Pov. AutorO săptămână a trecut de la micul incident, mai bine zis de când Jimin și Taehyung s-au certat. De atunci nu își mai vorbesc, chiar și ceilalți din grup sunt îngrijorați în privința lor. Nu se așteptau ca aceștia să nu-și mai vorbească din cauza, ei bine, nu se știe de ce, deoarece nu le-au spus motivul pentru care acum nu mai sunt ca frații....
În schimb, anumite lucruri revin la normal, Theya a reînceput studiile, gemenele au fost foarte încântate să o vadă din nou la facultate...
Un lucru o deranja pe șatenă, faptul că niciunul dintre băieți nu o mai băga în seamă. Jimin trecea pe lângă ea de parcă ar fi fost invizibilă, la fel și Tae, nu putea să își dea seama dacă a făcut ceva greșit sau poate a spus ceva, mintea ei era vraiște. Se gândea că poate este o povară pentru ei, din cauză că prostia ei era și este nelimitată , Jimin a trebuit să facă pe majordomul cu ea iar acesta nu a avut timp liber. Dar totuși, a trecut ceva timp de atunci. Iar apoi este Tae, nu înțelege de ce el nu o bagă în seamă, nu consideră că ar fi greșit cu ceva, întotdeauna i-a vorbit frumos și s-au înțeles foarte bine, nu înțelege starea acestuia, este foarte ciudat, asta gândea fata.
Între timp cei doi cavaleri din triunghiul amoros, își mai aruncau câte-o privire, nimic mai mult, jocul era decisiv, unul dintre bărbații de la masă ar putea avea cartea decisivă, asta doar dacă dealerul a împărțit corect cărțile pe masa de poker.
Poate că sună ciudat dar în ultimul timp Jimin are chef de viață iar așa a început să parieze, nu cine știe ce dar recunoaște că îi place.Namjoon se află în fața lui, cu o privire destul de relaxată, în schimb matahala din dreapta prietenului său este foarte nervos, deoarece a pierdut o avere destul de mare până acum.....
Aparent Namjoon cât și Suga făceau asta de ceva timp. Din câte știe șatenul, după facultate, cei doi mergeau destul de des la astfel de întâlniri, cei drept au făcut câștiguri de milioane de woni. Din cauza lui Taehyung, Jimin a început să-și verse nervii jucând poker, a pariat destul de mult dar o singură dată a pierdut, cu toate acestea continuă să câștige bani frumoși, dar o mare problemă ar fi dacă mama lui ar afla, este și el conștient de consecințe dar preferă să meargă la risc. Nu mai vrea să fie un băiat bun, vrea să revină la a fi un bad boy așa cum era înainte ca ea să apară. Ba chiar a început din nou să-și petreacă nopțile prin cluburi, să se distreze cu mai multe fete. Vrea să revină la ce a fost o dată, practic un nesimțit arogant. S-a săturat să tot fie călcat în picioare.... Telefonul din buzunarul pantalonilor săi îl anunță că a primit un mesaj. În silă își îndreaptă privirea către ecranul luminos al telefonului. Parcă mai avea puțin și dădea la boboci atunci când numele " Lola" apăru ca și notificare.
" Serios, asta nu are nimic altceva de făcut decât să mă fută pe mine la creieri!?" gândea băiatul deja sătul de acea ființă insuportabilă...
Un țipăt îl trezi la realitate, bărbatul ce deja pierduse de 4 ori în fața lui Namjoon cât și a lui Suga, acum a pierdut a 5 a oară consecutiv iar asta îl scotea din minți.- Este imposibil să fi pierdut, am avut cărți mari, ați trișat javrelor...
- În primul rând vezi cum vorbești cu noi , în al doilea rând am câștigat deoarece am avut cei trei ași cât și decarul, nu am trișat. Ai pierdut deoarece nu știi să joci, acum te rog să ne dai banii și să te retragi .
- Nu am de unde să vă dau atâția bani..
- Atunci de ce ai mai pariat daca nu ai bani, ce, credeai că ai să ne bați !? Ești așa amuzant!
- Namjoon are dreptate, noi ne vrem banii, ai timp până mâine la ora 15:30, să-i aduci aici. Dacă nu vii ești ca și mort!
- Yaa, dar de ce îi dăm timp!? Eu îi vreau acum, nu mă interesează!
- Suga, te rog, taci din gură!
- Să-mi bag picioarelePov. Taehyung
După ce jocul a fost câștigat de noi, am decis să plec. Aveam suficientă treabă, iar timpul era limitat. Am de terminat un proiect la fizică iar creierul meu deja mă înjură știind ce căcaturi mă așteaptă. Părinții mei pun din nou presiune pe mine, deja mama caută un apartament în America unde să stau. Da, chiar face asta. Mi-a programat viața după bunul ei plac, tata e și el de acord să încep facultatea de drept acolo, chiar dacă eu nu vreau pe ei nu îi interesează.....
Chiar m-am săturat să fiu copilașul pe care îl cred ei dar nu pot să spun ceva, chiar dacă mă cert destul de des cu ei pe tema asta, niciodată nu iau în considerare faptul că eu nu vreau să plec, că aici e viața mea. Dar nu mă las așa ușor, aici am prietenii, bine, unii dintre ei, aici e fata de care îmi pla...aish, trebuie să încetez din a mă gândi la ea.
Chiar dacă mi-am promis că o voi avea, că va fi iubita mea, nu pot s-o fac. Sunt un laș, plus că ai mei nici nu vor să audă de vreo iubită. Nu că aș putea fi împreună cu ea, nu mă place și sunt sigur de asta. Mai e și Jimin, chiar dacă nu ne mai vorbim, nu vreau să-l rănesc, am fost cam dur acum o săptămână. Dar eram foarte nervos, știam că îi place de ea dar nu credeam că e ceva serios, iar atunci când s-a uitat în ochii mei, ei bine am văzut că era sincer, așa am realizat că lui chiar îi place de Theya. Am atâtea pe cap, simt că nu mai pot. Viața își bate joc de mine în atâtea feluri că nici nu le pot face față. Mă opresc din mers în fața unui magazin, poate că am nevoie de puțină concentrare.
CITEȘTI
Menajera Familiei Park
ActionO tânără în vârstă de 20 de ani ce tocmai a început facultatea, Theya are nevoie de bani pentru a se întreține iar cu un simplu anunț aceasta își găsește un job convenabil. Dar nici nu știe ce fel de șef are aceasta, iar zvonuri oribile despre ea vo...