נ.מ. ???
היי, אני חדשה בסיפור הזה... מה הולך?
כן... זה לא היה ממש לעניין. ישבתי על החוף, ובהיתי במים. ואז ראיתי... משהו על המים. אתם בטח חושבים לעצמכם, נו באמת, אספרנסה, זה בטח גלשן או משהו. אבל לא, זה לא היה גלשן..... כמו שאתם בטח מתארים לעצמכם. זה היה מעין... ברק. ברק אדום, שהתקדם במהירות כמעט על-קולית. הוא עצר על החוף לידי, ואני שכחתי איך נושמים. זה היה איש. הוא לבש חליפה אדומה עם ברק על החזה, כמו של גיבור על. הוא הוריד את המסיכה וחשף פנים צעירות עם שיער חום בהיר. אוי וי, הוא מכוער. הזרועות שלו היו כרוכות בחזקה סביב בחורה עם שיער ג'ינג'י מתולתל ומהצד השני סביב בחור עם שיער שחור ארוך וחלק. הם פחות מכוערים. בוודאות הם נוצרו בידי מכונאים שונים, והמכונאי של מר גיבור-על-הוליוודי-קלאסי היה מכונאי לא משהו. הפייסטוס היה עושה עבודה טובה יותר, הרבה יותר. "אלים," מר-שיער-שחור התנשף. "בחיים שלי לא הייתי איתך בזמן שאתה רץ על מים, בארי. זה סתם לי את האוזניים, אתה לא מבין." גיבור-על-הוליוודי-קלאסי\בארי צחק. "סיסקו, אני עובר את זה כל פעם שאני רץ, אני כן מבין..." מר-שיער-שחור\סיסקו התנתק מאחיזת של גיבור-על-הוליוודי-קלאסי\בארי ונשען על סלע סמוך. גברת-שיער-להבה התנתקה ממנו גם ואמרה, "לאן הבאת אותנו, בארי? זה לא סנטרל סיטי." גיבור-על-הוליוודי-קלאסי\בארי משך בכתפיו. "זה מה שהיה בצד השני, קייטלין. לאן רצית שאני אביא אותנו?" גברת-שיער-להבה\קייטלין משכה בכתפיה. "לא יודעת, לא מקום ספציפי. אבל איפה זה?" נעמדתי וניגשתי אליהם. "לונג איילנד, ניו יורק. איפה זה סנטרל סיטי?" בארי (החלטתי שזה בטוח בארי) חייך בהיסוס. "איפהשהוא, כנראה בצד השני של האוקיינוס אם הגענו לפה. אני בארי אלן, זה-" הוא החווה בידו אל מר-שיער-שחור\סיסקו- "סיסקו ראמון, וזאת-" הוא החווה בידו אל גברת-שיער-להבה\קייטלין- "קייטלין סנואו. ואת?" "אספרנסה," הצגתי את עצמי. סיסקו הרים גבה אבל לא אמר דבר. שמעתי קולות מאחורינו, קול של נערה אומר בספרדית, "...איך מתתי בייסורים ולהגיד, שיואו, זה נשמע ממש מגניב, מגנס! גם אנחנו יכולים למות בייסורים? אז-" "אנה סתמי!" קטע אותה קול מוכר של נער. הנערה השתתקה, והם הופיעו מתוך היער. נראה שהנערה שדיברה הייתה בת 11-12 לכל היותר, והיה לה שיער אדום מתולתל ועיניים שחורות כמו... כמו השיער של סיסקו ראמון. אספרנסה ואלדס, אומנית התיאורים. על לא דבר. (ה.כ. מי שמזהה מאיזה ספר זה מקבל מיאו בתגובות). הנער שכנראה אמר לה לסתום הלך לצידה, והיה לו שיער חום מתולתל, פרצוף שדוני ועיניים חומות כהות. הם היו חבורה די גדולה, והמוזר ביותר היה נער כבן 16 עם שיער ירוק ובגדים ורודים-ירוקים. כאילו, מה הקטע שלך, בנאדם? אנחנו בניו יורק. תלבש משהו נורמלי! ואז נער עם שיער בלונדיני כהה עד הלסת ניתק תליון מגנטי מהשרשרת על צווארו, והיא הפכה ל... חרב, שזוהרת ברונות ויקינגיות זהובות. החרב... ריחפה באוויר?! מה לעזאזאוס?! (ה.