Bölüm 26 - Part 2. Yeni adımlar

34.2K 1.4K 41
                                    

                                          

Bazen hiç değmeyecek insanlar için harcadığın zamana üzülürsün...
Boşa giden emeklerin vardır çünkü, görmezden gelinen fedakarlıkların vardır. Onlar için üzülürsün...
Uykusuz geçen gecelerine,
Gizli saklı döktüğün gözyaşlarına üzülürsün...
En çok da neye üzülürsün biliyor musun?
Yeniden sevmek istersin birini ama olmaz. Çünkü yüreği beş para etmeyecek biri kırmıştır bütün güvenini...

(Ezgin Kılıç)

                                                                 ❀ ❀ ❀

Genç kadın kısa bir duraklamanın ardından anlatmaya devam etmişti. O anlatırken Yavuz pür dikkat genç kadını dinlemeye başlamıştı. Yaren olayları tek tek anlatırken genç adam kendini zor tuttuğunu fark etmişti. Oturduğu yerde duramayan ve hırsla yumruk yaptığı elleri ile Akad'ın karşısına çıkıp hesap sormayı  isteyen hali ile  bir hışımla kalktığı koltuktan, Yaren'in yalvarması ile oturmuştu. Yaren zorla ona söz verdirtmişti ve ne olursa olsun Akad ile kavga etmemesini istemişti.. Bunun için Yaren'e söz vermemiş olsa şuanda gidip, onu gözünü kırpmadan öldürmeyi isteyecek bir hali vardı.

Genç kadın,  Akad'ın hiçbir şeye değmeyeceğini söylemiş ve hareketleri ile öyle güzel belli etmişti ki genç adam sonunda pes emişti.. Ve Yavuz'un gördüğü kadarıyla genç kadın gerçeklerle yüzleşmiş ve dimdik duruşunu bozmamıştı. Bu Yavuz'u öyle mutlu etmişti ki. Oturduğu yerden kalkıp genç kadına sımsıkı sarılmıştı. Kapının açıldığını duymayan ikili ufak bir öksürük sesi ile ayrılmışlardı. Kapının önünde duran genç asistan Yavuz'un gözlerine dimdik bakışlarla bakıncaYaren'i şaşırtmıştı. Yaren bu ikisi arasında ki garip etkileşimi fark edince koltuğa iyice yaslanıp, ikisine bakmaya başlamıştı.

"Yavuz Bey bir saat sonra toplantınız var onu hatırlatmak istemişti."

Yaren bir saat sonraki toplantıyı şimdiden hatırlatan asistana bakakalmıştı. Kafasını Yavuz'a çevirdiğinde onun da genç kıza bakarken ki yüz ifadesi karşısında biraz daha şaşırmıştı. Yavuz bakışları pırıltılı bir hal almıştı. Genç adam bu kızdan hoşlanıyor muydu? İlginçti. Daha dikkatli izlediği ikilinin birbirlerine karşı boş olmadıkları barizdi. Onun odada ki varlığını unutmuş gibi hala bakışıyorlardı.

Sonra kendine gelen Yavuz boğazını temizleyerek konuşmuştu.

"Teşekkür ederim Ela. Toplantı için hazırlıkları tamamladın değil mi?"

"Evet Yavuz Bey her şey hazır."

"Tamam o zaman çıkabilirsin."

Genç kız sanki çıkmak istemiyor gibi genç adama bakmış ve somurtan surat ifadesi ile dışarı çıkmıştı. Kapının kapanması ile Yaren hemen Yavuz'a dönmüştü.

"Yavuz ne oluyor?"

" Neden sordun ki. Ne olabilir ki?" deyip çapkınca gülümsemişti.

"Yavuz kaç yıllık arkadaşımsın. Beni kandırmaya çalışma. Açıkla ve kurtul yoksa başının etini yerim bilesin." deyince genç adam esaslı bir kahkaha atmıştı. Bugün yaşadıklarından sonra bu olay ona iyi gelmişti. Hele Yavuz'un köşeye sıkışmış hali çok sevimliydi.

"Seni daha fazla meraktan kıvrandırmayacağım. Aslında daha önce söyleyecektim ama olmadı."

"Yavuzzz bak kızıyorum ama..."

"Of tamam ya çatladın sende. Ben Ela'dan çok hoşlanıyorum ve o da benden hoşlanıyor" Genç kadın bu iki arasındaki düşüncelerinin doğruluğu ile gülümserken,

Vazgeç KalbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin