Pov autor
Tae se îndrepta spre mașina lui după ce a lăsat o pe Theya acasă. Era obosit, dar sărutul acela i-a făcut seara de vineri mai frumoasă. Luni vor avea cursuri și era conștient că nu a făcut nicio temă. Putea să nu se ducă, dar voia să o vadă pe Theya chiar dacă probabil va încerca să o ocolească. El era in al nouălea cer datorită acelui sărut, dar nu știa dacă și ei i a plăcut și doar a zis că nu îi pare rău că s-a întâmplat doar să nu-l facă să se simtă prost.
Ajuns la mașină, a început să scotocească prin buzunare după chei, dar nu erau de găsit. *Le-am lăsat înăuntru pe măsuța de cafea* , se gândi acesta în timp ce și-a dat o palmă peste ceafă singur. Dar nu apucă să facă nici măcar un pas că din spatele lui se auzi cineva strigându-i.
- O să ai nevoie de astea. îi spuse Theya aruncându-i cheile. Nu poți pleca fără ele. i-a zâmbit aceasta.
- Până și cheile am ajuns să le uit! îi zâmbește înapoi. Păi eu o să plec acum. Ne vedem mâine! se grăbește, evitând să facă contact vizual.
- Dar n-am venit special să-ți aduc cheile. făcându-l să se oprească în loc
- Atunci? se întoarce către ea
În secunda următoare, Theya ridicându-se pe vârfuri, îl apuca pe băiat de gulerul tricoului, apropiindu-i fața de a sa. Acesta îl sărută apăsat, așteptându-i reacția.
La început Tae s-a arătat surprins de acel gest, ochii acestuia aproape că i-au ieșit din cap de uimire, dar i-a răspuns sărutului fetei. Acesta și-a plasat mâinile în jurul taliei Theyei, făcând-o pe aceasta să se apropie mai mult de el. A împins-o ușor câțiva pași în spate, nerupând sărutul, Theya ajungând pe portiera mașinii. Într-un final, au rupt sărutul din lipsa de aer, uitându-se unul în ochii celuilalt.
- Tae, te plac mai mult decât crezi. Și aș vrea să fim împreună. îi spuse, mângâindu-i obrazul.
Se vede că, curajul pe care îl avuse Theya să zică astea s-a dus rapid, era deja de un roșu aprins în obraji, privind când la Tae, când în jos.
Taehyung îi ridică încet bărbia, făcând-o să se uite în ochii lui.
- Atunci când i-am spus doamnei Park că îmi place de cineva era vorba de tine, de când te-am văzut prima dată la ușa mea nu te-am putut scoate din cap. Vreau să fiu cu tine de foarte mult timp.!
........................................................................În acea seară Tae o mai sărută o dată pe Theya după care plecă spre casă mai fericit ca niciodată. Oficial erau un cuplu. Abia aștepta să o vadă iar a doua zi și nu doar ca pe o simplă prietenă.
Theya urcă scările grăbită către camera ei , aruncându-se în pat. Și-a băgat fața într-o perna, bătând din picioare de fericire. S-a rezemat pe spătarul patului, luându-și telefonul de pe noptieră. Aceasta își mișcă degetele rapid pe micul ecran.To Tae♡
<Sper că ai ajuns cu bine acasă! Ne vedem mâine! Noapte bună:3>
<Da! Vise plăcute!
Abia aștept să te revăd:*>Fata își făcu rutina de seară. Se așeză pe pat cu un caiet în brațe încercând să facă o nenorociră de temă la matematică, dar gândul continua să îi fugă la Tae. Zâmbea ca o tâmpită încontinuu de când a intrat în casă. Jimin stând ca ultimul trântor pe canapea, i-a aruncat o privire ciudată, chiar iritată, dar nu a pus întrebări. Doar i-a urmărit fiecare mișcare până a ajuns în camera sa.
Într-un final și-a pus obosită capul pe pernă, visând la ziua de mâine.~A doua zi~
Pov autorThey se trezi fericitã, imediat dându-se jos din pat. Dupã ce fãcu-se un duș fierbinte, aceasta a stat câteva minute în fața dressing ului, neputând sã se decidã ce va purta azi.
CITEȘTI
Menajera Familiei Park
AcciónO tânără în vârstă de 20 de ani ce tocmai a început facultatea, Theya are nevoie de bani pentru a se întreține iar cu un simplu anunț aceasta își găsește un job convenabil. Dar nici nu știe ce fel de șef are aceasta, iar zvonuri oribile despre ea vo...