כ. ביטוי של קיטי שתעקבו אחריה leovaldes456 מיאו) לא משנה. הם יצאו מהיער. נער עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות ניגש אלינו. "היי, אני ג'ייסון, ואלה אנה, ליאו, מגנס, אלכס, ניקו, ריק, היילי, וויל, אנבת', פרסי, פייפר, קליפסו, ריינה, משאלה, זאר, תרווד, קליברן-הדאגן-מדי, קורט, דייב, ג'ורדן, הארפר, ויולט, אופליה ופרנסס. אתם נראים כאילו הלכתם לאיבוד, אתם צריכים משהו?" הוא לא דיבר במיוחד אל מישהו. אליי, אל בארי, קייטלין וסיסקו, אל השחף שניקר לבארי את האוזן. למרות שלא סביר שהוא ידבר אל השחף, אלא אם כן.... בעצם, אין לי מישהו שמסוגל להחליף צורה בראש. אולי אחר כך. "אני בארי אלן, ואלה קייטלין סנואו וסיסקו ראמון. באמת הלכנו לאיבוד, אתם יודעים אולי מתי יוצאת הטיסה הראשונה לסנטרל סיטי?" "אממ," אמר ג'ייסון. "סנטרל סיטי קיימת רק ב'פלאש'," התערבה הנערה הספרדייה היפה. בארי נרתע. "את יודעת על הפלאש?" היא גילגלה עיניים. "הפלאש זאת סדרת טלוויזיה. אני היחידה שרואה סרטים פה?" (ה.כ. מי שמזהה מאיזה פרק זה בפלאש [עונה 1] מקבל מיאואנה בתגובות). השדון המוזר חייך אליי. "איך קוראים לך?" שאל. "אספרנסה," אמרתי בבלבול. "בואו למחנה," אמר הנער עם החרב המעופפת. הסכמנו לבוא. וואו, אני אומרת "הסכמנו" כאילו אני והשחקנים ההוליוודים הקלאסיים מכירים שנים... לאמשנה. (ה.כ. כן זה מחובר בכוונה.) הלכנו למחנה, ואני מניחה שאני לא צריכה לתאר לכם אותו. כירון, הקנטאור, ניגש אלינו. הוא חייך. "הציגו את עצמכם, בבקשה," אמר. "אני בארי אלן, זאת קייטלין סנואו וזה סיסקו ראמון," נראה שממש נמאס לו להגיד את זה. "למען האמת," אמר סיסקו לפתע, "ראמון זה שם המשפחה המאמצת שלי. לא שלי באמת." "אז מה שם המשפחה האמיתי שלך?" שאלה קייטלין. הוא היסס ואמר, "ואלדס." (ה.כ. אספרנסה לא זוכרת את שם המשפחה שלה, אבל היא זוכרת את כל השאר.) "אחי, זה תופס," אמר ליאו בחיוך. "מה תופס?" התבלבל סיסקו. "המונח הזה, אחי. אתה באמת אח שלי! אני ליאו ואלדס," אמר ליאו.
היייייי מההההה הולךךךךךך
אהבתם? רק לפרוטוקול, שם המשפחה של סיסקו הוא באמת ראמון.
אבלאבלאבלאבל!
לשחקן שלו קוראים קרלוס ואלדס. תדבקו אפילו זה אמיתי! אזזז כן איחדתי את משפחת ואלדס האהובה שלנוווו. איך אני אוהבת להחזיר אנשים לחיים! אגב זואי נשארה בטרטרוס... בבונקר 92. קוראים לו ככה על שם בונקר 9, אבל בגלל שאתה לא מוציא אלבום וקורא לו Nevermind קוראים לו בונקר תשע- שתיים. בונקר תשע השני. לא נראלי שהבנתם... לאמשנה. תראו הפלאששש ירדן אני יודעת שאתה קורא את זה אז אל תרצח אותי ששיניתי. בינתיים קרה רק העונה הראשונה כי רק אותה ראיתי, אבל וואטאבר. אני ממשיכה לראות. תראו גם. מומלץ בחום.
מיאוו
YOU ARE READING
הקוסמים במחנה? זה חדש
Ngẫu nhiênזה בעצם פאנפיק המשך ל "המסע לנורדיה" ואני ממש מתחננת שתקראו אותו חבר'ה פליז. הארי, רון והרמיוני מגלים שלמרות שהם לא חצויים משום מה מפלצות מיתולוגיות תוקפות אותם. דמבלדור מחפש להם פתרון ומוצא את מחנה החצויים. אף אחד לא יודע כלום על החצויים, אבל במסע...