Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Satır arası yorumlarınızı yapın lütfeen.
.
.
.Sözlerine karşı yutkunduğumda yüzüme bakmadan bileğimden tutup beni kafenin dışına sürükledi.
Kafeden çıkmadan hemen önce bileğimde ki elini, elime kaydırıp sıkıca tuttu.
Elim kocaman eli arasında kayboluyordu.
Gökhan'ın açtığı kapıdan ikimizde arka koltuğa geçerek yerleştik.
Kısa süreli ayrılan ellerimizi yeniden birleştirdi.
Başını koltuğa yaslayıp gözlerini sıkıca yumduğunda yutkundu, adem elmasının oynamasıyla kusursuz yakışıklılığına bir an için dalsamda kısa sürede kendimi topladım.
Hareketlerini oldukça normal karşılıyordum. Başka biri olsa arkasına bakmadan koşar giderdi büyük ihtimalle.
Başımı cama yaslayıp düşüncelerimi olabildiğince aklımdan uzaklaştırdım ve akıp giden yolu izlemeye başladım.
*
"Sana bir kaç kıyafet aldırttım. Giyin, ben duşa gireceğim."
"Tamam." diye mırıldandığımda bana bakmadan çatık kaşlarıyla banyoya girdi.
Bende kıyafet odasına girip poşetleri karıştırdım. İçinden gri bir şort siyah bir tişört çıkartıp giyindim.
Kıyafet odasında çıktıktan sonra çaprazımda kalan üçüncü odaya gözüm çarptı.
Yavaşça ilerleyip odanın önüne geldiğimda kapıyı açmak istedim ancak kapı kilitliydi. Çatık kaşlarımla bu sefer yatağın üzerinde olan telefonumu alıp Ferhat abimi aradım.
"Güzelim?"
"Abicim nasılsın?"
"İyiyim sen nasılsın? Nerdesin?"
"İyiyim iyiyim. Biricikteyim. Şey diyecektim ben sana. Biricik çok ısrar ediyorda. Bugünde burada kal diye."
Telefonda konuşurken banyodan çıkan çatık kaşlı belinde beyaz havlusu olan. İri yapılı, baklavalı, adonisli vücudundan sular damlayan Azer, bana kısa bir bakış atıp kıyafet odasına girdi.
Mahperi seni bilmem ama ben şok ben iptal ben vefat. Sertçe yutkunup halaya duran hormonlarımı bastırmaya çalışırken abimin bağırmasıyla kendime geldim.
"Mahperi! Konuşsana!"
"Ş şey. Ne dedin duyamadım?"
"Ya sabır ya selamet! Hayır diyorum. Eve gel. Her gece her gece dışarda kalma."
"Ya abi. Sen eskiden böyle değildin. Arya'dan sonra böyle oldun."
"Arya'dan sonra değil Azer'den sonra böyle oldum. Hem kimmiş bu Biricik? Al onu bize gel. Burda kalın."
Arkadan Arya'nın cırlamasını duymamla anında sırıttım.
"Biricik mi? Sen eve kız mı çağırıyorsun Ferhat!? Yolarım seni!"
"Ya kızım bi dur!"
Bir kaç hışırtı sesinden sonra Arya'nın sesini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPERİ (Mafya Serisi: 1)
ChickLitMahperi Kurtoğlu & Azer Miroğlu "Sevme beni. Senin sevmelerine kalmadım ben." Öfkeyle baktığım hareleri gittikçe daha da koyulaştı. Çatılan kaşları ardından tek hareketiyle yüzümü soğuk duvarla sırtımıda sıcak göğüsüyle buluşturdu. Vücudunu daha da...