13. Bölüm

8.1K 314 27
                                    

LÜTFEN SATIR ARASI YORUM YAPIP BÖLÜMÜ YILDIZLAR MISINIZ? :)

.
.
.

Büyük siyah demir kapılar kendiliğinden açılmış ve biz yolda bize katılan önümüzden iki arkamızdan üç siyah arabayla giriş yapmıştık.

Kocaman saray gibi bir eve gelmiştik. Bizim kaldığımız evden daha büyüktü.

"Tek mi yaşıyorsun burada?"

"Yengem abimi evden kovunca buraya geliyor. Bir de kız kardeşim. Burada okuyor. Bir ay sonra gelir o da. Adana'da şimdi."

Emniyet kemerimi çözerken yandan baktım.

"Abinin evli olduğunu bilmiyordum."

Serserice güldü. Aklına bir şey gelmişte ona gülmüş gibi.

"Evli değil zaten. Sevgilisi var."

Cevap vermemi beklemeden arabadan indiğinde benim kapımda bir koruma tarafından açılmıştı.

Bahçede içinde ki saraya yakışır bir şekilde oldukça büyük ve gösterişliydi.

Koruma sayısıda bizim evimizdekine göre oldukça fazlaydı.

Beni beklemeden yürüyen Azer'in yanına koşturup koluna girdim.

Bana pas vermeden kolunu çekti ve elimi tuttu.

"Çok koruman var. Bizde çok var sanırdım ama senin korumaların üç kat daha fazla."

Ki gördüğüm kadarıyla çatılarda dahi ellerinde keskin nişancı silahları olan adamlar vardı.

"Ne kadar büyüksen o kadar çok korunmalısın."

Ciddi ifadesi ve tok sesiyle sadece benim yanımda gülüp eğlendiğini, yumuşadığını bir kez daha kanıtlamıştı bana.

Kapıyı elli yaşlarında bir kadın açmış ve içeri girmiştik.

Kapıdan girer girmez salon  olduğunu sandığım genişçe bir yer vardı.

Ve korumalar evin içinde de duruyordu.

Salonun tam ortasına gelmeden yukarıya uzanan zikzaklı merdivenler vardı.

Azer beni merdivenlerle yönlendirmiş birlikte yukarı çıkıyorduk.

"Azer, o yoldayken peşimize takılan arabalar daha önce de var mıydı o an mı geldiler?"

"Uzaktan takip ediyorlardı güzelim."

Geniş ve uzun koridordan geçtikten sonra bir odadan içeri geçtik.

Odanın tam ortasında yuvarlak büyük bir yatak iki tarafında komodinler bulunuyordu.

Yatağın tam karşısında büyük bir televizyon ve hemen altında duvara monteli siyah dolaplar vardı.

Büyük ve krem renkli duvarları olan odanın içinde ayriyetten üç oda kapısı daha vardı.

Oldukça sade ve şık düzenlenmiş bir odaydı.

Odanın bir balkonu vardı ve balkona açılan kısım boydan camdı.

Etrafıma bakarken istemsiz gözlerim tavana çevrildiğinde dudağımı ısırmadan edemedim.

MAHPERİ (Mafya Serisi: 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin