אממ פרק?!

162 14 54
                                    


נ.מ. ליאו (כן הכי נייטרלי שיש)

ריק הזה הוא שחקן גרוע. קדימה, אני יודע שאתה יודע על המנחות לאלים! אבל היילי (ככה כותבים את זה נכון?) פשוט הציף אותנו בשאלות. זה פשוט חירפן אותי למוות. כאילו בחייאת, חכה שניתן לך תשובה ורק אז תשאל עוד שאלה! לא משנה, בואו נמשיך. 

התיישבנו למול שולחן הפינג-פונג המפורסם וניסינו לפרש את הנבואה. "המלאך. זה ניקו, נכון?" שאל פרסי. "כאילו, הנבואה של אנבת' שהובילה אותה לאות אתנה התייחסה אליו כאל המלאך." "אבל מי זה אדון הרפאים?" שאל ניקו. "הנבואה של הקרב על המבוך התייחסה אליי כאל אדון הרפאים." "איך מישהו יכול להיות גם מלאך וגם אדון רפאים בו זמנית? זה אירוני," אמרה ביאנקה. ניקו לא אמר דבר. ידעתי מה עובר לו בראש, נראלי שזה עבר לכולנו בראש: כששם המשפחה שלו הוא די אנג'לו. "בעצם," אמרתי, "ניקו מופיע רק בנבואות שאנבת' קיבלה. זה לא מוזר?" "הקטע הוא," אמר פרסי, "זה שהוא יכל להיות הגיבור מהנבואה הגדולה כי הוא בן של אחד משלושת הגדולים." "נבואות שמתייחסות אל ניקו באופן ספציפי, זה רק נבואות שאנבת' קיבלה. מה אתם אומרים על זה?" "באפילת מבוך האינסוף תצללו," ניסתה אנבת' לשחזר את הנבואה. אנה המשיכה אותה.

"באפילת מבוך האינסוף תצללו

האבוד, המת והבוגד יעלו

אדון הרפאים יחרוץ גורלות

ואחרית נצר אתנה עתידה להתגלות

חורבן סופי עם מות בן אלמוות

על אהוב ייגזר גורל מר ממוות

לזה התכוונת?" אנבת' הנהנה. "וגם הנבואה של אות אתנה." אנה מייד התחילה לדקלם, 

"בדד מתהלכת בת החוכמה

ברומא בוער אות אתנה הרמה

תאומים מחניקים נשימת המלאך 

אשר הסוד למוות-עד בידיו מונח

זהוב וחיוור ניצב אסון הענקים

שיחולץ בכאב מתוך כלא החוטים

זאת?" פרסי הנהן. "בכאב רב," אמרה אנבת'. "מה עם נשמות המתים?" שאל וויל, "מי מביננו הוא מת?" השתררה שתיקה. "אני," הודה קורט לבסוף. "אני קורט קוביין, ויריתי לעצמי בראש לפני עשרים ומשהו שנה." "עשרים ושש," אמרה אנה. היא יודעת. ברור שהיא יודעת. "טוב... ומי זה בן השמש? שיכול לשרוד?" אמרתי.

 עוד פעם... שתיקה. כולם הביטו או במגנס, או בוויל, או בקורט. "טוב, את הגשר הזה נפוצץ כשנגיע אליו. למה אנחנו מנסים לפרש את הנבואה בכל מקרה? זה מביא מזל רע." אנה ציינה.ניקו כרך זרוע מגוננת סביב כתפיו של וויל, וחיבק אותו אליו. "לא נורא, זה אומר שבן השמש יכול לשרוד, נכון? סימן שלא תמותו." או שהחיוך על פניו של וויל בא מהקלה, או שהוא פשוט אוהב שניקו מחבק אותו. אני אלך על האפשרות השנייה. היא קיטשית יותר. 







אז... מה אתם אומרים? מצטערת ממש שלא יכולתי לעשות פרק יותר ארוך אני פשוט הולכת לים ולא רציתי להשאיר אותכם בלי כלום. 

אתם רוצים שניקו יגלה שאמא שלו ואחותו הן בן הנשמות שנמלטו מהשאול? אגב הנה משהו מצחיק: אני מקריאה לאח שלי את הנבואה בפעם הראשונה, ואז הוא אומר לי שהוא שמע "נשמות המתים נבעטות מהשאול" ומתפוצץ מצחוק. עכשיו תגיד לי בוסטון, מה כל כך מצחיק בזה?!

טוב לא משנה.

אז ביי,

אוהבת אותכם,

אנה

הקוסמים במחנה? זה חדשWhere stories live. Discover now