נ.מ. ליאו
מסתבר שזאר לא כל כך טוב בדיבורים, אז משאלה הסבירה לנו. "אנחנו חיים על אי בריטי, שהשבטים שלנו הגיעו אליו הרבה לפני שהוא ידע שהוא אי בריטי (ה.כ. כן זה מה שכתוב בספר) ואז הייתה מלחמה. השבט של זאר, הקוסמים, נלחם בשבט שלי, הלוחמים, ושני השבטים נלחמו בשבט אחר ומרושע, המכשפים. אמא שלי, המלכה פסיכורקסיה לכדה את המכשף-המלך בתוך אבן. המכשף-המלך היה צריך לשאוב קסם של אנשים, חיות וצפרירים (כן יש חיה כזאת בספר) כדי לצאת מהאבן, ומאז קוראים לה האבן-שואבת-הקסם ולשם אמא שלי לוקחת את כל החיות והאנשים הקסומים שהיא מוצאת ושואבת מהם את הקסם. לא מזמן אנחנו הלכנו לאבן-שואבת-הקסם כדי להציל את מיצשפריץ הצפריר של זאר מקסם מכשפים מרושע שדבק בו והמכשף-המלך ניסה לשאוב את הקסם שלי. זה היה מוזר בהתחלה כי אני משבט הלוחמים וללוחמים אין קסם, אבל מסתבר שאני רב-אשפתית, ישלי יותר ממחזור חיים אחד, והמכשף-המלך לא נתן לי לעזוב את האבן. הוא לקח ממני את כל הקסם שהוא היה צריך כדי להשתחרר ויצא מהאבן, ועכשיו אנחנו מחפשים בעלי ברית כדי להביס את שבט המכשפים שנכחד לכאורה לפני מליוני שנים. אולי תוכלו לעזור לנו?" היא סיימה והתרשמתי שאת כל זה היא אמרה בנשימה אחת, בדיוק כמו אנה רק שמעולם לא שמעתי את אנה מדברת על "שבטים", "איים בריטיים לפני שהם ידעו שהם איים בריטיים","לוחמים" "קוסמים" ו"מכשפים שנכחדו לכאורה לפני מליוני שנים" וכל מה שמשאלה דיברה עליו. היא גם הוסיפה שלמרות שהיא לוחמת לה יש קסם ולמרות שזאר קוסם לו אין קסם. מההה??? אוקיי זה מתחיל להיות מוזר. ואני ליאו ואלדס, אני אוכל "מוזר" לארוחת בוקר. הסכמנו לעזור להם להביס את המכשף-המה-שמו והם הסכימו לשחק איתנו אמת-או-חובה. (כן אני מכור למשחק הזה אז מה?) ואז עלתה השאלה: איפה? ביתן פוסידון ממש מבולגן, תודה רבה אקוומן. הפסל בביתן זאוס מלחיץ מדי, ואלכס שונא שמסתכלים עליו ככה, גם אם זה פסל. ביתן האדס חשוך ומדכא. ביתנים אחרים מלאים. "בונקר תשע!" אמרתי לפתע. "בואו נשחק בבונקר תשע!" כולם הסכימו, חוץ ממגנס ואלכס שלא ידעו מה זה בונקר תשע. אנה עדיין לא הייתה שם, וברגע שנכנסה היא צווחה כאילו הגיעה לגן עדן (למרות שהיא כבר מתה) והתחילה להעסק בכמה שיותר דברים שבורים שיכלה בבת אחת. "דוד ליאו, המקום הזה מדהים! למה לא הראת לי אותו עד עכשיו?" שאלה בהתלהבות. למי שתוהה, היא לא סתם קוראת לי דוד ליאו. למרות שהיא לא יודעת מי זאת אמא שלה, אבא שלי הפייסטוס אמר שהיא הבת שלו, מה שאומר שאנה היא נכדה שלו, ומה שגורם לי להיות דוד שלה. נהדר. אני דוד של ילדה בת אחת-עשרה בת האדס רצחנית וחנונית ברמות. יאי! לפחות יש לה ידע בבניה והנדסה של דברים. כשאנבת' לא בסביבה, אפשר לסמוך על אנה שתרצה לנו על מבנים יפים\ספרים שהיא אוהבת\קורט קוביין(כאילו דא)\ וכמובן בניה והרכבה וכל הדברים האחרים שאני אוהב. זה היתרון. אנה התעסקה בכמה דברים, בנתה לנו מעין בקבוק מתכת והתיישבה על רצפת הבונקר. "אתם באים או מה?" התיישבנו לידה במעגל והיא סובבה את הבקבוק. אני ומשאלה. "אמת או חובה?" שאלתי. "חובה," אמרה משאלה. "חובה עלייך באמת להראות לנו את הקסם שלך," אמרתי. משאלה הסירה את הרטייה מעינה. העין שלה ברקה בצבע ברזל והתיכה את בקבוק המתכת ששיחקנו איתו. אנה ישר התחילה לבנות חדש, ומשאלה החזירה למקום את הרטייה שלה.
המשכנו לשחק.
סליחה שזה קצר, אין לי השראה... מי שרוצה מאלכס בפרק הבא שיגיד להבים לפני אהבים כי ממש בא לי מאלכססססס
אה ותנו לי השראה לחובות\אמיתות מעניינות כי אין לי רעיונות אה בעצם אני אשאל את "רעיה עם הרעיונות" אבל בכל זאת תתנו לי רעיונות טוב?
מיאו
תודה
אני בן היום
וביי
YOU ARE READING
הקוסמים במחנה? זה חדש
Rastgeleזה בעצם פאנפיק המשך ל "המסע לנורדיה" ואני ממש מתחננת שתקראו אותו חבר'ה פליז. הארי, רון והרמיוני מגלים שלמרות שהם לא חצויים משום מה מפלצות מיתולוגיות תוקפות אותם. דמבלדור מחפש להם פתרון ומוצא את מחנה החצויים. אף אחד לא יודע כלום על החצויים, אבל במסע...