Autor pov
Tae petrecuse noaptea la Jimin așa cum a rămas stabilit. Era sătul de certurile părinților lui, mai ales atunci când îl implicau și era nevoit să aleagă. Părinții lui niciodată nu s-au gândit la el cu adevărat, credeau că dacă îi cumpără lucrurile pe care au impresia că îl vor bucura, acesta nu va simți lipsa iubirii părintească. Erau mereu distanți, ocupați cu serviciul și aveau multe planuri de făcut în care el nu era prezent. De multe ori sfârșea să doarmă la Jimin sau la alt prieten. Numai că Jimin era singurul care știa de probleme lui familiale. Tae îl considera prietenul lui cel mai bun și știa că se poate baza pe el oricând.
Deși pentru el lucrurile s-au schimbat atunci când ea a apărut. De când a apărut într-o zi la ușa lui pe neașteptate, nu putea să și-o scoată din minte. Acum îi părea rău că s-a comportat ca un țăran când i-a deschis ușa, dar nu se gândea că totul va lua o întorsătură. Niciodată nu i-a plăcut de cineva cu adevărat. Ce-i drept era atras de fete și nu putea să nege când o fată îl interesa, dar nu a fost nimic durabil. O întâlnire, poate două și nimic mai mult.Dar acum totul era diferit, fata aia îl punea în dificultate. Zâmbetul ei, ochii, modul în care râdea..totul i se părea perfect la ea. Și faptul că era din ce în ce mai apropiată de Jimin începuse să îl irite. Normal, nu-i plăcea când își bătea joc de ea, dar acum când se poartă frumos era și mai rău. I-a luat destul timp să recunoască că este într-adevăr gelos pe relația ei cu Jimin. El spera să nu fie nicio "relație", nici măcar de prietenie. Era clar că Jimin o plăcea, se vedea după modul în care o privea și vorbea despre ea. Dar gândurile ei erau greu de descifrat.
Tae știa să își ascundă sentimentele. Putea să privească pe cineva în ochi fără să arate vreo emoție. Mulți spuneau despre el că este rece și distant. Doar că el nu voia să arate tot ce credea. Prefera să își păstreze gândurile pentru el.
Dar în preajma ei se simțea confortabil. Știa că putea să spună orice în preajma ei. Nu avea să se teamă că își va plimba gura plin alte locuri. Avea încredere în ea. Și totuși lui Tae îi era greu să admită că o place, că nu poate să stea fără să se gândească la ea. Relația ei cu Jimin îl împiedica. Jimin era cel mai bun prieten al lui, dar câteodată își dorea ca prietenia lor să nu existe. Prietenul lui mereu rămânea cu fata, în care relația nu dura mai mult de o săptămână, în general până i-o trăgea, iar Tae stătea să regrete că nu a făcut el primul pas. De data asta nu o să-și rateze șansa. E hotărât să facă orice să fie cu Theya.
Cum aceasta nu putea să miște mult la momentul de față, o seară a filmelor părea perfectă. Jimin era plecat cu mama lui la niște rude. Mai era doar Theya, el și posibil femeia care are grijă de ea pe moment. Ceea ce nu îl încurcă pentru că nu o să stea după ei.
Theya a acceptat. Se plictisea singură, iar gemenele nu puteau sta toata ziua ce ea. Aveau viața lor, nu erau îngrijitoare de bolnavi.
Între timp Tae cauta pe Netflix un film bun, nu știa dacă să fie unul romantic sau polițist. Nu avea chef să vadă vreo scenă ce l-ar fi pus pe el și Theya într-o ipostază stânjenitoare, așa că apasă pe unul de acțiune, ce are în prim plan un polițist amnezic.
Fata era în bucătărie, pregătea câteva gustări, sucurile erau deja turnate în pahare iar micul ticait pe care cuptorul cu microunde îl făcuse indică faptul că popcornul este și el gata.
Momentul în care a vrut să ducă tava cu gustări în sufragerie, o notificare îi atrase atenția. Aceasta primise un mesaj de la Jimin, întrebând dacă este bine, ea spunându-i că urmează să vadă un film cu Taehyung, iar ea este bine.
După ce trimete mesajul, lasă telefonul pe blatul bucătăriei iar ea merge în living cu tava în mână, mai că era să o scape atunci când Tae a apărut de nicăieri.
-Deci, ce film vedem?
Întreabă Theya cu un entuziasm în voce
- Este unul de acțiune, ceva cu polițiști...nu l-am mai văzut până acum!
- Sună bine!
CITEȘTI
Menajera Familiei Park
ActionO tânără în vârstă de 20 de ani ce tocmai a început facultatea, Theya are nevoie de bani pentru a se întreține iar cu un simplu anunț aceasta își găsește un job convenabil. Dar nici nu știe ce fel de șef are aceasta, iar zvonuri oribile despre ea vo...