෙන් මාව දාල ගියා..
මන් දොර ඇරගෙන ඇතුලට ගියා.. ඒක ටිකක් ලොකුයි..😯

📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲

සෝජුන් හිවලගෙන් කෝල් එකක්

💛 "මොකෝ ??"

💚 " තමුසෙ තාම යහතින් ඉන්නවද බලන්න ගත්තේ.. මොකෙක්ටවත් ගැහුවෙ එහෙම නෑනේ.. 😂😂 "

💛 " මේ ඕයි.. වෙන වැඩ නැද්ද බන් උබට.. මන් ඉන්නව තාම
ඇගේ කෑලි සෙට් එක තාම තියනව එකට.. 😂😂 "

💚 " එහෙනම් අපරාදෙ මගෙ සල්ලි ටික කෝල් එක ගත්ත... මන් ඉවර උනාම ගන්න එන්නම් කෝල් කරනව හොදේ... "

💛 " බෑ.. අද එන්නෙ බස් එකේ මන්.. එන්න එහෙම එපා.. 😏"
මන් කෝල් එක කට් කලා..

" අම්මොහ්..😨🤯 "
මන් කෝල් එක කට් කරල අනිත් පැත්ත හැරුන විතරයි මගෙ පිටිපස්සෙ ජේකේ.. මේක හොල්මනක්ද මන්දා.. 😨

🖤 " මොකාද ඒ කෝල් කලේ.. boy friend ද??? "

💛 " අහ් ඔව්.. 😏 "
ඉදපම්කො මාව අතනදි චාටර් කලානේ.. හිවල 😏😏

🖤 " අහ් එහෙමද.. මේකෙ ඉද්දි මාව දන්නෙ නෑ වගෙ ඉන්න.. මොකද ඔයා මාත් එක්ක ඉන්නව උනාට අපි දෙන්නගෙ වෙන දෙයක් වගේ කියල කට්ටියට හිතෙන්න පුලුවන්.. "

💛 " කොහොමත් ඔයා අතනදි මාව කපලම දැම්මනේ.. ඒක හොදයි..😏 "
" මට පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරල දෙන්න පුලුවන්ද ඔයාට මොන වගේ විදියටද මන් ඉන්න ඕනේ..

🖤 " සරලයි...😊 මන් කියන හැමදේම ඒ විදියටම කලා නම් ඇති.. "

💛 " ඔහ් හරි.. "
ඒ ඇතිද දන්නෙ නෑ..

🖤 " අහ් මේකෙ මගෙ private දෙවල් තියනව.. මගෙ laptop වගේ දේවල් හැබැයි ඒව අල්ලන එක සපුරා තහනම්.. 😤 "

💛 " ඇයි ඒ.. 🤔 "

🖤 " හේතුව තමුන් දැනගන්න ඕනෙ නෑ.. 😤 මට දැන් ප්‍රැක්ටිස් තියෙනව.. අනිද්දට පොඩි show case එකක් තියනවා KBS එකේ.. නුනා ගෙන් විස්තර ඉල්ලගෙන මගෙ ඇදුම ඔයා හදන්න ඕනෙ.. "

Crazy love ( On Hold )Where stories live. Discover now