מגדר? בלתי ניתן לשינוי. למה אתה מופתע?

71 7 11
                                    


נ.מ. ביאנקה

הז'נרל?! מה דוקטור קוטס עושה כאן? לא משנה... "לא הגעת לז'נרל שלך, דוקטור," אמרה אנה וניתקה לו בפרצוף. היא חסמה את המספר ומחקה אותו מה "אחרונים" שלה. והמשכנו כאילו הכל כרגיל, חוץ ממגנס שנראה כאילו הוא עומד להתפוצץ מרוב דאגה לאלכס. (ה.כ. מי עוד חשב שדוקטור קוטס יגרום למסע חיפושים קטלני אחרי שהם ימצאו את הפטיש של ת'ור שאגב 

@bubka2007

הבינ\ה (מה המגדר? אם את\ה קורא\ת את זה בבקשה תכתוב\בי בתגובות) אצל מי הוא וגם קלטתי שעשיתי סוגריים בתוך הסוגריים). אז נשארנו. אלכס התאושש בהדרגה. יום אחד, אלכס ישן עד מאוחר. מגנס נישק אותו. הוא חייך קלות מתוך שינה (ה.כ. די אימורטאלס זה לא אלכססס) והמשיך לישון. מגנס ניגש איתנו לאכול. אנה הכינה אוכל כחול במיוחד בשביל פרסי. ואז אלכס ניגש אלינו. קפצתי בהפתעה: הוא בכה. "מ-מגנס...?" אמר בקול רועד. מגנס קם לחבק אותו. "מה קרה?" "אני ל-לא מצליח להחליף מגדר..." הוא לחש וקבר את פניו בכתפו של מגנס. "ששש... אני בטוח שיהיה בסדר. אתה רק צריך להחלים סופית, בסדר? אתה עדיין חלש מדי. הכל יהיה בסדר, טוב?" "א-אתה בטוח?" לחש אלכס "אני בטוח. במאתיים אחוזים," אמר מגנס בקול מרגיע. (ה.כ. אמאל'ה מה עשיתי לאלכס...) "א-אם אני באמת לא אצליח יותר להחליף מגדר... אתה חושב שתוכל לרפא את זה?" אלכס שאל והביט במגנס במבט מלא תקווה. "אתה תצליח," מגנס אמר בביטחון, "ואם יהיה צורך אני מבטיח לרפא אותך." "ת-תודה," אלכס מלמל ונשען על צ'ייס. מגנס התיישב, ואלכס על ברכיו, רועד. (אההה סליחה ריק עיוותתי לך את הדמות לגמרי אמאל'ה). לקח לאלכס כמה ימים להרגע ולהאמין למגנס שבאמת הכל יהיה בסדר, ולבסוף הוא נרגע סופית.





SORRY ALEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אמאל'ה סליחההה מה עשיתי לאלכס?!?!!?!!?!?!?!?!?! סורי ריק!!!!!!!!!!!!!!!

הקוסמים במחנה? זה חדשWhere stories live. Discover now