SATIR ARASI YORUM YAPIN LÜTFEEN
.
.
."Kadere bak. Bir şekilde karşılaştık." Dedi Biricik samimice.
"Evet, öyle. Nasılsın?" Diye ayıp olmasın diye geveledim ağzımda.
Davranışımın umursamaz olduğunu görünce çekinir gibi oldu.
"İyiyim." Diye mırıldandı.
Gözleri Azer ve benim üzerimde gidip gelirken Azer umursamazca telefonuyla ilgileniyordu.
"Azer. Sözlüm olur." Dediğimde şaşkınlıkla kaşları havalandı.
Tek şaşıranın Biricik olmadığını biliyordum. Ancak ondana yana bakmak istemedim.
"Sözlü olduğunu bilmiyordum." Dedi Biricik.
"Yeni zaten. Çok yeni." Dedim tebessümle.
Azer'e döndüm daha sonra. "Biricik. Arkadaşım."
Azer'in pek duyduğunu düşünmüyordum. Ki donmuş bir şekilde bana bakıyordu.
Masanın altından bacağına bir tekme attığımda irkilerek kendine geldi.
Biriciğe dönüp başıyla kısa bir selam verdikten sonra yeniden telefonunda indirdi kafasını.
Kabul et. Bu hareketi hoşuna gitti. Biricik, "Neyse. Ben gideyim. Görüşürüz daha sonra." Deyip gidecekken. Arkasından Ferhat abim ve Arya geldi.
Başka mekan mı kalmamıştı yahu?
"Selamün aleyküm. Kim bu kız?" Diye bir giriş yaptı abim.
Arya, abimin kolunu cimcikledi ama abimin umurunda değildi.
"Şey. Merhaba. Ben, Biricik."
"Biricik? Sonunda tanışabildik. Lütfen sende bize katıl."
Dedi abim masaya yerleşirken Azer sandalyesinden kalkıp yanıma geldi.
İşte o an benim aklıma dan etti.
Biricik? Azer? Tanışma? Ferhat abim?
Siktir.
"Rahatsızlık vermek istemem. Ben gideyim."
"Estağfurullah. Gel bacım, gel. Asıl benim kardeşim sana iki gecedir rahatsızlık veriyor." Dedi abim, canım Ferhat abim.
Azer, kolunu sandalyemin arkasına atmış beni kendisine yaklaştırmışken beni izliyordu.
Yandık dedim içimden. Şunu unutma ki Azer'e hiç bir şey olmaz. Sana olur sadece.
Biricik çatılmış kavisli kaşlarıyla olayı anlamaya çalışıyordu ki Arya atıldı.
"İki gecedir Mahperi seninle kalıyor ya. Ferhatta işte abi ondan. Seni de tanımıyoruz. Yanlış anlama lütfen. Abilik duygusu işte. Kız kardeşinin tüm arkadaşlarını tanıyacak. Gel otur lütfen. Mahperi avukat olduğunu söylemişti. Çok mu yorucu ya? Ben de üniversite sınavına hazırlanıyorumda. Hukuk seçeyim diyorum." Dedi konudan konuya atlayarak.
Biricik zeki bir kız olarak, anladı.
Hızla başını sallayarak konuşmaya başladı. "Tabi tabii. Anlıyorum ben Mahperinin abisini. Tanışırız sıkıntı yok. Yani.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPERİ (Mafya Serisi: 1)
ChickLitMahperi Kurtoğlu & Azer Miroğlu "Sevme beni. Senin sevmelerine kalmadım ben." Öfkeyle baktığım hareleri gittikçe daha da koyulaştı. Çatılan kaşları ardından tek hareketiyle yüzümü soğuk duvarla sırtımıda sıcak göğüsüyle buluşturdu. Vücudunu daha da...