Pov TheyaChiar am rămas impresionata când am văzut ceea ce a pregătit Jimin, mai ales când a făcut totul singur, bine, aproape singur
- De unde ai comandat mâncare, e atât de bună! Pot spune că e cea mai buna mâncare pe care am mâncat-o în ultimii ani, mai exact de când m-am mutat in fostul apartament...
- Yaa, chiar mă jignești! Spune Jimin cu gura plina, mai să se înece
- Cu ce te-am jignit mai exact? Și termina de mâncat înainte să vorbești, nu vreau să-ți fac manevra haimleey, nici măcar nu știu cum să o fac mai exact!
- Ce amuzantă ești tu în aceasta seară! Și poate îmi faci și respirație bușon la bușon, la aia pun pariu că ai fi mai mult decât pricepută!
- Auzi la el, vrei cam multe...
- Da vreau, vreau să-mi apreciezi mâncarea pe care am gătit-o cu propriile mele mâini, am stat ceva timp să pregătesc totul!
Tot ce pot face este să mă uit nedumerita la el, toată mâncarea de pe aceasta masă chiar a gătit-o el? Pe bune? Uimirea mi se poate citi cu ușurință pe chip, omul ăsta mă surprinde pe zi ce trece.- Știi, poate acum ar fi momentul să-mi spui cât de uimitor sunt și ce iubit incredibil pot fi! Chiar aștept asemenea vorbe din gurița aia a ta mica și făcătoare de minuni! Un rânjet dracesc fiind pe chipul lui asta făcându-mă să mă înec cu mâncare din gură. Nu știu ce are în seara asta dar presimt că se va urma ceva
- De ce îmi numești gura "făcătoare de minuni"? Adică ești conștient că e foarte dubios acest lucru, nu?
- Săruți al dracului de bine, de asta!
La auzul vorbelor, ochii mei mai aveau puțin și ieșeau din orbite, roșeața din obraji fiind foarte vizibilă, creierul meu era acum în stand-by, habar nu aveam ce să spun, doar vorbele lui îmi sunau în cap exact ca un ecou.
- Ce, te am lăsat fără cuvinte, iubit-o !?
- Iu....iubit-o!? Super, acum mă bâlbâi, mai bine nu spuneam nimic.
- Aww, iubita mea e emoționată! Ce drăguță ești când faci asta!
Spune toate astea fără pic de rușine, doar zâmbește și își continuă cina, eu încă fiind în lumea mea cu cuvintele lui învârtindu-se în capul meu...
- Yaa, ești prea direct...e prea ciudat...
- Atunci cum ar trebui să fiu, iubit-o!? Spune-mi! Vreau să-ți aud vocea superbă spunându-mi cum ar trebui să fiu, sau nu îți găsești cuvintele momentan!?
- Nu te mai juca cu mine așa...
Spun cu juma de gura deoarece roșeața din obrajii mei este și mai intensă, ochii mei inspectează cu atenție gazonul perfect aranjat de sub picioarele mele, degetele de la mâini fiind într-o inspecție a inelului de prietenie ce mi s-a oferit mie și gemenelor ca un simbol al nostru... Chiar am devenit timidă din cauza lui, asta e prostesc, e aiurea... Sau poate asta înseamnă iubirea? Nu, nu are cum, prea multe dulcegării pentru seara asta.
- Unde îți e gândul!?
- Poftim!?
- Ești distrasă, încă nu ști ce să faci sau e vorba de altceva!?
- Nu știu exact, e ceva nou pentru mine, întâlnirea, faptul că mă placi, că am devenit atât de apropiați, e nou și durează pana mă acomodez cu complimentele
- Aaa...pai ca să ști. Sunt dispus să-ți spun cât de mult te iubesc în fiecare moment al zilei pana te obișnuiești, chiar și după ce o vei face, vreau să îmi exprim sentimentele liber față de tine, vreau să te strâng în brate noaptea înainte de culcare, să te protejez de oricine și orice, să te țin de mână când îți este greu sau când ieșim în lume, vreau să mă mândresc cu tine, vreau să vadă toți ce iubită frumoasa am, să mă invidiez toți masculii facultății care băleau după tine pe coridoare, să te sărut sub pătura de stele a nopții întunecate, să știu că ești numai a mea și că eu sunt singurul care te poate iubii!Pov. Autor
Băiatul îi zambise călduros fetei și îi luase mâna între a lui, tot ceea ce spusese acum erau cuvinte sincere, era exact ceea ce simțea el, ceea ce își dorea cu ardoare în tot acest timp. Niciodată nu a iubit o fată așa cum o iubește pe "ea" sau mai bine spus, niciodată nu a iubit pe cineva, Theya este prima lui dragoste, prima lui iubire, prima fata după care a suferit și iubit pana acum, prima după care a așteptat, prima fata care l-a enervat și în același timp l-a calmat, ea a reușit ceva ce nimeni nu a putut și anume ca Jimin să iubească în sfârșit pe cineva, să găsească persoana ideala pentru el, să-și găsească jumătatea, să-și găsească fericirea.
Fata nici măcar nu își mai găsea cuvintele potrivite, era foarte uimită de micul discurs ținut de băiat, niciodată nu a crezut ca poate fi atât de....atât de romantic.
Zambise timid și își lăsă capul în jos, chiar era timidă iar roșeața din obrajii ei nu întârzie sa apară. Jimin scotea din ea niște stări străine ei, niciodată nu a fost atât de timidă sau rușinoasă în fata cuiva...iar acum ar intra în pământ și doar din cauza complimentelor băiatului.
CITEȘTI
Menajera Familiei Park
ActionO tânără în vârstă de 20 de ani ce tocmai a început facultatea, Theya are nevoie de bani pentru a se întreține iar cu un simplu anunț aceasta își găsește un job convenabil. Dar nici nu știe ce fel de șef are aceasta, iar zvonuri oribile despre ea vo...