אני ארצח את המדוזות

134 11 9
                                    


התכוונו ללכת לים, כבר היינו באוטו וכל ואבא כבר הפעיל מוזיקה, ואז חברים שלנו התקשרו להודיע שיש בים המווון מדוזות ושהם הולכים הביתה. 

התגובה שלי לכל זה?

אאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההההההאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אאאאאאאאאאאאאאננננננננננננננננניייייייייייייייייי אאאאאאאאאאאאאאאאארררררררררררררררררררררררצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אאאאאאאאאאאאאאתתתתתתתתתתתתתתתתתתת הההההההההההההההההההממממממממממממממממממממממממממממממממדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדוווווווווווווווווווווווווווווווווווווזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזווווווווווווווווווווווווותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהההההההה אלים אדירים זה פשוט מחרפן אותי כל כךךךך!!!!!!!!!!!!!!

על מה אנחנו מתערבים שאלה מפלצות מוסוות כמדוזות?!

ידעתי שאם המזל שלי כבת של אחד משלושת הגדולים זה יקרה דווקא ליייי!!!!!!!!!!!!!

אההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הקוסמים במחנה? זה חדשWhere stories live. Discover now