לא זה לא פרק סליחה אבל רק כדי שתכירו אותי קצת יותר טוב אני אספר לכם קצת על העולם שלנו. אז כדור הארץ הוא... סתם סתם. עלינו, עליי, על המשפחה שלי. אניוואי, לט'ס ביגין.
העולם של המשפחה שלי סובב סביב דברים היפיים מעצבנים, שירים סביב המדורה ומרשמלו צלוי. העולם שלי לעומת זאת, סובב סביב ספרים כל הזמן 24\7 וסביב להקות כמו
NIRVANA
FOO FIGHTERS
IMAGINE DRAGONS
FALL OUT BOY
SKILLET
THE WHITE STRIPES
THE CHARLY DANIEL'S BAND
MICHAEL JACKSON [HI PERCY]
LED ZEPPELINE
GUNS AND ROSES
THE DOORS
וכמובן שלחובבת מוזיקה כמוני חייבת להיות להקה... אז הנה הלהקה שלנו!
BAD BOYS SCREAM!!!!
יאי! יש לי להקה! הנה ההרכב
אני- תופים ושירה
חברה שלי-ויולה (סוג של כינור)
בן דוד שלי- קלידים
החבר שלי-גיטרה מובילה
מה אתם אומרים? אולי אני אספר לכם איך הכרנו? חחח מה אני שואלת אין לכם בררה מוהאהאהאהא
סבתא שלי אירגנה סוג של קייטנה, לנכדים של כל האנשים שגרים ב-***** (צינזרתי את שם המקום כי היא גרה שם ואני לא רוצה שתטרידו אף אחד) ואני כמובן באתי עם אח שלי. אני בקבוצת כיתות ד-ו ואח שלי בקבוצת א-ג. בקייטנה אני פגשתי את **** שמאוחר יותר נהפך להיות החבר שלי, וכמובן שאת הבן-דוד שלי הכרתי כבר, באנו לשם ביחד. אולי במקום לצנזר אני אמציא להם שמות? טוב אז החבר שלי יהיה... אה בעצם אני אשתמש ב "שמות למה ככה" שלנו. רוצים לדעת מה זה למה ככה? תכף אסביר. אז החבר שלי הוא מגנס, בן דוד שלי הוא ליאו החברה הכי טובה שלי היא הרמיוני ואני אנבת'. אז אני וליאו פגשנו בקייטנה את מגנס והרמיוני, וישר התחברנו. שנה אחר כך כבר הייתה לנו מעין "חבורה" כזאת שנקראת... "רביעיית למה ככה?!" אנחנו חברים טובים מאז ויש לנו את להקת הבאד בויז סקרים. אנחנו מתאמנים כל פעם שאנחנו יכולים, במקלטים פנויים ומקומות אחרים שאנחנו יודעים שלא יעיפו אותנו מהם. יש לנו גם קבוצת וואטסאפ שנקראת "רביעיית למה ככה?!" ושם אנחנו גם מדברים על כל הדברים שקשורים למוזיקה וממליצים אחד לשני על להקות שאנחנו פוגשים לראשונה. למשל לא מזמן מגנס שלח לנו את השיר היייוואיי טיון של גרטה ואן פליט מי שמכיר, ואני כל הזמן שולחת שירים של נירוונה כי איך לא?
אז זה בערך העולם שלי, אם אתם רוצים אתם מוזמנים לשלוח לי תקציר של העולם שלכם.
לאב יו אול
ביי
YOU ARE READING
הקוסמים במחנה? זה חדש
Randomזה בעצם פאנפיק המשך ל "המסע לנורדיה" ואני ממש מתחננת שתקראו אותו חבר'ה פליז. הארי, רון והרמיוני מגלים שלמרות שהם לא חצויים משום מה מפלצות מיתולוגיות תוקפות אותם. דמבלדור מחפש להם פתרון ומוצא את מחנה החצויים. אף אחד לא יודע כלום על החצויים, אבל במסע...