Chapter 28

462 101 1
                                    

Chapter 28

මෙක ෆෑන් ෆික්ශන් එකක්.. මං මේකෙ ඉන්න idol ව එහෙම්පිටින්ම වෙනස් කලා.. ඒක මගේ කැමැත්ත.. අනික හොදට මතක තියාගන්න fiction කියන්නෙ ප්‍රබන්ධයකට.. ඒකෙ තේරුම මතක තියන් කියවන්න..

.............................................................................................................

💚 " හ්ම්ම්ම් හරි.. මං වෙනද ගන්න මගෙ රූම් එකත් නෑ.. ඒකෙ සංගීතකාරයෙක් ඉන්නවලු 😭😭😭 "

💛 " අඩේ.. නම්ජුන් ඔප්පා වෙන්න ඇති ඒකෙ ඉන්නෙ.. මේ එයාලට සංගීතකාරයා කියන්න එපා.. 😬😬😬😬 "

💚 " හරි හරි.. යන් බඩගිනි 😁😁 "

💛 " කොච්චර ලොකු උනත් බඩජාරිකම නම් ඇරෙන්නෙ නෑ.. යන් යන්.. 😂😂😂 "

.............................................................................................................

💛 " ඔයා මොන ෆ්ලෝ එකේද ඉන්නෙ ? "

💚 " 5 වෙනි එකේ.. මගෙ රූම් එක නෑනෙ ඉතින් 🙄🙄 "

💛 " හයියෝ 😂 ඕකට ඔච්චර මූන එල්ල්ගන්න ඕනෙද අනේ.. 😂😂 "

💚 " මට හිනා වෙනවද 🙄🙄 හා හා හරි කමක් නෑ.. "

අපි දෙන්න කතා කර කර හොටෙල් එක ලගටම ආවා..

💛 " බ්‍රෙක්ෆස්ට් එක මාත් එක්කම ගමු.. පහල ගන්නවද.. උඩට යන්ද.. මගෙ රූම් එකේ බැල්කනි එකේ ගමුද.. ? "

💚 " ඔයාගෙ කැමැත්තක් 😊😊 "

💛 " පහල බෝරින්ග්.. උඩට යන්.. "
✍️
✍️
✍️
✍️
✍️
✍️
✍️
✍️
✍️
✍️

සූයොන් ඇන්ඩ් සෝජුන් බ්‍රෙක්ෆස්ට් එක රූම් එකට ඕඩර් කරලා ගෙන්න්ගෙන සූයොන්ගෙ රූම් එකේ බැල්කනි එකට වෙලා ඒක කන ගමන් කතා කර කර හිටියා .. 🥘🥛🥖🍓🍉🍇🍎

.............................................................................................................

Author pov ✍️ In the morning

ජේකේ උදෙන්ම නැගිටලා ගාඩ් කෙනෙක් එක්කම මැනේජර් මීට් උනා..

👦 " සොරි සර්... සර්ට CCTV චෙක් කරන්න පුලුවන් සර් ඉන්න ෆ්ලෝ එකෙයි සර් මේ හොටෙල් එකේ බුක් කරපු පූල් එකකයි විතරයි "

🖤 " දැන් තමුසෙ කියන්නෙ මට ඕන දේ වෙන්නෙ නෑ කියලද.. ?? "

ජේකේ මැනේජර්ගෙ ශර්ට් කොලර් එකෙන් අල්ලගෙන කෑගැහුව

Crazy love ( On Hold )Where stories live. Discover now