Capitolul 26. Îmi stă mâncarea în gât

882 58 21
                                    

Theya's pov

Ok, am spus că o să avem parte de o "nouă Theya", dar aparent e mai greu decât credeam. Sincer, am încercat să fiu drăguță cu toată lumea, chiar și cu Lola, dar e clar că nu merge. Nu îmi place să fiu considerată o "mahalagioaică"( hai că ești puțin, puțin mai mult), dar deja nu se mai poate cu proasta aia. Am încercat să mă abțin, chair am încercat, pur și simplu nu am putut să-mi țin mâinile afară din părul ei. Chiar nu am putut. A fost ultima picatură care a umplut paharul. Am văzut roșu în fața ochilor când a deschis aia gura. Și sunt sigură că nu va fi ultima dată. Știu că sunt secundă și probabil arăt caraghios pe lângă ea, dar știu să împart pumni, și am mulți pregătiți pentru Lola.
Când l-am auzit pe Jimin spunând "Nu îți permit să îi faci asta iubitei mele, în casa mea!" chiar că nu m-am mai putut abține. De parca e casa lui. Dacă nu avea mă-sa bani, nu putea să se cace de foame. E atât de enervant. Îi place să mă calce pe nervi.
Și nu pot să îl mai înțeleg. De fiecare dată, fără niciun motiv, caută ceartă. Nici măcar nu are argumente bune, numai jigniri îi poate capul. I-aș scuipa în el să-i dau niște minte!

Autor pov

Theya a ieșit ca o tornadă din casă cu Tae pe urmele ei. Aceasta a început să meargă din ce în ce mai repede, părăsind cu viteză curtea. A pornit în jos pe stradă. Voia să ajungă în...nici ea nu știa unde. Voia doar să se calmeze, plimbându-se ca un câine fără lesă pe străzi. Afară deja se întunecase și pentru un cartier de oameni bogați, becurile de pe stradă cam lipseau. Au unii toți banii din lume și ei umblă pe străzi ca orbii. Theya a ajuns într-un final în parcul din apropiere, așezându-se pe o bancă. A început să bată nervoasă cu piciorul în pământ (ca o vacă).
Tae, în sfârșit, a reușit să o prindă din urmă, oprindu-se puțin îl loc să-și tragă respirația.
-

Usain Bolt, tu ești? O întreabă Tae, schițând un zâmbet.
- Aish, cum poate să-ți ardă de glume? Spune Theya și îl lovește ușor peste umăr.
- Știi și tu, e amuzant când i se întâmplă altuia. O mângâie acesta pe obraz. Acum serios vorbind, te-a lovit rău fufa aia?
- Pe mine? Am retușat o eu mai bine. Încă un pic și rămâneam cu părul ei în mână.
- Mai încet, micuță Xena. De când ești așa agresivă? rânjește la ea.
- Pfff! Nu mai râde de mine! se plânge fata.
- O haide, măcar te am făcut să zâmbești. își pune mâna în jurul ei.
- Ba nu! Îți dai prea mult credit! spune fata zâmbind
Taehyung își scoate repede telefonul și îi face iubitei sale o poză.
- Cel puțin acum am dovada, nu mai poți să minți!
Theya l-a sărutat rapid, imediat ridicându-se de le bancă.
- Hai să ne întoarcem.. a spus aceasta, tremurând puțin din cauza vântului ce se pornise.
Taehyung s-a ridicat și el, dându-și hanoracul jos, rămânând într-un tricou. Acesta i-a ridicat ușor mâinile Theyei, hanoracul ajungând pe ea. Fata l-a pupat pe obraz, deja roșie în obraji. Tae i-a luat mâna întra lui și au pornit înapoi spre casă.

Theya's pov

A doua zi

Aseară nu am putut să dorm de draci. Când m-am întors, ieftina aia tot era aici făcând pe victima! Știu că sună copilăresc, dar de fiecare dată ea începe și tot eu sunt de vină! Cum naiba, nu știu. N-am văzut persoană mai rea decât ea. Și măcar de îi făceam ceva! Ea m-a urât de la început fără niciun motiv. Atât îi cacă mintea. Ce să-i faci?
Singurul lucru pe care nu-l regret acum e relația mea cu Tae. La job nu pot renunța că de. Pe mine nu mă întrețin părinții. Mai am bursa de la facultate, dar nu ajuta foarte mult. Aia e acum!
Am coborât în bucătărie, unde Jimin se afla deja la masă...inclusiv....asta nu a plecat aseară?
Lola stătea la masă, pe același scaun cu Jimin, corecție, călare pe el. M-am așezat în locul meu, punându-mi niște ceai în cană.
Mi-am întins niște unt pe o felie de pâine, dar ce puteam eu să mănânc liniștită? (normal că nu ;) )
Ăia doi au început să se sărute zici că voiau să facă schimb de dinți. Cu sunete și restul. Cred că glumesc! Jimin se mai uită și ca ultimul pervers la mine! O face intenționat, tu-i!
- Putețiîncetați? Îmi stă mâncarea în gât din vina voastră. am spus deranjată într-un final
- Cumva geloasă? Doar vezi ce ai pierdut. răspunde Jimin pe un ton superior, făcând semn spre corpul lui.
- Și uite așa mi-a pierit pofta de mâncare.

Menajera Familiei ParkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum