Hiç geri dönmeyeceklere🍷
3. Bölüm: Enkaz
"Bir süreliğine yalnız kalmak tehlikelidir ve bağımlılık yapar. Çünkü ne kadar huzurlu olduğunu görünce artık insanlarla uğraşmak istemezsin."
.
.
.
.
.
Cesur Efşin.Sühan'ın korkulu rüyası..kabuslarında ki adam.
Yine bulmuştu Sühan'ı. Yüzünde ki gülümsemesinden belliydi zaferi.
Ben kaybetmem derdi Cesur Sühan'a. Benden kaçamazsın. Saklanamazsın. Benden kurtulamazsın derdi. Doğruyduda.
Sühan'ın önce sol gözünden sonra sağ gözünden arka arkaya iki damla düştü. Önce yanaklarına süzüldü sonra çenesinden boynuna yol buldu.
Yemin etmişti Cesur. Bu sefer Sühan değil kaçmak Cesur'un dizinin dibinden ayrılmaya bile cesaret edemeyecekti.
Cesur alaycıl gülümsemesine rağmen sinirliydi ki bunu da Sühan farketmişti. Bir an için arkadaşlarına baktı.
Biricik biçimli kaşlarını çatmış karşısında ki adama bakıyordu. Mahperi' nin çokta umrunda gözükmüyordu. Sık aralıklarla elinde ki kadehi pembe dolgun dudaklarıyla buluşturmakla meşguldü.
Cesur daha fazla dayanamayacak olmalı ki dişlerinin arasından tıslar gibi konuştu.
"Eve gidelim hayatım. Özledim seni."
Sühan mesajı almıştı. Bi rezillik çıksın istemiyorsan düş önüme diyordu Cesur.
Biricik çatık kaşlarıyla arkadaşına döndü.
"Bir erkek arkadaşın olduğunu bilmiyordum Sühan."
Sühan bir an bocalamıştı ne diyeceğini bilemezken karşısında alnında beliren damara eşlik eden boynunda ki şişmiş damarlarıyla sinirden kuduran bir Cesur gördü.
Yüzüne bir gülümseme yerleştirip arkadaşı Biriciğe döndü Sühan. Arkadaşlarına farkettirmemesi gerekiyordu. Yoksa Cesur'un işi belli olmaz onlarada bir zarar verebilirdi.
"Söyleyecektim aslında sadece uygun bir zaman olmadı."
Biricik, Cesur'un şişen damarlarıyla sinirlendiğini farketmiş içi şüpheyle dolmuştu. Arkadaşıda hiç bahsetmemişti ki bu adamdan.
"Şey Cesur'un bugün biraz acelesi var daha uygun bir zamanda hep beraber buluşalım. Mahperi sende gelirsin hem?"
Cesur duyduğu isimle yana dönmüş kısa süreli şaşkınlık geçirmişti. Sühan'ı gördüğünden beri gözü başka kimseyi görmemişti ya. Daha sonra toplanıp ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPERİ (Mafya Serisi: 1)
ChickLitMahperi Kurtoğlu & Azer Miroğlu "Sevme beni. Senin sevmelerine kalmadım ben." Öfkeyle baktığım hareleri gittikçe daha da koyulaştı. Çatılan kaşları ardından tek hareketiyle yüzümü soğuk duvarla sırtımıda sıcak göğüsüyle buluşturdu. Vücudunu daha da...