הסבר על המשפחות בספר [חובה קריאה]

38 3 10
                                    


נתחיל עם וולדמורט. [לא ציפיתם לזה? לא בעיה שלי.]

תומס ואנדרולו "רידל" די אנג'לו, הידוע כוולדמורט, הוא בן למשפחת די אנג'לו- משפחה ארוכה ומכובדת של ציידי צללים. הוא התכחש לשם המשפחה וקרא לעצמו רידל, עוד לפני שנהיה פלוצישמורט.
יש לו שתי בנות, מריה ומריס.
הוא רצה בנים ולא בנות, ולכן זרק אותן בהוגוורטס והשאיר אותן שם.
מריה התבגרה, התאהבה באל האדס ונולדו לה שני ילדים.

במקום אחר לגמרי של כדור ארץ, בעיירה אברדין שבוושינגטון, נולד ילד סתמי למשפחה סתמית. אחד העובדים בבית החולים, שהיה צייד צללים במסווה, נתן לילד לשתות מגביע התמותה במקום מבקבוק כי הוא חשב שזה יהיה מצחיק לצפות בתינוק נהרג בדרך כזו.
אבל התינוק היה הרבה יותר חזק ממה שצייד הצללים ציפה, שכן הוא היה חצוי נורדי, בן פריי. ועכשיו הוא היה צייד צללים.
העובד של בית החולים שכר מכשף כדי להשתיל זכרונות של הילד בבני משפחתו, ומסר אותו לאימוץ עם להב שרפים ביד. כל פעם שהתינוק אחז בלהב, הוא זהר באור מלאכי וכך ידעו שהוא צייד צללים.

מריה טיילה ברחוב, סתם ללא סיבה ברורה, ואז מתוך אחת הסמטאות היא שמעה בכי של תינוק. האינסטינקטים האימהיים שלה ניעורו לפעולה והיא עקבה אחרי הקול עד שראתה ארגז קרטון. היא רצה אל הארגז וראתה שם תינוק בן יומו עטוף בשמיכה ומלא פצעים. למה פצעים? הוא ניסה לאכול את להב השרפים שלו. מריה ראתה מייד את הפוטנציאל שלו להיות צייד צללים מצטיין, אימצה אותו וקראה לו קורט. קורט דונלד קוביין די אנג'לו.

אחותה הקטנה, מריס, לא ידעה דבר וחצי דבר על מורשתה או על אביה. היא עזבה את עולם הקוסמים כדי להקדיש את חייה לציד שדים, נישאה לרוברט לייטווד והקימה משפחה. 

_____

לפני מאות שנים, אולי אפילו אלפים, חיה מלכה שהייתה גם שדה עליונה. שמה היה אטאלי והיא הייתה נסיכת אדום העוצמתית ביותר.
כאמור, היא הייתה גם מלכה. היא משלה על ארץ ברזיל במשך שנים, בהצלחה רבה יותר מכל גבר.
אף על פי שהיא הייתה בטוחה במאה אחוז בהצלחתה, היא התאהבה בהאדס, אל המתים. היא הצליחה למשוך את תשומת לבו של האל בזכות אומץ לבה היוצא דופן, שירשה מאביה טיר, אל האומץ. האדס התאהב מיד באישה היפהפייה הזו, שהיו לה תלתלים ארגמניים שופעים ועיניים שחורות לחלוטין, בלי שמץ של לובן או אישון.
הם החליטו לצאת ונולדו להם תאומים, בן ובת. [לידע כללי, הבן גדול מהבת בחמש דקות. הוא אוהב להחשיב את עצמו כאח הגדול.]
לבן, שנולד ראשון, הם החליטו לקרוא פאולו דת'נאט. לבת הם קראו אריאנה אליזבת' קילנאט. הם היו תאומים זהים- אותו שיער מתולתל ארוך ואדום, אותן עיניים כהות ששואבות את האור, אותו סגנון דיבור, אותם חלומות, אותן מחשבות. אפילו אותו סגנון לחימה, כאשר שבט הזאב, אחד משבטי האינדיאנים החזקים באמזונס באותה תקופה, נקלע למלחמה בלתי אפשרית נגד שבט העורב. שני התאומים נהרגו באותו לילה, ושניהם נבחרו לוולהלה וקיבלו את אותו חדר. אתם יודעים איך זה תאומים, נולדו יחד, חיו יחד, מתו יחד. אסור להפריד ביניהם.
להאדס ואטאלי נולדה בת נוספת כשנתיים אחרי לידתם של התאומים. היא נראתה בדיוק כמוהם, פרט לשערה שהיה בהיר בכמה גוונים וחלק יותר. הם קראו לה ג'ורג'ינה. [כשג'ורג'ינה הייתה בת 8 היא גילתה שהיא צריכה משקפיים, אבל זה פרט שולי.]
שש שנים לאחר מכן, נולד להם ילד נוסף. לו הם קראו דניאל.

כעבור אלפיים שנה, אטאלי הרגישה שהיא ניכונה לחיים חדשים. היא הפכה את ברזיל לדמוקרטיה ועשתה עסקה עם הנורן. הן ייתנו לה ארבע-עשרה שנים כבת תמותה, אם תתחיל חיים חדשים באמת, עם בית ומשפחה. התמזל מזלה של אטאלי, שנקראה כעת נטלי צ'ייס. היא שינתה את המראה שלה לאישה חייכנית עם עיניים כחולות, שיער בלונדיני ונמשים. היא אהבה טיולים, וכך גם האל פריי. הם התאהבו ונולד להם ילד, מגנס.
מגנס היה אחד משני ילדי פריי היחידים בתשעת העולמות. השני היה קורט די אנג'לו, שגדל כצייד צללים בבית אוהב, הקים להקה וזכה לשני חברים-הכי-טובים: התאומים לבית צ'ייס. פאולו ואריאנה היו סמוכים ובטוחים שהם שונאים את שם המשפחה שלהם, ועל כן שינו אותו לדארווין. מאחר ואמם הייתה שדה, הם בהכרח מכשפים. חצי-מכשפים, על כך פנים, וגם חצי-אלים. סימן המכשפים שלהם, שכמובן היה מתואם, הוא שתי כנפיים אדירות כמו של מליפיסנט. התאומים נתקלו בקורט רק במקרה, כשהגיע לקומה שלהם בוולהלה אחרי שנורה ברובה ציד בניסיון להגן על דרקון פצוע. קורט היה מאסטר הדרקונים של החיים האמיתיים, והתאומים נהגו לקרוא לו "היקאפ". למרות הכינוי ההולם, הוא לא רכב על נייט פיורי אלא על סקריל בשם דייגו. [אל תשאלו אותי למה, כי אני לא יודעת.]
התאומים, מצדם, רכבו על זיפלבק. אריאנה [או אנה] קראה לראש הדרקון שלה בארף, על שם הדרקון של ראפנאט. פאולו קרא לראש הדרקון שלו בלץ', על שם הדרקון של טאפנאט.





כדי למנוע בלבול מיותר

הקוסמים במחנה? זה חדשWhere stories live. Discover now