11. Bölüm

10.4K 379 69
                                    

11. Bölüm

"Hem aşırı olgun hem de çocuksu biriyim, kişiye göre."
.
.
.
.

"Azer sen delirmiş olmalısın başka bir açıklaması olamaz."

Karşımda keyifle sırıtan Azer beni çıldırtıyordu.

Babam birlikte olduğumuzu duyunca o kadar sevindi ki adeta havalara uçtu. Evlilik düşünüp düşünmediğimizi sorduğunda Azer ne kadar ciddi olduğunu uzun uzadıya anlatmıştı.

Babam bu duruma çok mutlu olmuş gözleri tüm gece ışıl ışıl ışıldamıştı.

Ferhat abimin tepkisinden dolayı ortamı germemek için alttan imalarda bulunup bir an önce ciddi adımlar atmamız gerektiğini bile söylemişti.

Tüm yemek boyunca Azer'in ağzının içine düşecek gibi duruyordu. Bir ara babamın Azer'e aşık olduğu ihtimali bile aklımdan gelip geçti.

"Babam neden seni bu kadar çok seviyor?"

Sırıtışı hiç bozulmadan kaşları havaya kalktı.

"Sen bilmiyor musun? Baban babamla asker arkadaşıymış. Babamı çok sevdiğinden beni de seviyor işte."

"Nasıl ya? Benim babamın askerlik arkadaşından falan haberim yok."

Omuzlarını silkti. "Baban bazı zamanlar Adana'ya babamı ziyarete geliyordu. Hatta Pamir abinle gelmişlerdi bir kaç defa. O zamanlar tanışmıştık. Bir de babanın hayatını kurtarmış olabilirim."

Gözlerim iri iri açılmış ona bakıyordum. "Nasıll !?"

"Pamir abim mi?"

Başını alaylı bir gülümsemeyle aşağı yukarı salladı. "Tabii Pamir abin beni çok sever." Sonra alaylı bir şekilde gülüp boynunu sağa sola yatırarark kıtlattı.

"Anlamadım ya. Anlatsana adam akıllı."

Kahkaha attı, o kadar eğleniyordu ki gülmekten yanakları pembeleşmişti. "Dur güzelliğim. Gideceğimiz yere varalım, anlatacağım. Bira ister misin, alalım. İleride market var."

"Olur, alalım."

Marketin önünde arabayı durdurup bana döndü. "Bekle iki dakika, geliyorum."

"Tamam."

Arabadan ineceği sıra durup bana döndü. Yanağımdan makas alıp gülümsedi. "Uslu dur, tamam?" Başımı sallayıp gülümsedim.

Kısa süre içinde elinde altılı bira ve abur cubur dolu olduğunu fark ettiğim poşetle arabaya binip elindekileri arka koltuğa koydu.

"Dün gece ki yere gidelim mi?"

"Oluur."

Telefonumun bildirim sesiyle gelen mesajı açtım.

Gönderen: Biricik

Mahperi, nasılsın?

"Kim?"

Çatılan kaşlarımla Azer'e baktım. "Biricik."

"Kim o?"

"Sühan tanıştırmıştı. Arkadaşıydı."

Gönderilen: Biricik

İyiyim Biricik, sen nasılsın?

Gönderen: Biricik

MAHPERİ (Mafya Serisi: 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin