SATIR ARASI YORUM YAPAR MISINIZ?
Kısa olsada sık bölüm atmaya çalışacağım ama neredeyse hiç yorum gelmiyor ve bu benim hevesimi kırıyor.
Tepkilerinizi düşüncelerinizi merak ediyorum.
Bu yüzden diğer bölüm 20 yorum sonrası gelecek.
.
.
.Azer yirmi dakikanın sonunda odaya geldiğinde gülümseyerek ona döndüm.
"Nerdeydin yaa? Bir saat oldu nerdeyse." diye sızlandım.
Gülüp yanıma yattı. "Babam aradı onunla konuştum sonra annem aldı telefonu."
Kıkırdayıp yerimde gerindim.
"Uykum geldi uyuyalım."
"Uyuyalım güzelim."
Dirseklerim üzerinde doğrulup ona döndüm.
"Azer yarın erken kalkalım bize gidelim. Kahvaltıyı evde yaparız, olur mu?"
Yaptığım teklif oldukça hoşuna gitmiş olacak ki memnunca güldü.
"Sen nasıl istersen sevgilim."
İçimde ki huzursuzluk ve korkuya rağmen ona sarılıp başımı göğsüne koydum.
Eli saçlarımda gezinirken gözlerimi sıkıca yumdum. Bir an önce yarın olsun diyerek dua edip uyumaya çalıştım.
*
Sabah uyanır uyanmaz Arya'ya mesaj atıp kahvaltıya beklemelerini istemiştim.
Saat dokuza gelirkende evden çıkmış bizim eve gelmiştik.
Bahçeye girip arabayı park etti. İkimizde arabadan indik ve elimi tuttu.
Elinden çekiştirerek durmasını sağladığımda söyleyeceğim şeyi bekleyerek bana baktı.
"Azer.."
"Güzelim?"
Derin bir nefes alıp elimi elinden çektiğimde kaşları çatıldı.
"Ne oluyor?"
Kendi evime gelmiş olmanın rahatlığıyla konuştum
"Ne olduğunu sen söyleyeceksin Azer Miroğlu."
"Ne diyorsun Mahperi? Ne söyleyeceğim?"
Evin kapısına kısa bir bakış atıp hızlıca çevremi kontrol ettim. Artık güvenmiyordum ona.
Her şeyi yapabilecek bir deliydi. Nasıl da kandırmıştı beni.
"Mesela her hafta o kadına benzediği için evine götürdüğün kadınlardan bahset. Mesela iki ay önce ki on altı yaşında olan o küçük kızdan bahset."
Çatılan kaşları daha da çatıldı. Gözleri kısıldı. Derin soluklar alırken omzuna çarparak "Kahvaltıdan sonra konuşacağız." diyip eve ilerledim.
Hızla atan kalbime eşlik eden hızlı adımlarla kapıyı çaldım.
Kapı açıldıktan hemen sonra kahvaltı masasında bizi bekleyen ailemi gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPERİ (Mafya Serisi: 1)
ChickLitMahperi Kurtoğlu & Azer Miroğlu "Sevme beni. Senin sevmelerine kalmadım ben." Öfkeyle baktığım hareleri gittikçe daha da koyulaştı. Çatılan kaşları ardından tek hareketiyle yüzümü soğuk duvarla sırtımıda sıcak göğüsüyle buluşturdu. Vücudunu daha da...