פרק 33 שבו הארי מגלה איך נראית המרפאה של מחנה החצויים

66 5 17
                                    


נ.מ. זאר

"תזכירי לי מי זה הארי?" שאלתי. אנה הצביעה על הילד עם השיער השחור והמשקפיים והצלקת. משום מה העיניים שלו היו בצבע מכוער של ירוק קרפד. "אזזז... את רוצה שאני אהרוג אותו?" שאלתי. היא משכה בכתפיה. "טוב, הייתי עושה את זה בעצמי, אבל לעומר יש מגננה מיוחדת שעובדת רק עליי, אז אני לא יכולה. כן, תהרוג אותו, ותעשה את זה איטי ומכאיב." "אה... אוקיי," אמרתי. הרמתי את החרב. "אבדה קדברה!" הארי צעק. מריה הצליפה בשרביטה (ה.כ. מי עוד שכח שהיא שם?) והסילון אור הירוק נעלם. אנה נעמדה. "טוב, אם אי אפשר להרוג, בואו נרביץ!" אמרה. היא והארי התחילו ללכת מכות, ושמעתי את ניקו ממלמל, "אל תהרגי אותו. בבקשה אל תהרגי אותו. זה לא שווה את זה," והנחתי שאנה מנצחת את הארי בפחות משניה. צדקתי. מהר מאוד הארי שכב על הרצפה, מקופל, וכמעט כל גופו היה מכוסה חבורות, עם פנסים בשתי העיניים, ושבר בצלעות, ביד ובקרסול (מינימום). סביר להניח שגם דימום פנימי. "תרפא אותו!" התחננה הרמיוני בפני מגנס. הוא ניענע בראשו. "אנה צודקת, זה מגיע לו," אמר. "אף אחד לא פוגע באלכס." טוב, זה היה החלטי. (ה.כ. במילים אחרות, זה היה: אהההה מאלכסססססס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) וויל נאנח. "תביאו אותו למרפאה, אני אארגן משהו," אמר. אנה התחילה לשיר את "Battle Scars" (צלקות קרב) והנחתי שזה מתאים לאווירה. רון והרמיוני וג'יני לקחו את הארי למרפאה, עם הרבה צרחות מצדו והמווון חיוכים מרוצים תוך כדי שירת באטל סקארס מצד אנה. 

"These battle scars,

Don't look like they fade,

Don't look like they're ever going away,

They ain't ever gonna change,

These battle scars"

וואו, איך עד עכשיו לא שמתי לב עד כמה הקול של אנה יפה? בדיוק מתאים לשיר, צלול וישר ומסתיר המון כאב. היא כנראה מסוג האנשים האלה שיודעים איך להחיות שיר. קורט היה כזה, כמובן. הקול של קורט היה מושלם, תמיד באוקטבה הנכונה, כמו הכסל השמאלי של סרימניר, החיה הקסומה של ולהלה: אפשר לתבל את זה לכל טעם. נקי ועדין, מיוחד במינו שאין לטעות בו, הוא יכול להיות צלול, צרוד, מלא כאב, זועם, צוחק, אגבי, רועד, תלותי, עצמאי, הכול. פשוט מושלם, יכול לעלות ולרדת אוקטבות שלמות בפחות משניה, אם צריך מסוגל להתחיל לשיר בדיוק בטון הנכון בהתרעה של רגע, תמיד מסונכרן עם המוזיקה, זמר מושלם לחלוטין, בלי שום פגמים. (ה.כ. וואו עכשיו תיארתי בדיוק מה אני חושבת עליו. תשמעו את המוזיקה שלו ותדעו שזה נכון.) בכל אופן, ניקו עצר אותה ואני סובבתי את הבקבוק.





שבר בצלעות מינימום, הא? טוב, אני מקווה שלא הגזמתי. 

משהו:

אני מעכשיו מתחילה לשים שאלות בסוף כל פרק, מי שעונה נכון מקבל ממני שורה מאחד השירים של נירוונה, באנגלית עם תרגום.

אז השאלה של היום:

מה השורה הראשונה בשיר "Dumb" של נירוונה? תצטרכו לשמוע את השיר כדי לדעת.

בהצלחה!

הקוסמים במחנה? זה חדשWhere stories live. Discover now