6. Bölüm

14.2K 504 57
                                    

Satır arası yorum yapar mısınız?

6. Bölüm: Puslu Rüyalar

"Dünyayla aramda geçmişe dayanan bir savaş var. Kaybetmediğime yemin edebilirim, fakat bu kazanmanın yanından bile geçmiyor."
.
.
.
.
Ne kadar hızlı geçmişti zaman. Hemen akşam olmuştu.

Ferhat abim başının ağrıdığını söyleyip odasına gitmişti. Pamir abim salonda maç izliyordu. Seydi abim ise bir saat önce dışarıya çıkmıştı.

Ah lanet olsun. Kalbim ağzımda atıyordu resmen. Yanlış bir karar vermiştim. Ferhat abim duyunca beni öldürecekti.

Odanın içinde deli danalar gibi bir aşağı bir yukarı giderken kolumda ki saatte baktım. 21.07

Buraya mı gelecekti? Ben mi gidecektim? Hiç bir şeyde söylemedi ki. Yatağımda duran telefonumun bildirim sesiyle adımlarımı yatağa yönelttim.

Gönderen: Azer

Yarım saate kapıya çık.

İsmini 'Azer' yapmıştım. Ne olur ne olmaz deli dediğimi görür bir de.

Ayrıca yarım saate kapıya çıkta ne demek oluyordu? Bu adam beni gencecik yaşımda öteki dünyaya yollayacaktı.

Kapının önüne gelme sakın. Delirdin mi sen?

Telefonumu yatağa fırlatıp pijamalarımı çıkarttım. Hızla dolabımdan aldığım kıyafetleri üzerime geçirip telefonumu tekrar elime aldım.

 Hızla dolabımdan aldığım kıyafetleri üzerime geçirip telefonumu tekrar elime aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gönderen: Azer

Saçmalama Mahperi. Liseli çocuklar gibi gizli saklı mı geleyim ?

Cidden bu adam insan halinden hiç anlamıyordu.

Aşağı sokakta bekle yoksa gelmem.

Siyah çantamıda omuzuma asıp kapının koluna elimi attım. Derin bir nefes verip kapıdan çıkarak maç izleyen Pamir abimin yanına ilerledim.

Abimin televizyonda ki adamlara küfürler yağdırdığını görünce kararımdan vazgeçip arkamı döndüm, gidecekken telefonumdan gelen bildirim sesiylede kalakalmıştım.

"Mahperi?" Kahretsin. Yüzüme hemen bir gülümseme yerleştirip abime döndüm. Abim beni baştan sona süzüp tek kaşını kaldırdı. "Hayırdır?"

Bana duvarlarını sonuna kadar çeken tek abimin eline düşmüş olmamdan dolayı içimden ufak bir küfür savurdum.

"Ben uyumaya gidiyordum iyi geceler diyeyim dedim."

"Çantanla mı geziyosun sen evde?"

Hayır ya. Böyle bir aptallık yapmış olamam. Alt dudağımı dişleyip cevap bekleyen abime ne diyeceğimi düşünüyordum. "Mahperi" uyarı dolu sesi sessizliğime bir son vermek zorunda bıraktı. "Aslında Biricik aradı onunla çıkmak istiyordum ama izin vermezsen çıkmam."

MAHPERİ (Mafya Serisi: 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin