9. Bölüm

11.3K 401 58
                                    

9. Bölüm: Gül

"Bazen çocuk, bazen kocaman kadın."

Satır arası yorum yapar mısınız ?🖤
.
.
.
.
Siyah şort tayt üzerine siyah bol bir tişört giyip bej rengindeki spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Saçlarımıda at kuyruğu yapıp aynada kendime son kez baktıktan sonra odamdan çıkarak Ferhat abimin odasına ilerledim.

Kapıya iki defa vurup gel denmesini beklemeden içeriye daldım. Arya irkilerek başını yastıktan kaldırdığında gözlerim abimi aradı. "Abin duşa girdi, çıkar şimdi." Başımı sallayıp ellerimi arkamda birleştirdim. Ağır adımlarla Arya'ya ilerledim. "Bir şey dedi mi abim?"

"Yok demedi."

"Burada kalmak istemiyorsun değil mi?" Güldü. "Aslında olaylar biraz karışık." Gözlerim kısılmıştı. Merak ediyordum. "Ferhat çıkar şimdi. Kahvaltıdan sonra sana anlatırım." Gülümsedim. "Olur, iniyorum ben o zaman." Gülümseyerek başını bir defa salladı.

Bu sefer adımlarımı Pamir abimin odasına ilerletirken Seydi abimi aradım. Bize hiç bir şey demeden İspanya'ya gitmişti. Ferhat abimde bir sorun olduğunu söylemişti.

"Söyle Mahperi." Öküzdü bu çocuk. "Sana da merhaba abi."

"Yavrum araba kullanıyorum ne söyleyecektin?" Pamir abimin odasına girip hala uyuyan abime baktım. Bu çocuk erkenden uyanırdı, ne olmuş buna? "Ne zaman geri döneceksin diye sormak için aradım."

"Belli değil. Burada ki işlerimin durumuna bağlı. Belki yarın gelirim belki bir ay sonra." Perdeyi çekip pencereyi açtım. İçeriye giren güneş ışıklarıyla Pamir abim başını çoktan yastığın altına gömmüştü. "Tamam biladerim sonra konuşuruz, işine bak."

"Şşh bana bak. Azer'le daha bir gün takıldın bana onun ağzıyla konuşma kırarım kafanı." Keyifle kıkırdadım. Sesimden rahatsız olan Pamir abimin homurdanmasıyla gözlerimi devirip kendimi pencere önünde ki tekli koltuğa bıraktım. "Azer benim yanımda hiç öyle konuşmadı ki." Vay be, Azer'in ismi ne kadar etkiliydi. Pamir abim duyar duymaz kafasını kaldırmış çatık kaşlarıyla bana bakıyordu.

"O konuyu konuşacağız yavrum. Kapatıyorum şimdi abinlere sahip çık öptüm seni."

"Tamam biladerim." Karşılıklı gülüşlerimiz devam ederken aramayı sonlandırdık.

"Ben neden sabahın köründe o şerefsizin ismini duyarak uyanıyorum Perim?"

"Ay sen onu boşver. Sekiz oldu saat işe gitmeyecek misin sen? Ferhat abim giyinmiş inmiştir çoktan. Hala uyuduğunu görürse çenesinden kurtulamazsın vallahi." Oflayarak başını tekrar yastığa bıraktı. "Tamam sen git. Geleceğim ben."

"Hızlı ol." Odasından çıkıp aşağıya inmek için merdivenlere yöneldim. Amacım abimleri gönderip Aryayla yalnız kalmaktı. Bana anlatacak olduğu bir hikayesi olduğunu biliyordum. Bu hikayede en çok merak ettiğim karakterlerden biriside Çakıcıydı.

Sofrada yerimi almış diğerlerini beklerken telefonuma Azer'den gelen mesajı cevaplamak için parmaklarımı ekranda gezdirdim.

Gönderen: Azer

Günaydın güzelliğim. Saat kaçta alayım seni ?

Dün tamam demiştim ama abimlere haber vermeli miydim acaba. Azer diyince evde ki herkes geriliyor ve suratlarını asıyorlardı.

MAHPERİ (Mafya Serisi: 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin