Yepyeni bir hikayeyle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Desteklerinizi bekliyorum.🖤
"Sevme beni. Senin sevmelerine kalmadım ben."Öfkeyle baktığım hareleri gittikçe daha da koyulaştı. Çatılan kaşları ardından tek hareketiyle yüzümü soğuk duvarla sırtımıda sıcak göğüsüyle buluşturdu. Vücudunu daha da yasladı. Tüm uzuvlarını hissettim.
"Ne zaman benim sözümü dinleyeceksin Mahperi'm"
Sağ eli bacağımı aşağıdan yukarıya okşayarak iç çamaşırımın iplerine geldi. Bu hareketi tüm vücudumu germiş nefesimi tutmama sebep olmuştu.
"Nefes al Mahperi'm"
Derin bir nefes aldım.
"Sen beni korkutuyorsun"
Titreyen sesimi zor bela duyurdum arkamda ki adama. Sinirlendiğini gerilen kaslarından anladım. Ne zaman beni korkuttuğunu söylesem böyle sinirleniyordu.
Boynuma baskı uygulayan dudakları kulak mememe çıktı. Ağzına alıp emmeye başladığında dudaklarımdan bastıramadığım kısık sesli iniltim firar etti.
Bu sırada elide boş durmamış iç çamaşırımın içine soktuğu parmakları kadınlığımı okşuyordu. Kafamı omzuna yatırdım.
Ardı ardına devam eden inlemelerim onu memnun etmiş olacak ki tekrar boynumu bulan dudaklarının kıvrıldığını hissettim.
Elini çekip elbisemi düzeltti. İki koluyla sımsıkı sardı belimi.
"Öğreneceksin sözümü dinlemeyi güzeller güzelim"
Derin bir nefes aldı. Dudakları boynumu sürttü.
"Bırak beni ne olur. Söz veriyorum sana kimseye söylemem polisede gitmem"
Beni kendine döndürüp avuç içlerini iki yanımda ki duvara yasladı. Alnını alnıma dayadı.
"Deniyorum seni bırakmayı Mahperi'm ama yapamıyorum...
...ben senin aşkını yenemiyorum Mahperi"
.
.
.
.
.
Mahperi ve Azer'in aşkı.İlk bölüm ne zaman gelir bilmiyorum ama ilginizi çekerse elimden geldiğince seri ve hızlı bölüm yayımlamaya çalışırım.
Sağlıkla kalın 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPERİ (Mafya Serisi: 1)
ChickLitMahperi Kurtoğlu & Azer Miroğlu "Sevme beni. Senin sevmelerine kalmadım ben." Öfkeyle baktığım hareleri gittikçe daha da koyulaştı. Çatılan kaşları ardından tek hareketiyle yüzümü soğuk duvarla sırtımıda sıcak göğüsüyle buluşturdu. Vücudunu daha da...