19. Bölüm

10.9K 420 111
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
.
.
.
Söz gününden sonra bir ay geçmişti ve Azer beni inanılmaz şekilde mutlu ediyordu.

Kabul çok dengesiz bir adamdı.

Ancak her gün evime gelen değerli hediyeler, çiçekler beni benden alıyordu.

Şimdiyse her zaman birlikte geldiğimiz mükemmel bir manzarası olan o tepeye gelmiştik.

Bitirdiğim biramı poşetin için koyup telefonuyla uğraşan Azer'in kucağına oturdum.

Şaşkınlıkla bana bakarken burnuna bir öpücük bıraktım.

"Ne var o telefonda? Geldiğimizden beri elinden düşmedi."

Telefonunu az önce oturduğum koltuğun üstüne atıp ellerini belime yerleştirdi.

"İşler yoğun bu ara. Seni ihmal ettiysem özür dilerim sevgilim."

Gülümsedim.

Ellerimi göğsünden sürterek boynuna yaklaştırdığımda dudaklarımızı birleştirdim.

Boğukça inlerken kalçamda hareket ediyor ona sürtünüyordu.

Bir anda kalçamdan tutarak beni havalandırdı ve dudaklarımızı ayırdı.

"Beni zorluyorsun."

Cilveyla kıkırdayıp dudaklarımızı birbirine sürttüm. "Zorlanma o zaman."

Dediğim şeyi anladı ve serserice sırıttı.

Beni yeniden kucağına oturttu ve sertçe kendisine bastırdı.

Beni istediğini anlıyordum.

Ancak bir haftadır olduğu gibi öpüşmekten ve sürtünmekten daha ileri gitmiyorduk.

Ben devam etmek istesemde Azer bunu kesinlikle kabul etmiyordu.

Yalan yok. Bu tavrı beni çok mutlu ediyordu.

Dudaklarımız yeniden ayrıldı ve başını geriye yaslayarak gözlerini yumdu.

Kendisini sakinleştirmeye çalışıyor olsa gerekti.

"Seni bu şekilde etkim altına almaya bayılıyorum."

Gözlerini açmadan sırıttı.

"Beni etkilemene bayılıyorum. Benimle bu anları yaşamana bayılıyorum."

Gözlerini açtı ve yüzümüzün arasında az bir mesafe kalacak şekilde durdu.

"Kucağımda otururken istekle kıvranmana, arzuyla titremene bayılıyorum. Sanırım ben sana bayılıyorum."

Pembeleşen yanaklarıma rağmen kıkırdadım.

Kalçamda ki eli hareketlendi ve kalçamı sertçe sıktı. İnledim.

"Azer yapma şunu." Diyerek uyarsamda sesimdeki tını devam etmesini ister gibiydi.

"Yapmayım mı?" Diye sordu arzudan boğuklaşan sesiyle.

Tekrardan kalçamı sıktı.

İnleyerek boynumu geriye attığımda gözlerim kapandı ve alt dudağımı ısırdım.

"Dur." Dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAHPERİ (Mafya Serisi: 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin